2020 - 2021 Eğitim - Öğretim Yılı Bahar Yarılı Ders Kayıt Duyurusu

Sevgili Akademik, İdari Personellerimiz ve Öğrencilerimiz;


2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Dönemi Dersleri 08.02.2021 tarihinde başlayacak olup bilindiği üzere Üniversitemiz Öğrenci Bilgi Sistemi (Yeni OBS) otomasyon programını kullanılmaya başlamamız nedeni ile sorunsuz olarak yapılabilmesi için 2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Dönemi ders kayıtları Üniversitemiz senato kararı gereği 01.02.2021 tarihinde başlayacaktır.

Bu kapsamda;

1) Akademik Personel https://obs.mersin.edu.tr/oibs/akademik/login.aspx linkinden sisteme giriş yapabileceklerdir.

2) Yöneticiler ve İdari Personel https://obs.mersin.edu.tr/oibs/login.aspx linkinden sisteme giriş yapabileceklerdir.

3) Öğrenciler https://obs.mersin.edu.tr/oibs/ogrenci/login.aspx linkinden sisteme giriş yapabileceklerdir.

Öğrencilerimizin nasıl Ders kaydı yapacağı Öğrenci Bilgi Sistemin (Yeni OBS) Öğrenci giriş sayfasında yer almaktadır. Ayrıca https://obs.mersin.edu.tr/oibs/ogrenci/login.aspx linkinden ulaşılabilecektir.

Öğretim Elemanları (Öğrenci Danışmanları) ise Öğrenci Bilgi Sistemin (Yeni OBS) Akademik giriş sayfasında yer almaktadır. Ayrıca https://obs.mersin.edu.tr/oibs/akademik/login.aspx  linkinden ulaşılabilecektir.

Birimlerimiz güncel telefon ve mail adreslerine ulaşmak için TIKLAYINIZ

Öğrencilerimizin Ders kaydı sürecinde yaşayacağı tüm sorunları ve eğitim öğretim süreçleri ile ilgili yardımları ve bilgilendirmeleri eğitim aldıkları birimler tarafından yapılacaktır.

 

Not: Öğrencilerimiz katkı payı/öğrenim ücreti ve materyal ücreti ödemelerini ziraat bankası atm’lerinden ÖĞRENCİ NUMARALARINI girerek yapabileceklerdir.


2021-02-01 09:51:41
36344