Academic Staff

  Assoc.Professor Inci Erdoğan Tarakçı
Profile
:
Department
:
Faculty of Tourism/Department of Tourism Management .
Business Address
:
.
Phone
:
+90 -324-3610001 .
Internal
:
13966 .
Created
:
2022-11-02 08:51:34 .
Last Modification
:
2024-01-11 10:24:02 .
Researcher ID :
Scopus ID :
Orcid ID :
Scholar ID :
h-index :
8
Publons ID :
Point :

Degree Department/Program Institute Year
BBA BUSINESS ADMINISTRATION (ENGLISH) ANADOLU UNIVERSITY 2006
MBA BUSINESS ADMINISTRATION CUKUROVA UNIVERSITY 2009
PHD BUSINESS ADMINISTRATION GAZI UNIVERSITY 2018
Doctorate Thesis

1. SPORT SPONSORSHIP IN INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND ITS EFFECTS ON CONSUMER PURCHASING BEHAVIOUR, Supervisor: Dr. MEHMET BAŞ, Gazi University, Graduate School of Social Sciences, Economics and Administrative Programs Department, Ankara, Turkey, 2018.

Master Thesis

1. CUSTOMER PROFITABILITY ANALYSIS WITH TIME DRIVERN ACTIVITY BASED COSTING: A CASE STUDY IN AN EDUCATIONAL INSTITUTION, Supervisor: Dr. VEYİS NACİ TANIŞ, Çukurova University, Graduate School of Social Sciences, Business Department, Adana, Turkey, .

Title Dutie Institution/Other Year
2022-12-29 - 2025-12-29
2022-12-29 - 2025-12-29
International - Covered by ULAKBIM 0
2023
5. Çopar, Ö.; ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; GÖKTAŞ, B. . 3. SEKTOR SOSYAL EKONOMI DERGISI, 2023, 58, 1321-1341. 0 + 0
10.15659/3.sektor-sosyal-ekonomi.23.06.2113

4. OFLAZ, Ö.; GÖKTAŞ, B.; ERDOĞAN TARAKÇI, İ. . JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH TURK, 2023, 15, 531-548. 0 + 0
10.20491/isarder.2023.1602

2022
3. ASLAN, R.; ERDOĞAN TARAKÇI, İ. . JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH-TURK, 2022, 14, 1010-1022. 0 + 0
2019
2. ERDOĞAN TARAKÇI, İ. . HITIT UNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER ENSTITUSU DERGISI, 2019, 12, 574-592. 0 + 0
10.17218/hititsosbil.636143

2018
1. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; BAŞ, M. . INTERNET UYGULAMALARI VE YONETIMI DERGISI, 2018, 9, 50-63. 0 + 0
https://doi.org/10.34231/iuyd.431083

International - Other 500
2022
5. GÖKTAŞ, B.; ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; BAŞ, M. . ISLETME EKONOMI VE YONETIM ARASTIRMALARI DERGISI, 2022, 5, 46-59. 100 + 0
10.33416/baybem.1009031

2021
4. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; UYSAL, B.; ULUSİNAN, E. . INTERNATIONAL JOURNAL OF HEALTH MANAGEMENT AND TOURISM, 2021, 6, 443-459. 100 + 0
10.31201/ijhmt.810192

2019
3. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; BAŞ, M. . EUROASIA JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES HUMANITIES, 2019, 7, 167-179. 100 + 0
2. ERDOĞAN TARAKÇI, İ. . TURKISH JOURNAL OF MARKETING, 2019, 4, 280-297. 100 + 0
10.30685/TUJOM.V4I3.68

2018
1. GÖKTAŞ, B.; ERDOĞAN, İ. . GIRISIMCILIK INOVASYON VE PAZARLAMA ARASTIRMALARI DERGISI, 2018, 2, 50-67. 100 + 0
10.31006/gipad.413041

International - publications.sections.8 100
2020
1. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; YILDIZ, A. . INTERNATIONAL JOURNAL OF MANAGEMENT (IJM), 2020, 11, 1527-1533. 100 + 0
10.34218/IJM.11.7.2020.137

National - Covered by ULAKBIM 1800
2020
9. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; GÖKTAŞ, B. . JOURNAL OF TURKISH TOURISMRESEARCH, 2020, 4, 447-464. 200 + 0
10.26677/TR1010.2020.322

8. GÖKTAŞ, B.; ERDOĞAN TARAKÇI, İ. . ISLETME ARASTIRMALARI DERGISI, 2020, 12, 126-145. 200 + 0
https://doi.org/10.20491/isarder.2020.832

7. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; GÖKTAŞ, B. . TURK TURIZM ARASTIRMALARI DERGISI, 2020, 4, 259-278. 200 + 0
0.26677/TR1010.2020.311

2019
6. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; GÖKTAŞ, B. . UCUNCU SEKTOR SOSYAL EKONOMI DERGISI, 2019, 54, 1095-1113. 200 + 0
10.15659/3.sektor-sosyal-ekonomi.19.07.1174

5. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; GÖKTAŞ, B. . JOURNAL OF BUSINES RESEARCH-TURK, 2019, 11, 2216-2230. 200 + 0
https://doi.org/10.20491/isarder.2019.734

4. Akalan, G.; GÖKTAŞ, B.; ERDOĞAN TARAKÇI, İ. . ISLETME ARASTIRMALARI DERGISI, 2019, 11, 787-805. 200 + 0
https://doi.org/10.20491/isarder.2019.636

2018
3. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; BAŞ, M. . UCUNCU SEKTOR SOSYAL EKONOMI, 2018, 53, 291-326. 200 + 0
10.15659/3.sektor-sosyal-ekonomi.18.03.895

2. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; BAŞ, M. . ISLETME ARASTIRMALARI DERGISI, 2018, 10, 1110-1122. 200 + 0
10.20491/isarder.2018.565

1. GÖKTAŞ, B.; ERDOĞAN TARAKÇI, İ. . UCUNCU SEKTOR SOSYAL EKONOMI, 2018, 53, 1019-1033. 200 + 0
10.15659/3.sektor-sosyal-ekonomi.18.11.1027

International - Book Edited 0
1. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; GÖKTAŞ, B. Sosyal Bilimlerde Disiplinler Arası Çalışmalar, ISBN: 978-605-7905-28-4, İmaj Yayınevi, Number of print: , Total Printing Number: , Page, Turkish, , , 2019. 0
2. BAŞ, M.; ERDOĞAN TARAKÇI, İ. TEORİDEN PRATİĞE DİJİTAL İŞLETMECİLİK, ISBN: 978-625-6452-67-1, EFE AKADEMİ YAYINLARI, Number of print: , Total Printing Number: , Page, Turkish, , , 2023. 0
3. BAŞ, M.; ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; ASLAN, R. THE ESSENTIALS OF TODAY'S MARKETING 3, ISBN: 978-625-6504-95-0, EFE AKADEMİ YAYINLARI, Number of print: , Total Printing Number: , Page, English, , , 2023. 0
4. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; GÖKTAŞ, B. İŞLETMECİLİKTE DİJİTAL DÖNÜŞÜM, ISBN: 978-625-8065-66-4, EFE AKADEMİ YAYINLARI, Number of print: , Total Printing Number: , Page, Turkish, , , 2021. 0
5. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; UYSAL, B. SAĞLIK YÖNETİMİ GÜNCEL KONULAR ÜZERİNE AKADEMİK DEĞERLENDİRMELER, ISBN: 978-625-8121-90-2, EFE AKADEMİ YAYINLARI, Number of print: , Total Printing Number: , Page, Turkish, , , 2022. 0
6. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; GÖKTAŞ, B. DİJİTAL GELECEK DİJİTAL DÖNÜŞÜM 2, ISBN: 978-625-7450-73-7, EFE AKADEMİ YAYINLARI, Number of print: , Total Printing Number: , Page, Turkish, , , 2021. 0
7. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; ASLAN, R. The Essentials of Today's Marketing, ISBN: 978-625-6939-76-9, EFE AKADEMİ YAYINLARI, Number of print: , Total Printing Number: , Page, English, , , 2023. 0
8. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; GÖKTAŞ, B. DİJİTAL GELECEK DİJİTAL DÖNÜŞÜM, ISBN: 978-625-7450-75-1, EFE AKADEMİ YAYINLARI, Number of print: , Total Printing Number: , Page, Turkish, , , 2021. 0
9. BAŞ, M.; ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; ASLAN, R. DİJİTALLEŞME 2, ISBN: 978-625-6995-76-5, EFE AKADEMİ YAYINLARI, Number of print: , Total Printing Number: , Page, Turkish, , , 2022. 0
10. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; ASLAN, R. ASRIN FELAKETİ SOSYOEKONOMİK ETKİLERİ, ISBN: 978-625-6504-43-1, EFE AKADEMİ YAYINLARI, Number of print: , Total Printing Number: , Page, Turkish, , , 2023. 0
11. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; YAVUZ, V. Sosyal Bilimlerde Güncel Yaklaşımlar, ISBN: 978-625-7957-82-3, Efe Akademi Yayınları, Number of print: , Total Printing Number: , Page, Turkish, , , 2020. 0
12. BAŞ, M.; ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; ASLAN, R. DİJİTALLEŞME, ISBN: 978-625-6995-74-1, EFE AKADEMİ YAYINLARI, Number of print: , Total Printing Number: , Page, Turkish, , , 2022. 0
13. ERDOĞAN TARAKÇI, İ. DİSİPLİNLERARASI YAKLAŞIMLARLA KADIN ÇALIŞMALARI 2, ISBN: 978-625-6504-07-3, EFE AKADEMİ YAYINLARI, Number of print: , Total Printing Number: , Page, Turkish, , , 2023. 0
14. ERDOĞAN TARAKÇI, İ. DİSİPLİNLERARASI YAKLAŞIMLARLA KADIN ÇALIŞMALARI, ISBN: 978-625-7601-33-7, EFE AKADEMİ YAYINLARI, Number of print: , Total Printing Number: , Page, Turkish, , , 2021. 0
15. GÖKTAŞ, B.; ERDOĞAN, İ. ISLETME DISIPLINI ÜZERINE GÜNCEL ÇALISMALAR, ISBN: 978-605-7875-26-6, İksad Publishing House, Number of print: , Total Printing Number: , Page, Turkish, , , 2019. 0
16. BAŞ, M.; ERDOĞAN TARAKÇI, İ. PAZARLA-MA TEORİDEN PRATİĞE, ISBN: 978-605-71382-1-7, EFE AKADEMİ YAYINLARI, Number of print: , Total Printing Number: , Page, Turkish, , , 2022. 0
17. ERDOĞAN TARAKÇI, İ. Güncel İşletmecilik Çalışmaları, ISBN: 978-605-7905-19-2, İmaj Yayınevi, Number of print: , Total Printing Number: , Page, Turkish, , , 2019. 0
18. KARADAL, H.; ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; ASLAN, R.; Dinçer, D. İŞLETME VE İKTİSAT ARAŞTIRMALARI, ISBN: 978-625-8121-86-5, EFE AKADEMİ YAYINLARI, Number of print: , Total Printing Number: , Page, Turkish, , , 2022. 0
19. BAŞ, M.; ERDOĞAN TARAKÇI, İ. SOSYAL BİLİMLERDE MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR Teori, Uygulama ve Analizler, ISBN: 978-625-8065-69-5, EFE AKADEMİ YAYINLARI, Number of print: , Total Printing Number: , Page, Turkish, , , 2021. 0
20. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; ASLAN, R. THE ESSENTIALS OF TODAY'S MARKETING 2, ISBN: 978-625-6452-80-0, EFE AKADEMİ YAYINLARI, Number of print: , Total Printing Number: , Page, English, , , 2023. 0
21. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; GÖKTAŞ, B. MUHASEBE VE FİNANS ALANINDA BİLİMSEL ÇALIŞMALAR, ISBN: 978-625-7601-31-3, EFE AKADEMİ YAYINLARI, Number of print: , Total Printing Number: , Page, Turkish, , , 2021. 0
22. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; UYSAL, B. SAĞLIK TURİZMİ GÜNCEL YAKLAŞIMLAR, ISBN: 978-625-7729-70-3, EFE AKADEMİ, Number of print: , Total Printing Number: , Page, Turkish, , , 2020. 0
International - Scientific Book (Excluded Thesis) 0
1. ERDOĞAN TARAKÇI, İ. SORULARLA PAZARLAMA İLKELERİ, ISBN: 978-625-7501-10-1, ASOS YAYINLARI, Number of print: 1, Total Printing Number: , 511 Page, Turkish, , Turkey, 2021. 0
2. Özkan, Ö.; ERDOĞAN TARAKÇI, İ. Güncel İşletmecilik Çalışmaları, ISBN: 978-605-7905-19-2, İmaj Yayınevi, Number of print: 1, Total Printing Number: , 274 Page, Turkish, Bilecik, Turkey, 2019. 0
3. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; SEMİZ, T. SAĞLIK TURİZMİ GÜNCEL YAKLAŞIMLAR, ISBN: 978-625-7729-70-3, EFE AKADEMİ, Number of print: 1, Total Printing Number: , 276 Page, Turkish, , , 2020. 0
4. GÖKTAŞ, B.; ERDOĞAN, İ. İŞLETME DİSİPLİNİ ÜZERİNE GÜNCEL ÇALIŞMALAR, ISBN: 978-605-7875-26-6, İksad Publishing House, Number of print: 1, Total Printing Number: , 42 Page, English, Ankara, Turkey, 2019. 0
5. ERDOĞAN TARAKÇI, İ. DEĞIŞEN PAZARLAMA ANLAYIŞI:YENI PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI II, ISBN: 978-625-402-361-3, NOBEL YAYINCILIK, Number of print: 1, Total Printing Number: , 304 Page, Turkish, ANKARA, Turkey, 2020. 0
6. Öztürk, M.; ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; BAŞ, M. Güncel Pazarlama Çalışmaları, ISBN: 978-605-7905-13-0, İmaj Yayınevi, Number of print: 1, Total Printing Number: , 316 Page, Turkish, Bayburt, Turkey, 2019. 0
7. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; BAŞ, M. DİSİPLİNLER ARASI İKTİSAT VE İŞLETME ARAŞTIRMALARI, ISBN: 978-605-7875-30-3, iKSAD PUBLISHING, Number of print: 1, Total Printing Number: , 191 Page, Turkish, ANKARA, Turkey, 2019. 0
8. ERDOĞAN TARAKÇI, İ. PAZARLAMADA NİŞ KONULAR, ISBN: 978-625-398-103-7, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Number of print: 1, Total Printing Number: , 408 Page, Turkish, ANKARA, Turkey, 2022. 0
9. ERDOĞAN TARAKÇI, İ. MARKA YÖNETİMİ, ISBN: 978-605-254-235-4, DETAY YAYINCILIK, Number of print: 2, Total Printing Number: , 188 Page, Turkish, ANKARA, Turkey, 2020. 0
10. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; GÖKTAŞ, B.; BAŞ, M. MUHASEBE VE FİNANS ALANINDA BİLİMSEL ÇALIŞMALAR, ISBN: 978-625-7601-31-3, EFE AKADEMİ YAYINLARI, Number of print: 1, Total Printing Number: , 170 Page, English, İSTANBUL, Turkey, 2021. 0
11. ERDOĞAN, İ.; GÖKTAŞ, B. Sosyal Bilimlerde Yeni Yönelimler-V, ISBN: 978-9940-745-02-8, INSTITUD ZA GEOGRAFIJU, Number of print: 1, Total Printing Number: , 34 Page, Turkish, Podgorica, Montenegro, 2018. 0
12. ERDOĞAN TARAKÇI, İ. TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI, ISBN: 978-625-406-497-5, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Number of print: 1, Total Printing Number: , 476 Page, Turkish, ANKARA, Turkey, 2020. 0
13. ERDOĞAN TARAKÇI, İ. SORULARLA GENEL İŞLETME, ISBN: 978-625-7813-56-3, ASOS YAYINLARI, Number of print: 1, Total Printing Number: , 454 Page, Turkish, ELAZIĞ, Turkey, 2021. 0
14. GÖKTAŞ, B.; ERDOĞAN TARAKÇI, İ. KÜRESEL SİSTEMDE YEŞİL YÖNETİM, ISBN: 978-625-8413-10-6, GAZİ KİTABEVİ, Number of print: 1, Total Printing Number: , 298 Page, Turkish, ANKARA, Turkey, 2022. 0
15. ERDOĞAN TARAKÇI, İ. Sosyal Bilimlerde Disiplinler Arası Çalışmalar, ISBN: 978-605-7905-28-4, İMAJ YAYINEVİ, Number of print: 1, Total Printing Number: , 214 Page, Turkish, ANKARA, Turkey, 2019. 0
16. ERDOĞAN TARAKÇI, İ. SOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR, ISBN: 978-625-7957-82-3, EFE AKADEMİ YAYINLARI, Number of print: 1, Total Printing Number: , 170 Page, Turkish, ANKARA, Turkey, 2020. 0
17. ERDOĞAN, İ. Current Debates on Social Sciences 1, ISBN: 978-605-9636-55-1, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Number of print: 1, Total Printing Number: , 977 Page, English, Ankara, Turkey, 2018. 0
18. ERDOĞAN TARAKÇI, İ. Current Debates On Social Sciences- Human Studies 3, ISBN: 978-605-9636-87-2, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Number of print: 1, Total Printing Number: , 729 Page, Turkish, ANKARA, Turkey, 2019. 0
International - bilimsel-toplantilar.icerikTurleri. - Oral 0

1. ÜNER, T.; ERDOĞAN TARAKÇI, İ., SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA AÇISINDAN ALIŞVERİŞLERDE ÜCRETLİ NAYLON POŞET DÖNEMİNE GEÇİLMESİ ARDINDAN TÜKETİCİLERİN NAYLON POŞET SATIN ALMA DAVRANIŞLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ. 2nd International Congress of Business, Economics and Marketing, 2019-04-18, 2019-04-20, , , . 0

International - Full text - Oral 4370

22. YAVUZ, H.; ERDOĞAN TARAKÇI, İ., Investigation of consumer complaints made on the internet regarding hotels in Mersin: The example of Tripadvisor.com.. V International Scientific Conference of Economics and Management Researcher (ISCEMR-2023)., 2023-06-22, , BAKU, Azerbaijan, . 200

21. Gülsever, K.; ERDOĞAN TARAKÇI, İ., Dinamik Fiyatlandırmada Fiyat Adalet Algısının Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi: Tatil Rezervasyon Sitelerini Kullananlar Üzerinde Bir Araştırma. 6th International CEO Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress, 2023-06-16, , , United States of America, . 200

20. Gülsever, K.; ERDOĞAN TARAKÇI, İ., Sürdürülebilir Turizm Üzerine Bir Literatür Taraması. 6th International CEO Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress, 2023-06-16, , , United States of America, . 200

19. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; GÖKTAŞ, B., Mermer Sektöründe Bölgesel Kümelenme: Bilecik İlinde Mermer İşletmeleri Üzerine Nitel Bir Araştırma. 5th International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress, 2022-12-09, , , Indonesia, . 200

18. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; ASLAN, R., Geleceğin Pazarlaması: Metaverse Pazarlama. 5th International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress, 2022-12-09, , , Indonesia, . 200

17. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; ASLAN, R., Ağızdan Ağıza Pazarlama Stratejisinin Üniversite Öğrencilerinin Mağaza Tercihlerine Etkisi Üzerine Bir Araştırma: Adıyaman Üniversitesi Örneği. 5th International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress, 2022-12-09, , , Indonesia, . 200

16. KARADAL, H.; ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; DURA, Y.; Dinçer, D., Yerel Ölçekte İktisadi Kalkınma Bağlamında Şehir Markalaşması: Aksaray Örneği. 2021 International CEO Communication, Economics, Organization & Social Sciences Congress, 2021-08-19, , , Georgia, . 170

15. Kazma, H.; ERDOĞAN TARAKÇI, İ., Mesleki Tükenmişliğin İş Tatmini ve İşten Ayrılma Niyetine Etkisi: Otel Çalışanları Üzerine Bir Araştırma. 9th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress, 2023-11-07, 2023-11-10, Taşkent, Uzbekistan, . 200

14. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; Şengülen, Z., The Effect of Mobbing on Organizational Trust in 5-Star City Hotels: Mersin Province Example. 9th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress, 2023-11-07, 2023-11-10, Taşkent, Uzbekistan, . 200

13. Tatlıcı, E.; ERDOĞAN TARAKÇI, İ., The Effect of Work-Life Balance on Occupational Satisfaction in Food and Beverage Businesses. 9th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress, 2023-11-07, 2023-11-10, Taşkent, Uzbekistan, . 200

12. Gülsever, K.; ERDOĞAN TARAKÇI, İ., Gastronomy Tourism and Evaluation of Gastronomy Experiences of Foreign Tourists Visiting Turkey from the Perspective of Tourism Academicians.. V International Scientific Conference of Economics and Management Researcher (ISCEMR-2023)., 2023-06-22, 2023-06-25, BAKU, Azerbaijan, . 200

11. Gülsever, K.; ERDOĞAN TARAKÇI, İ., A Meta-Evaluation of Graduate Theses on Learning Styles in Turkey Between 2003-2022.. V International Scientific Conference of Economics and Management Researcher (ISCEMR-2023)., 2023-06-22, 2023-06-25, BAKU, Azerbaijan, . 200

10. ERDOĞAN TARAKÇI, İ., Ürün Geri Çağırma (!). 4th International EMI Entrepreneurship Social Sciences Congress, 2019-11-29, 2019-11-30, İstanbul, , . 200

9. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; BAŞ, M., Brand Personality in the Automotive Industry: Passat vs Superb. 6th International Annual Meeting of Sosyoekonomi Society, 2019-10-24, 2019-10-25, VARŞOVA, , . 200

8. ERDOĞAN TARAKÇI, İ., HOW TO INNOVATE? PRODUCT INNOVATION VS PROCESS INNOVATION. XXIII. Milletlerarası Türk Kooperatifçilik Kongresi, 2019-09-26, 2019-09-28, Kiev, , . 200

7. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; BAŞ, M., Gerilla Pazarlamanın Karanlık Yüzü: Karanlık Pazarlama. INTERNATIONAL II. BUSINESS AND ORGANIZATION CONFERENCE, 2019-09-04, 2019-09-06, İzmir, , . 200

6. ERDOĞAN TARAKÇI, İ., ŞEHİR MARKASI GELİŞTİRME: ÖRNEK BİR MARKA ŞEHİR UYGULAMASI. 1 MAYIS SOSYAL POLİTİKALAR VE BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 2019-05-01, 2019-05-01, ANKARA, , . 200

5. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; BAŞ, M., LÜKS MARKA-MUTLULUK ENDEKSİ İLİŞKİSİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE BİR UYGULAMA. ZEUGMAII. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, 2019-01-18, 2019-01-20, Gaziantep, , . 200

4. GÖKTAŞ, B.; ERDOĞAN, İ., MARKANIN TÜKETİCİ TARAFINDAN FARKEDİLMESİNDE AMBALAJIN İŞLEVİ. UMTEB IV. Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, 2018-12-07, 2018-12-09, Erzurum, Turkey, . 200

3. GÖKTAŞ, B.; ERDOĞAN, İ., Markanın Tüketici Tarafından Farkedilmesinde Ambalajın İşlevi. UMTEB 4. Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, 2018-12-07, 2018-12-09, Erzurum, , . 200

2. ERDOĞAN, İ.; BAŞ, M., Sosyal Medyada Tüketici Sinizmi : Kültürlerarası Bir Karşılaştırma. Uluslararası Yönetim Ekonomi ve Politika Kongresi, 2018-12-01, 2018-12-02, İstanbul, , . 200

1. ERDOĞAN, İ., Individual vs Group Motivation? Effect of the Culture. Business Organization Research Conference, 2018-09-12, 2018-09-14, Karabük, , . 200

International - Abstract - Oral 1500

15. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; SHOBEIRI, S., Demarketing Outcomes in the Tourism Sector: A Cross-Cultural Comparison of Turkey and North-America. 8th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress, 2022-11-17, , AKSARAY, Turkey, . 100

14. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; UYSAL, B.; ULUSİNAN, E., The Effect of COVID-19 in Tourism Preferences of the Consumers. 5th International EMI Entrepreneurship Social Sciences Congress, 2020-06-29, 2020-06-30, , , . 100

13. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; YILDIZ, A., The Effect of Pandemic on Consumer Preferences in the Context of Hedonic and Utilitarian Consumption. 5th International Entrepreneurship and Social Sciences Congress, 2020-06-29, 2020-06-30, , , . 100

12. ERDOĞAN TARAKÇI, İ., Pazarlama Tersine Mi Dönüyor?: Pazarlama(ma). 4th International EMI Entrepreneurship Social Sciences Congress, 2019-11-29, 2019-11-30, İstanbul, , . 100

11. ERDOĞAN TARAKÇI, İ., İknanın İletişimi: Tüketiciden Sadık Müşteriye. 2.ULUSLARARASI İNSAN ÇALIŞMALARI KONGRESİ, 2019-11-23, 2019-11-24, Ankara, , . 100

10. ERDOĞAN TARAKÇI, İ., Perakendecilikte Rekabet Silahı Perakendeci Markası ve Ankara İlinde Bir Uygulama. INTERNATIONAL II. BUSINESS AND ORGANIZATION CONFERENCE, 2019-09-04, 2019-09-06, İzmir, , . 100

9. Öztürk, M.; ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; BAŞ, M., The Effect of Retro Marketing On The Purchasing Behavior of University Students. 2nd International Congress of Business, Economics and Marketing, 2019-04-18, 2019-04-20, İstanbul, Turkey, . 100

8. Özkan, Ö.; ERDOĞAN TARAKÇI, İ., Customer Satisfaction in Social Media Marketing: An Application on The Instagram. 2nd International Congressof Business, Aconomics and Marketing, 2019-04-18, 2019-04-20, İstanbul, Turkey, . 100

7. ÜNER, T.; ERDOĞAN TARAKÇI, İ., Evaluation of Nylon Bag Purchasing Behaviors of Consumers Following Transition to Paid Nylon Bag Period In Shopping For Sustainable Development. II. International Congress of Business, Economics and Marketing, 2019-04-18, 2019-04-20, İstanbul, Turkey, . 100

6. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; BAŞ, M., PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI:AMAÇLAR VE MOTİVASYONLAR. İKSAD 3. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 2019-03-08, 2019-03-10, Adana, , . 100

5. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; BAŞ, M., YAŞAM DOYUMU VE HEDONİK TÜKETİM İLİŞKİSİ ÜZERİNE AMPİRİK BİR ÇALIŞMA. ZEUGMA II. ULUSLARARASI MULTİ DİSİPLİNER ÇALIŞMALARKONGRESİ, 2019-01-18, 2019-01-20, GAZİANTEP, , . 100

4. ERDOĞAN, İ.; GÖKTAŞ, B., ÖRGÜT KÜLTÜRÜNÜN SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA. UMTEBIV. Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, 2018-12-07, 2018-12-09, Erzurum, Turkey, . 100

3. ERDOĞAN TARAKÇI, İ., Goodwill Trust in Collectivist vs Individualist Cultures: A Conceptual Study. 1st International Congress of Human Studies, 2018-12-06, 2018-12-09, ANKARA, Turkey, . 100

2. ERDOĞAN TARAKÇI, İ.; BAŞ, M., Post-Truth Medya ve Tüketici Davranışlarına Etkisi: “Genç Yetişkinler” Üzerine Keşifsel Bir Araştırma. 2nd International EMI Entrepreneurship Social Sciences Congress, 2018-11-09, 2018-11-11, NEVŞEHİR-KAPADOKYA, , . 100

1. ERDOĞAN, İ.; GÖKTAŞ, B., YAŞAM TARZLARININ SATIN ALMA KARARLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KARŞILAŞTIRMALI BİR ALAN ARAŞTIRMASI. 4th. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON NEW TRENDS IN SOCIAL SCIENCES, 2018-07-05, 2018-07-06, Tallin, Estonia, . 100

Supervised Master Theses 0

1. ÖZKAN OFLAZ, A Study on Consumer Attitudes about Agriproducts Grown with Good Agricultural Practices: The Case of Karaman Province, Others, Bayburt University, Continue. 0

1. Turkish Cooperative Society , Member No: -, Turkey, 2018-09-15-Continue.

"A World University In The Light of Science and Modernity"