Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

  Doç. Dr. Serap Akgün
Özgeçmiş
:
Birim
:
Fen - Edebiyat Fakültesi / Psikoloji Anabilim Dalı
İş Adres
:
Mersin Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Çiftlikköy Kampüsü 33343 Yenişehir/ Mersin
Telefon
:
+90-324-3610001
Dahili
:
4713
Faks
:
+90--
Diğer e-mail
:
Oluşturma
:
2015-10-26 06:32:42
Düzenleme
:
2017-12-01 09:56:22
TOTAL ARTICLES IN
PUBLICATIONS LIST
0
ARTICLES WITH
CITATION DATA
0
SUM OF THE
TIMES CITED
0
AVERAGE CITATIONS
PER ARTICLE
0

Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
LİSANS PSİKOLOJİ HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ 1989
YÜKSEK LİSANS SOSYAL PSİKOLOJİ HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ 1993
YÜKSEK LİSANS PSİKOLOJİ UNİVERSİTY OF WOLLONGONG 1996
DOKTORA PSİKOLOJİ UNİVERSİTY OF WOLLONGONG 2001
DOÇENTLİK SOSYAL PSİKOLOJİ VE ENDÜSTRİ PSİKOLOJİSİ ÜNİVERSİTELERARASI KURUL 2011
Doktora Tezi

1. Learned Resourcefulness, Academic Stress, Academic Performance and Coping Responses Danışman: Dr. Joseph Ciarrochi, Diğer, Diğer, Psikoloji Anabilim Dalı, Wollongong, Avustralya, .

Theses_003.pdf

Yüksek Lisans Tezi

1. Cinsiyet Rolüne İlişkin Kalıp-yargılara Uygun Davranıp Davranmamanın Çekiciliğe etkisi Danışman: Dr. Deniz Şahin, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Psikoloji Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, .

Theses_002.pdf

Görev Ünvanı Üniversite/Kurum Yıl
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ 1993-08-01 - 2000-08-15
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2000-08-16 - 2004-01-15
YARDIMCI DOÇENT MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2004-10-15 - 2011-10-11
DOÇENT MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2012-01-15 - Devam ediyor
Uluslararası - SCI/SCI-Expanded kategorisine giren 5000
2014
5. Aydın, A.; Akgün, S. Ergenlikte reaktif-proaktif saldırganlık, öfke ve narsisizm ilişkisi. TÜRK PSİKOLOJİ DERGİSİ, 2014, 29, 44-59. 1000 + 0
Publications_010.pdf

2007
4. Akgün, S.; Araz, A.; Karadağ, S. Anlaşmazlıklarımızı çözebiliriz: ilköğretim öğrencilerine yönelik bir çatışma çözümü eğitimi ve psiko-sosyal etkileri. TÜRK PSİKOLOJİ DERGİSİ, 2007, 22, 43-67. 1000 + 0
Publications_006.pdf

2004
3. Akgün, S. Bölüşümsel adalet normlarının çevresel belirleyicileri; ilişki türü ve sorumluluk yükleme.. TÜRK PSİKOLOJİ DERGİSİ, 2004, 19, 1-14. 1000 + 0
Publications_005.pdf

2. Akgun, S. The Effects of Situation and Learned Resourcefulness on Coping Responses. SOCİAL BEHAVİOR AND PERSONALİTY, 2004, 32, 441-448. 1000 + 70
http://dx.doi.org/10.2224/sbp.2004.32.5.441

Publications_002.pdf


Alıntılanma Sayısı: 14
2003
1. Akgun, S.; Cıarrochı, J. Learned Resourcefulness Moderates the Relationship Between Academic Stress and Academic Performance. EDUCATİONAL PSYCHOLOGY, 2003, 23, 287-294. 1000 + 265
http://dx.doi.org/10.1080/0144341032000060129

Publications_011.pdf


Alıntılanma Sayısı: 53
Uluslararası - Uluslararası Diğer Indexlerde Taranan 1000
2016
5. çırak karadağ, S.; Akgün, S. A cross-cultural comparison of Turkish and Kyrgyz students’ belief in a just world. ULUSLARARASİ INSAN BİLİMLERİ DERGİSİ, 2016, 13, 4229-4229. 200 + 0
http://dx.doi.org/10.14687/jhs.v13i3.3987

Publications_013.pdf

2014
4. Akgun, S.; Araz, A. The effects of conflict resolution education on conflict resolution skills, social competence, and aggression in Turkish elementary school students. JOURNAL OF PEACE EDUCATİON, 2014, 11, 30-45. 200 + 0
http://dx.doi.org/10.1080/17400201.2013.777898

Publications_003.pdf

2013
3. Yıldırım, N.; Akgün, S. Sivil toplum kuruluşu gönüllülerinin sosyal sistemin meşruiyetine ilişkin algıları, adil dünya inançları ve sosyal baskınlık yönelimleri. . TOPLUM VE SOSYAL HİZMET, 2013, 24, 115-128. 200 + 0
Publications_009.pdf

2010
2. Akgün, S.; Araz, A. Anlaşmazlıklarımızı Çözebiliriz: Bir Çatışma Çözümü Eğitim Programı Tanıtımı. DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ, 2010, 11, 1-17. 200 + 0
Publications_008.pdf

2008
1. Kahraman, H.; Akgün, S. Empati becerileri eğitiminin okul öncesi dönemdeki çocukların empati becerilerine ve sorun davranışlarına etkisi. ÇOCUK VE GENÇLİK RUH SAĞLIĞI DERGİSİ, 2008, 15, 15-23. 200 + 0
Publications_007.pdf

Ulusal - ULAKBİM Tarafından Taranan 200
2015
1. Uğur, D.; Akgün, S. Bireysel ve genel adil dünya inancının depresyon ile ilişkisi. ANKARA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2015, 6, 103-116. 200 + 0
http://dx.doi.org/10.1501/sbeder_0000000093

Publications_004.pdf

Ulusal - Diğer Kitap Yazma 250
1. Akgün, S.; Araz, A. Anlaşmazlıklarımızı Çözebiliriz Çatışma çözümü eğitim programı, ISBN: 978-605-395-305-0, Nobel, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 150 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2010. 250
Uluslararası - Özet - Sözlü 265

3. Ünal, Ö.; Akgün, S., Does The Conflict Resolution Style Predict Marital Adjustment?. 9. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 2016-02-03, 2016-02-06, Paris, Türkiye, 2016. 100
http://iassr2.org/?page_id=1112

2. Er, G.; Akgün, S., Ebeveyn şiddeti ve çocuk yetiştirme stilleri ergenin reaktif ve proaktif saldırganlığını yordar mı?. I. Uluslararası Çocuk Koruma Kongresi, 2014-10-23, 2014-10-25, İstanbul, Türkiye, 2014. 100

1. Araz, A.; Araz, A.; Akfırat, S.; Akgün, S., Narcissism, Self-Esteem, and Aggression. The 12th European Congress of Psychology, 2011-06-04, 2011-06-08, İstanbul, Türkiye, 2011. 65

Ulusal - Özet - Sözlü 400

9. Bozkuş, O.; Akgün, S., Dogmatizm, Yetkecilik ve Sosyal Baskınlık Yönelimi Yaşam Doyumunu Nasıl Yordar?. 19. Ulusal Psikoloji Kongresi, 2016-09-05, 2016-10-07, İzmir, Türkiye, 2016. 50
http://www.psikoloji2016.org/gorseller/files/bildiri-kitabi.pdf

8. Sami, Ç.; Serap, A., Sosyal Kimlik Özdeşimi ve İç Grup Normunun İç Grup Yanlılığı ile İlişkisi. 19. Ulusal Psikoloji Kongresi, 2016-09-05, 2016-09-07, İzmir, Türkiye, 2016. 0
http://www.psikoloji2016.org/gorseller/files/bildiri-kitabi.pdf

7. Ünal, Ö.; Akgün, S., Mizah Stilleri İle Evlilik Doyumu Arasındaki İlişkide Evlilik Uyumunun Aracı Rolünün Aktör Partner Etkileri Açısından İncelenmesi. 19. Ulusal Psikoloji Kongresi, 2016-09-05, 2016-09-07, İzmir, Türkiye, 2016. 50
http://www.psikoloji2016.org/gorseller/files/bildiri-kitabi.pdf

6. Yıldırım, N.; Akgün, S., Sivil Toplum Kuruluşu Gönüllülerinin Adil Dünya İnançları, Sosyal Baskınlık Yönelimleri ve Sistemi Meşru Algılama Düzeyleri. 16. Ulusal Psikoloji Kongresi, 2010-04-14, 2010-04-16, Mersin, Türkiye, 2010. 50

5. Uğur, D.; Akgün, S., Depresyon ve Adil Dünya İnancı. 16. Ulusal Psikoloji Kongresi , 2010-04-14, 2010-04-17, Mersin, Türkiye, 2010. 50

4. Akgün, S.; Araz, A., İlköğretim Öğrencilerine Yaşadıkları Çatışmaları Yapıcı Yollarla Çözmeyi Öğretebilir miyiz?” . 15. Ulusal Psikoloji Kongresi, 2008-09-02, 2008-09-05, İstanbul, Türkiye, 2008. 50

3. Kahraman, H.; Akgün, S., Okul Öncesi Çocuklarının Empati Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Bir Eğitim Çalışması ve Sonuçları. I. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Uygulamaları Kongresi, 2006-09-21, 2006-09-23, Mersin, Türkiye, 2006. 50

2. Akgün, S.; Araz, A.; Karadağ, S., İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Çatışma Çözümü Programı ve Psiko-Sosyal Etkileri. I. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Uygulamaları Kongresi , 2006-09-21, 2006-09-23, Mersin, Türkiye, 2006. 50

1. Akgün, S., İlişki Türü ve Paylaşım İlkeleri; Denklik, Eşitlik ve İhtiyaç. 12. Ulusal Psikoloji Kongresi , 2002-09-11, 2002-09-13, Ankara, Türkiye, 2002. 50

Ulusal - Özet - Poster 50

2. Akgün, S.; Çırak, S., Türk ve Kırgız Üniversite Öğrencilerinde Adil Dünya İnancı. 14. Ulusal Psikoloji Kongresi , 2006-09-06, 2006-09-08, Ankara, Türkiye, 2006. 25

1. Akgün, S.; Aykın, Ç., Yaratıcı Drama Eğitimi ve Öğrenilmiş Güçlülük. 14. Ulusal Psikoloji Kongresi, 2006-09-06, 2006-09-08, Ankara, Türkiye, 2006. 25

Ulusal - Yürütücü 100

1. İlköğretim Öğrencilerine Yaşadıkları Çatışmaları Yapıcı Yollarla Çözmeyi Öğretebilir miyiz?, TÜBİTAK, Proje No: 106K366, 15000 TL, Yürütücü, 2008,Tamamlandı. 100
Projects_001.pdf

Yönetilen Yüksek Lisans Tezleri 1800

9. Sami Çoksan, Sosyal Kimlik Özdeşimi ve İç Grup Normunun İç Grup Yanlılığı ile İlişkisi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2016, Tamamlandı. 200

8. Özge Ünal, Çatışma Çözme Stilleri Ve Mizah Tarzlarının Evlilik Uyumu Ve Evlilik Doyumu İle İlişkisinin Aktör-Partner Modeli İle İncelenmesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2016, Tamamlandı. 200

7. Gamze Er, Ergenlikte Reaktif-Proaktif Saldırganlık, Empati ve Çocuk Yetiştirme Stilleri, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2014, Tamamlandı. 200

6. Fatma Şadan Beyazyürek Çimendağ, Yüksek ve Düşük Statülü Gruplarda İç Grup ve Dış Grup Yanlılığı, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2013, Tamamlandı. 200

5. Necip Yıldırım, Sivil Toplum Kuruluşu Gönüllülerinin Adil Dünya İnançları, Sosyal Baskınlık Yönelimleri ve Sistemi Meşru Algılama Düzeyleri, Diğer, Diğer, 2010, Tamamlandı. 200

4. Düzgün Uğur, Dünyayı Adil Algılama ve Geleceğe Dair Umut/Umutsuzluk: Depresyon Tanısı Alan ve Almayan Kişilerde Adil Dünya İnancı, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2008, Tamamlandı. 200

3. Huriye Kahraman, Empatik Beceri Eğitiminin Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Empatik Becerilerine ve Sorun Davranışlarına Etkisi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2008, Tamamlandı. 200

2. Meryem Esma Dağlı, Ergenlikte Zeka Bölümü, Duygusal Zeka ve Akademik Başarı Arasındaki İlişki, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2007, Tamamlandı. 200

1. Güli Tuna, Yakın İlişkilerde Fiziksel Çekiciliğin ve Kişilik Özelliklerinin Rolü, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2005, Tamamlandı. 200

Uluslararası 1000
1. TURK PSIKOLOJI YAZILARI , ASSOCIATE EDITOR, ISSN : -, E-ISSN : 1301-961, 2010-01-15 - 2013-01-15. 1000
Uluslararası Dergi [Yıl, Adet] 78
1. TüRK PSIKOLOJI DERGISI , [ 2013 : 1 ] [ 2014 : 1 ] [ 2015 : 2 ] [ 2016 : 2 ] . 30
2. TüRK PSIKOLOJI YAZıLARı , [ 2009 : 1 ] [ 2011 : 2 ] [ 2012 : 3 ] [ 2013 : 3 ] [ 2015 : 1 ] [ 2016 : 2 ] . 48
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar PSI404 Bitirme Çalışması II Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 0-2-1
Bahar PSI218 Psikoloji Tarihi Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Bahar PSI106 Araştırma Teknikleri I Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Bahar PSİ426 Kişilerarası Çatışma ve Barış Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Bahar PSİ 802 Uzmanlık Alan Dersi Sosyal Bilimler Enstitüsü Psikoloji Anabilim Dalı 4-0-4
Bahar PSİ 801 Uzmanlık Alan Dersi Sosyal Bilimler Enstitüsü Psikoloji Anabilim Dalı 4-0-4
Bahar PSİ 604 Gruplararası İlişkiler Sosyal Bilimler Enstitüsü Psikoloji ( Doktora ) 3-0-3
Bahar PSİ 514 Sosyal Psikolojide Kuram ve Ar Sosyal Bilimler Enstitüsü Psikoloji ( Yüksek Lisans ) 3-0-3
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Enstitüsü 0-0-0
Güz PSI403 Bitirme Çalışması I Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 0-2-1
Güz PSI207 Araştırma Teknikleri II Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Güz PSI313 Grup Psikolojisi Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Güz PSİ 801 Uzmanlık Alan Dersi Sosyal Bilimler Enstitüsü Psikoloji Anabilim Dalı 4-0-4
Güz PSİ 603 Şiddet ve Saldırganlık Sosyal Bilimler Enstitüsü Psikoloji ( Doktora ) 3-0-3
Güz SOBE 502 Bilimsel Araştırma Yöntemleri Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Enstitüsü 2-0-0
Güz PSİ 802 Uzmanlık Alan Dersi Sosyal Bilimler Enstitüsü Psikoloji Anabilim Dalı 4-0-4
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar PSI218 Psikoloji Tarihi Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Bahar PSI106 Araştırma Teknikleri I Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Bahar PSİ426 Kişilerarası Çatışma ve Barış Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Bahar PSİ 604 Gruplararası İlişkiler Sosyal Bilimler Enstitüsü Psikoloji ( Doktora ) 3-0-3
Bahar PSİ 514 Sosyal Psikolojide Kuram ve Ar Sosyal Bilimler Enstitüsü Psikoloji ( Yüksek Lisans ) 3-0-3
Bahar PSİ 801 Uzmanlık Alan Dersi Sosyal Bilimler Enstitüsü Psikoloji Anabilim Dalı 4-0-4
Bahar PSİ 802 Uzmanlık Alan Dersi Sosyal Bilimler Enstitüsü Psikoloji Anabilim Dalı 4-0-4
Güz PSI313 Grup Psikolojisi Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Güz PSI207 Araştırma Teknikleri II Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Güz PSİ 801 Uzmanlık Alan Dersi Sosyal Bilimler Enstitüsü Psikoloji Anabilim Dalı 4-0-4
Güz SEM DR Seminer ( Dr ) Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Enstitüsü 0-0-0
Güz SOBE 502 Bilimsel Araştırma Yöntemleri Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Enstitüsü 2-0-0
Güz PSİ 603 Şiddet ve Saldırganlık Sosyal Bilimler Enstitüsü Psikoloji ( Doktora ) 3-0-3
Güz PSİ 802 Uzmanlık Alan Dersi Sosyal Bilimler Enstitüsü Psikoloji Anabilim Dalı 4-0-4
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar PSI106 Araştırma Teknikleri I Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Bahar PSI218 Psikoloji Tarihi Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Bahar SEM DR Seminer ( Dr ) Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Enstitüsü 0-0-0
Bahar PSİ 514 Sosyal Psikolojide Kuram ve Ar Sosyal Bilimler Enstitüsü Psikoloji ( Yüksek Lisans ) 3-0-3
Bahar PSİ 802 Uzmanlık Alan Dersi Sosyal Bilimler Enstitüsü Psikoloji Anabilim Dalı 4-0-4
Bahar PSİ 801 Uzmanlık Alan Dersi Sosyal Bilimler Enstitüsü Psikoloji Anabilim Dalı 4-0-4
Bahar PSİ 604 Gruplararası İlişkiler Sosyal Bilimler Enstitüsü Psikoloji ( Doktora ) 3-0-3
Bahar TEZ Tez Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Enstitüsü 0-0-0
Güz PSİ467 Experımental Socıal Psychology Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 2-2-3
Güz PSI313 Grup Psikolojisi Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Güz PSI207 Araştırma Teknikleri II Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Güz PSİ 725 Önyargıların Sosyal Psikolojik Sosyal Bilimler Enstitüsü Psikoloji 3-0-3
Güz PSİ 603 Şiddet ve Saldırganlık Sosyal Bilimler Enstitüsü Psikoloji 3-0-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar PSI106 Araştırma Teknikleri I Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Bahar PSI218 Psikoloji Tarihi Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Bahar PSİ 704 Gruplar Arası İlişkiler Sosyal Bilimler Enstitüsü Psikoloji 3-0-3
Bahar PSİ 514 Sosyal Psikolojide Kuram ve Ar Sosyal Bilimler Enstitüsü Psikoloji 3-0-3
Güz ÜYG101 Üniversite Yaşamına Giriş Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 1-0-1
Güz PSI313 Grup Psikolojisi Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Güz PSI207 Araştırma Teknikleri II Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Güz PSİ 703 Şiddet ve Saldırganlık Sosyal Bilimler Enstitüsü Psikoloji 3-0-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar PSİ426 Kişilerarası Çatışma ve Barış Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Bahar PSI106 Araştırma Teknikleri I Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Bahar PSI218 Psikoloji Tarihi Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Bahar PSİ 514 Sosyal Psikolojide Kuram ve Ar Sosyal Bilimler Enstitüsü Psikoloji 3-0-3
Güz PSI313 Grup Psikolojisi Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Güz PSI407 Deneysel Sosyal Psikoloji I ( Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 2-2-3
Güz PSI217 Sosyal Psikoloji Fen - Edebiyat Fakültesi Sosyoloji 3-0-3
Güz PSI207 Araştırma Teknikleri II Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar PSİ426 Kişilerarası Çatışma ve Barış Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Bahar PSI106 Araştırma Teknikleri I Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Bahar PSI408 Deneysel Sosyal Psikoloji II ( Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 2-2-3
Güz PSI313 Grup Psikolojisi Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Güz PSI217 Sosyal Psikoloji Fen - Edebiyat Fakültesi Sosyoloji 3-0-3
Güz PSI207 Araştırma Teknikleri II Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Güz PSI407 Deneysel Sosyal Psikoloji I ( Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 2-2-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar PSI408 Deneysel Sosyal Psikoloji II ( Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 2-2-3
Bahar PSİ426 Kişilerarası Çatışma ve Barış Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Bahar PSI106 Araştırma Teknikleri I Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Bahar PSİ 514 Sosyal Psikolojide Kuram ve Ar Sosyal Bilimler Enstitüsü Psikoloji 3-0-3
Güz PSI207 Araştırma Teknikleri II Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Güz PSI407 Deneysel Sosyal Psikoloji I ( Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 2-2-3
Güz PSI217 Sosyal Psikoloji Fen - Edebiyat Fakültesi Sosyoloji 3-0-3
Güz PSI313 Grup Psikolojisi Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar PSI408 Deneysel Sosyal Psikoloji II ( Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 2-2-3
Bahar PSİ426 Kişilerarası Çatışma ve Barış Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Bahar PSI106 Araştırma Teknikleri I Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Güz PSI207 Araştırma Teknikleri II Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Güz PSI207 Araştırma Teknikleri II Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Güz PSI313 Grup Psikolojisi Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 3-0-3
Güz PSI407 Deneysel Sosyal Psikoloji I ( Fen - Edebiyat Fakültesi Psikoloji 2-2-3
Güz PSI217 Sosyal Psikoloji Fen - Edebiyat Fakültesi Sosyoloji 3-0-3