Office Management and Executive Assistantship
Büro
Hizmetleri ve Sekreterlik Bölümü Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı
, 1993-1994 Eğitim-Öğretim Yılında, Mersin Meslek Yüksekokulu İktisadi ve İdari
Programlar Bölümün'de Büro Yönetimi ve Sekreterlik Programı adı altında örgün
öğretime, 2006-2007 Eğitim-Öğretim Yılında da ek kontenjan ile öğrenci alarak
ikinci öğretimine başlamıştır. 2010-2011 Eğitim-Öğretim Yılından bu yana da
Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölümü adı altında faaliyetlerine devam
etmektedir. Örgün öğretimde 50 öğrenci, ikinci öğretim de 50 öğrenci olmak
üzere toplamda 100 öğrenci kontenjanına sahiptir.
Programın
amacı; etkin iletişim tekniklerini ve zamanı etkin kullanabilen, yöneticilerin
görev ve sorumluluklarını yerine getirme konusunda yardımcı olan Büro Yönetimi
ve Yönetici Asistanlığı Meslek Elemanı yetiştirmektir. Programımızda Mesleki
yeterlilik kriterlerini yerine getirebilecek niteliklere sahip dersler dört
dönem halinde belirlenmiş ve konulmuştur. Dış paydaşlardan ve iç paydaşlardan
gelen değişiklik talepleri dikkate alınarak ders planları üzerinde günün
gerektirdiği ihtiyaçları karşılamak amacı ile gerekli değişiklikler
yapılmaktadır.