26.08.2025 Tarihli Sözleşmeli Bilişim Personeli Alım İlanı Sınav Sonucu (yedekten Atanmaya Hak Kazananlar)

MERSİN ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜNÜN 26.08.2025 TARİHLİ SÖZLEŞMELİ BİLİŞİM PERSONELİ ALIM İLANI SINAV SONUCU

(YEDEKTEN ATANMAYA HAK KAZANANLAR)

           

            Üniversitemizde istihdam edilmek üzere; 375 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin Ek 6 ncı maddesi ile 31/12/2008 tarih ve 27097 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan “Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Büyük Ölçekli Bilgi İşlem Birimlerinde Sözleşmeli Bilişim Personeli İstihdamına İlişkin Esas ve Usuller Hakkında Yönetmelik” in 8 inci maddesi uyarınca 26.08.2025 tarihinde yayımlanan Sözleşmeli Bilişim Personeli alım ilanına ilişkin yedekten atamaya hak kazanan adaylara ilişkin liste ekte yer almaktadır. 

 


Yedekten Atanmaya Hak Kazanan Adaylar İçin Tıklayınız.

 

Yedekten çağrılarak “Yedekten Atanmaya Hak Kazandı” yazan adayların 06.11.2025 tarihine kadar aşağıda belirtilen evrakları Mersin Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığına şahsen teslim etmeleri gerekmektedir.  

 

Belgelerini teslim eden adaylara güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması yapılacak olup, sonucunda yerleştirme işlemleri yapılacak ve kendilerine sözleşme imzalattırılmak üzere tebligat yapılacaktır.

 

Göreve başlatılacak sözleşmeli personel hakkında 375 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin Ek 6 ncı maddesi ile 31/12/2008 tarihli ve 27097 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan “Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Büyük Ölçekli Bilgi İşlem Birimlerinde Sözleşmeli Bilişim Personeli İstihdamına İlişkin Esas ve Usuller Hakkında Yönetmelik uyarınca işlem tesis edilecek olup, sözleşmeli personelin başka bir kuruma naklen tayini mümkün değildir.

 

Teslim Edilmesi Gereken Belgeler:

1- Dilekçe (Başvuru sırasında verilecektir.)

2- 2 adet vesikalık fotoğraf

3- Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi

4- Yerleşim Yeri Belgesi (E-Devlet üzerinden alınacak karekodlu belge kabul edilecektir.)

5- Adli sicil belgesi (E-Devlet üzerinden alınacak karekodlu belge kabul edilecektir. )

6- Diploma veya Geçici Mezuniyet Belgesi (Aslı veya noterden onaylı sureti veya Kurumumuzca aslı görülerek onaylanmış sureti)

7- Tam teşekküllü Devlet Hastanelerinden veya Üniversite Hastanelerinden alınacak Sağlık Kurulu Raporu (Sağlık Kurulu Raporunda yerleşmeye hak kazanılan pozisyonla ilgili görevleri yapmasına engel rahatsızlığı bulunmadığı belirtilecektir)

8- Askerlik Durum Belgesi (Askerlik hizmetini yerine getirenler için sevk ve terhis tarihini gösterir belge)

9- Mal Bildirim Formu (Başvuru sırasında verilecektir.)

10- Sigortalı Hizmet Dökümü (E-Devlet Üzerinden alınacak karekodlu belge kabul edilecektir.)

11- Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu için tıklayınız.

 

İletişim Bilgileri:

 

(0324) 361 00 01 (Dahili: 35026-35032)

idaripersonel@mersin.edu.tr

 

 

Bu ilan tebliğ mahiyetinde olup ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

 

2025-10-23 13:35:03
71