Genel Bilgi
Genel Sekreter, idari teşkilatın en üst makamıdır ve bu teşkilatın çalışmalarında, denetiminde ve kontrolünde Rektöre karşı sorumludur.
• Genel Sekreter, idari yapılanmaya ait görevleriyle birlikte, kendisi, daire başkanlıkları ve bağlı birimleri aracılığı ile aşağıdaki görevleri de yerine getirir:
• Üniversite Senatosu ile Üniversite Yönetim Kurulunda oylamaya katılmaksızın raportörlük görevi yapmak, bu kurullarda alınan karaların yazılması, korunması ve saklanmasını sağlamak. Üniversite Senatosu ile Üniversite Yönetim Kurulu kararlarını bağlı birimlere iletmek.
• Üniversite İdari Teşkilatında bulunan birimlerin düzenli, verimli ve koordineli bir şekilde çalışmasını sağlamak,
• Üniversite idari yapılanmasında yapılacak görevlendirmeler hakkında Rektöre öneride bulunmak,
• Kanun, tüzük ve yönetmelikler çerçevesinde Yönetim Kurulu, Senato ve Rektör tarafından verilen görevleri yapmak ve/veya bağlı birimleri aracılığıyla yaptırmak,
• Rektörlük ve Genel Sekreterlik Makamının kurum içi ve kurum dışı yazışmalarının yürütülmesini sağlamak,
• Üniversitenin yıllık bütçe çalışmalarını yürütmek ve bununla ilgili Daire Başkanlıklarını koordine etmek,