Academic Staff
Degree | Department/Program | Institute | Year |
2006 | |||
2011 | |||
2014 | |||
DOCTORATE | BUSINESS | MERSIN UNIVERSITY | 2022 |
SECOND BACHELOR | PUBLIC ADMINISTRATION | ATATURK UNIVERSITY | 2024 |
. | . | . | 2028 |
1. x, Supervisor: Dr. Dr. Öğretim Üyesi Ümit Doğrul, Mersin University, Graduate School of Social Sciences, Business Department, Mersin, Turkey, .
Theses_002.pdf
1. Analysing the Relati̇onshi̇p Between Organi̇zati̇onal Culture and Workplace Ostraci̇sm on Mersin University's Employees, Supervisor: Dr. Doç.Dr.Cemile ÇELİK, Mersin University, Graduate School of Social Sciences, Business Department, MERSİN, Turkey, .
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/">https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/
Title | Institute | Year |
RESEARCH ASSISTANT | MERSIN UNIVERSITY | 2013-11-24 - 2022-02-14 |
LECTURER | MERSIN UNIVERSITY | 2022-08-15 - Continue |
Title | Dutie | Institution/Other | Year |
QUALITY DELEGATE | QUALITY DELEGATE OF THE BUSINESS DEPARTMENT | MERSIN UNIVERSITY- BUSINESS DEPARTMENT | 2020-02-01 - 2022-02-14 |
2024
1. KOŞAR, A. . DICLE UNIVERSITESI IKTISADI VE IDARI BILIMLER FAKULTESI DERGISI, 2024, 14, 1084-1097. 0 + 0 10.53092/duiibfd.1494409
2020
2. Koşar, A. Investigation of the Salespeople’s Performance According to Eysenck’s Personality Types Classification. MANISA CELAL BAYAR UNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER DERGISI, 2020, 18, 51-63. 200 + 0 http://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1159152 Publications_006.pdf
2019
1. Çakıcı, A.; Koşar, A. A Comparative Study on the Amount of Tips Left by the Generations Based on the Personalized Bill Types. JOURNAL OF GLOBAL BUSINESS INSIGHTS, 2019, 4, 48-58. 200 + 0 http://https://scholarcommons.usf.edu/globe/vol4/iss1/ Publications_003.pdf
2024
3. KOŞAR, A.; YAĞCI, A. Consumer Behaviors Lately. ISLETME ARASTIRMALARI DERGISI, 2024, 16, 437-446. 100 + 0 10.20491/isarder.2024.1801 Publications_011.pdf
2019
2. ÇAKİCİ, A.; KOŞAR, A. . JOURNAL OF GLOBAL BUSINESS INSIGHTS, 2019, 4, 48-58. 100 + 0
2017
1. Cakici, A.; KOŞAR, A.; Öztürk, L. . EURASIAN JOURNAL OF BUSINESS AND MANAGEMENT, 2017, 5, 82-92. 100 + 0
2015
1. ÇELİK, C.; KOŞAR, A. . CUKUROVA UNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER ENSTITUSU DEGISI, 2015, 24, 47-62. 200 + 0
2019
2. TOR KADIOĞLU, C.; KOŞAR, A. . THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH, 2019, 12, 1212-1223. 100 + 0 http://dx.doi.org/10.17719/jisr.2019.3665
2018
1. Koşar, A. The Grouping and Evaluation By Hierarchical Clustering Analysis Of The Country Which Turkey Export and Import Chiefly In The Last Decade. BUCAK ISLETME FAKULTESI DERGISI, 2018, 1, 17-28. 100 + 0 Publications_004.pdf
2022
6. KOŞAR, A. . AFYON KOCATEPE UNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER DERGISI, 2022, 24, 1006-1018. 100 + 0
5. KOŞAR, A.; DOĞRUL, Ü. . BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL, 2022, 13, 707-724. 100 + 0
2021
4. KOŞAR, A. . INTERNATIONAL JOURNAL OF DISCIPLINES ECONOMICS & ADMINISTRATIVE SCIENCES STUDIES, 2021, 7, 440-449. 100 + 0
3. TÜZÜN RAD, S.; KOŞAR, A. . TARIM EKONOMISI DERGISI, 2021, 27, 1-8. 100 + 0
2020
2. KOŞAR, A. . MANISA CELAL BAYAR UNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER DERGISI, 2020, 18, 51-63. 100 + 0
2017
1. DOĞRUL, Ü.; KOŞAR, A. . ULUSLARARASI IKTISADI VE IDARI INCELEMELER DERGISI, 2017, , 101-116. 100 + 0 10.18092/ulikidince.323098
2020
3. KOŞAR, A. . OSMANIYE KORKUT ATA UNIVERSITESI IKTISADI VE IDARI BILIMLER FAKULTESI DERGISI, 2020, 4, 111-122. 100 + 0
2. KOŞAR, A. . CAG UNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER DERGISI, 2020, 17, 102-112. 100 + 0
2018
1. KOŞAR, A. . BUCAK ISLETME FAKULTESI DERGISI, 2018, 1, 17-28. 100 + 0
1. Koşar, A.; Tor Kadıoğlu, C. Management, Leadership and Marketing, ISBN: 978-625-7139-42-7, İKSAD Publishing House, Number of print: 1, Total Printing Number: 1, 322 Page, Turkish, Ankara, Turkey, 2020. 125
2. Koşar, A. Digital Marketing Management with Case Studies, ISBN: 978-625-8275-87-2, Gazi Kitabevi, Number of print: 1, Total Printing Number: 500, 216 Page, Turkish, Ankara, Turkey, 2022. 2500
3. Doğrul, Ü.; Koşar, A. The Other Side of Consumption, ISBN: 978-625-8494-28-0, Gazi Kitabevi, Number of print: 1, Total Printing Number: 500, 218 Page, Turkish, Ankara, Turkey, 2021. 125
1. KOŞAR, A. Pazarlama Alanında Uluslararası Akademik Çalışmalar, ISBN: 978-6256319-70-7, Serüven Yayınevi, Number of print: 1, Total Printing Number: 1, 120 Page, Turkish, Ankara, Turkey, 2024. 0
2. KOŞAR, A.; TOR KADIOĞLU, C. Yönetim, Liderlik ve Pazarlama, ISBN: 978-625-7139-42-7, Iksad Yayınevi, Number of print: 1, Total Printing Number: , 322 Page, Turkish, , , 2020. 0
3. DOĞRUL, Ü.; KOŞAR, A. Tüketimin Öteki Yüzü, ISBN: 9786258494280, Gazi Kitabevi, Number of print: 1, Total Printing Number: , 218 Page, Turkish, , , 2021. 0
4. KOŞAR, A. ÖRNEK OLAYLARLA DİJİTAL PAZARLAMA YÖNETİMİ, ISBN: 978-625-8275-87-2, Gazi Kitabevi, Number of print: 1, Total Printing Number: , 216 Page, Turkish, , , 2022. 0
5. KOŞAR, A., Salzburg Duygusal Yeme Ölçeği İle Duygusal Tüketimin Cinsiyet Değişkeni Açısından İncelenmesi. 6. International Mediterranean Congress, 2024-08-13, 2024-08-15, ROMA, Italy, . 200
4. KOŞAR, A., Sağlık Bilinci ve Çevresel Kaygının Organik Gıda Satın Alma Niyetine Etkisi: Organik Gıda Bilgisinin Aracı Rolü. 25.Pazarlama Kongresi, 2021-06-30, 2021-07-02, Ankara, Turkey, . 200
3. Koşar, A.; Tor Kadıoğlu, C.; Karaaslan, O., Mersin İli’nin Markalaşmasını Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi. Futourism Congress, 2019-09-26, 2019-09-28, Mersin, Turkey, 2019. 200
2. KOŞAR, A.; KARAASLAN, O., Hizmet Pazarlaması Bağlamında Kişilerin Dövme Yaptırmasının Ardında Yatan Güdülerin İncelenmesi. XI.International Balkan and Near Eastern Social Sciences Series, 2019-03-09, 2019-03-10, , , . 200
1. KOŞAR, A.; DEMİRCİOĞLU, P.; KARAASLAN, O., Materyalizm ve Hedonizmin Dürtüsel Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi. 3.Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 2017-10-26, 2017-10-29, Kahramanmaraş, Turkey, 2017. 200
http://kayit.asoscongress.com/files/Maras_Sosyal_Beseri_Tam_Metin.pdf
1. ŞAHİN, A.; KOŞAR, A.; KARAASLAN, O., Türkiye'de Bankaların Kurum İmajını ve Banka Müşterilerinin Sadakatini Etkileyen Faktörler ve Kurum İmajının Müşteri Sadakatine Etkisi: Mersin İlinde Bir Araştırma. 15. Ulusal İşletmecilik Kongresi, 2016-05-26, 2016-05-28, , Turkey, . 100
1. DOĞRUL, Ü.; KOŞAR, A., Perakendecilik Sektöründe Tüketicilerin Kasiyersiz Kasalara Adaptasyonunu Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi Üzerine Ampirik Bir Çalışma. 16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, 2017-05-04, 2017-05-06, İZMİR, Turkey, . 50
1. BUCAK İşLETME FAKüLTESI DERGISI , [ 2024 : 1 ] . 0
2. GüNCEL PAZARLAMA YAKLAşıMLARı VE ARAşTıRMALARı DERGISI , [ 2024 : 1 ] . 0
3. VAN YüZüNCü YıL ÜNIVERSITESI İİBF DERGISI , [ 2024 : 1 ] . 0
4. İKTISADI VE İDARI YAKLAşıMLAR DERGISI , [ 2022 : 1 ] . 0
1. GUMUSHANE UNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER DERGISI , [ 2023 : 1 ] . 1