Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | BATI DİLLERİ VE EDEBİYATLARI | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | 1984 |
YÜKSEK LİSANS | BATI DİLLERİ VE EDEBİYATLARI | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | 1987 |
DOKTORA | EĞİTİM BİLİMLERİ | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | 1995 |
1. Büyükölçekli Kuralların ÖÄŸretiminin OkuduÄŸunu Anlamaya Etkisi Danışman: Dr. Özcan Demirel, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, EÄŸitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, .
Theses_001.pdf
1. An ESP Program for Turkish Banks: Problems and Procedures Danışman: Dr. Ayhan Sezer, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, .
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
ENSTİTÜ KURULU ÜYESİ | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2014-06-02 - Devam ediyor |
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2014-05-27 - 2016-08-15 |
ANABİLİM DALI BAÅžKANI | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2014-05-27 - 2016-08-15 |
YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜM BAÅžKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2000-05-29 - 2005-07-15 |
BÖLÜM BAÅžKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2000-01-01 - 2005-01-01 |
DEKAN YARDIMCISI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 1999-09-01 - 2003-06-08 |
2012
1. Güven, S.; çakır, Ã. A study on primary school English teachers’self-efficacy beliefs.. EDUCATİON AND SCİENCE, 2012, 37, 43-52. 1000 + 34Publications_006.pdf
Alıntılanma Sayısı: 5
2016
7. Atasoy, G.; Yıldız, Ä.; çakır, Ã. Köy Enstitüsü öğretim programının söyleminin derlem temelli incelenmesi. DİL EĞİTİMİ VE ARAÅžTIRMALARI DERGİSİ, 2016, 2, 1-31. 200 + 0Publications_016.pdf
6. Asaman, E.; çakır, Ã.; Aksan, Y. Seeing Darkness, Hearing Silence: Student And Teacher Metaphors İn The Context Of Visually And Hearing Impaired. INTERNATİONAL ONLİNE JOURNAL OF EDUCATİONAL SCİENCES, 2016, 8, 22-34. 200 + 0DOI: http://dx.doi.org/10.15345/iojes.2016.03.003
Publications_017.pdf
2015
5. Uygur, M. İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN ÖZYETERLİK İNANÇLARININ FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ (MERSİN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ - BOYLAMSAL ÇALIŞMA). JOURNAL OF QAFQAZ UNIVERSITY- PHILOLOGY AND PEDAGOGY, 2015, 3, 89-104. 0 + 16Publications_002.pdf
4. Yalçın incik, E.; çakır, Ã.; Alıcı, D. İlkokul öğrencilerinin proje tabanlı öğrenme tutumlarına yönelik bir ölçek geliÅŸtirme çalışması. ILKOGRETİM ONLİNE, 2015, 14, 1096-1105. 200 + 0http://dx.doi.org/10.17051/io.2015.63115
Publications_001.pdf
2009
3. Cakır, O.; Alıcı, D. Seeing self as others see you: variability in self-efficacy ratings in student teaching. TEACHERS AND TEACHİNG, 2009, 15, 541-561. 200 + 61http://dx.doi.org/10.1080/13540600903139555
Publications_019.pdf
2008
2. çakır, Ã. The effect of textual differences on children’s processing strategies. READİNG IMPROVEMENT, 2008, 45, 69-83. 200 + 25Publications_007.pdf
1. çakır, Ã. The effect of gender on the construction of backward inferences. EDUCATİON, 2008, 129, 315-323. 200 + 5Publications_008.pdf
2016
10. çocuk, H.; Alıcı, D.; çakır, Ã. Türkçe ÖğretmenliÄŸi Özyeterlik Algısı ÖlçeÄŸinin geliÅŸtirilmesi: güvenirlik ve geçerlik çalışması. ANKARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2016, 48, 1-18. 200 + 0Publications_018.pdf
2013
9. ünal, K.; Alkan dilbaz, D.; özdemir, F.; çakır, Ã. EÄŸitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğrenme Stil ve Stratejilerinin ÇeÅŸitli DeÄŸiÅŸkenler Açısından İncelenmesi (Mersin Üniversitesi ÖrneÄŸi). MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, 9, 56-76. 130 + 21Publications_003.pdf
2010
8. çakır, Ã. Materyal GeliÅŸtirmede Mikro-öğretim: Öğretmen Adaylarının Yöntem ve Geribildirimler Üzerine Görüşleri. ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2010, 3, 55-73. 200 + 0Publications_009.pdf
2008
7. çakır, Ã.; Aksan, S.; Alıcı, D.; Dönük, D. İkidilli yetiÅŸkinlerin sesli düşünme yöntemiyle metin iÅŸlemleme süreçlerinin belirlenmesi. MERSİN ÜNİVERSİTESİ DİL VE EDEBİYAT DERGİSİ , 2008, 5, 39-79. 190 + 0Publications_010.pdf
2006
6. çakır, Ã.; Kan, A.; Sünbül , Ã. Öğretmenlik meslek bilgisi ve tezsiz yüksek lisans programlarının tutum ve özyeterlik açısından deÄŸerlendirilmesi. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2006, 2, 36-47. 200 + 193Publications_011.pdf
2005
5. çakır, Ã. Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi İngilizce ÖğretmenliÄŸi Lisans Programı (İÖLP) ve EÄŸitim Fakülteleri İngilizce ÖğretmenliÄŸi Lisans Programı Öğrencilerinin MesleÄŸe Yönelik Tutumları ve Mesleki Yeterlik Algıları. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2005, 6, 27-42. 200 + 96Publications_015.pdf
2003
4. çakır, Ã. OkuduÄŸunu Anımsama Sürecinde Örüntünün Metnin Alt Konularına Odaklanılmasına Etkisi . EĞİTİM VE BİLİM, 2003, 28, 32-36. 200 + 0Publications_013.pdf
3. çakır, Ã. Yazma öğretiminde süreç yaklaşımına dayalı programın yazılı anlatım becerisini geliÅŸtirmedeki rolü: Mersin Üniversitesi EÄŸitim Fakültesi örneÄŸi. DİL DERGİSİ, 2003, 122, 31-51. 200 + 44Publications_014.pdf
2001
2. çakır, Ã. Metinlerin sözbilim yapısının temel eÄŸitim düzeyinde metin iÅŸleme süreçlerine etkisi. . EĞİTİM VE BİLİM, 2001, 26, 45-50. 200 + 0Publications_004.pdf
1992
1. çakır, Ã.; Aksan, S. Yabancı dil öğretmeni yetiÅŸtirmede mikro öğretimin rolü: Bir model.. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 1992, 7, 313-320. 100 + 34Publications_012.pdf
1. çakır, Ã.; Alıcı, D.; Aksan, Y. Türkçenin EÄŸitimi-Öğretiminde Güncel Tartışmalar: Seçme Yazılar, ISBN: 978-3-89924-313-0, DIE BLAUE EULE, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 574 Sayfa, Türkçe, ESSEN, Almanya, 2011. 0
1. çakır, Ã.; Alıcı, D. Türkçe Öğretiminde Güncel Çalışmalar, ISBN: 9789756900376, Mersin Üniversitesi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 170 Sayfa, Türkçe, Mersin, Türkiye, 2012. 250
2. çakır, Ã.; Alıcı, D.; Aksan, S.; Aksan, M. Türkçe’nin eÄŸitimi-öğretimi üzerine çalışmalar, ISBN: 978-605-364-378-4, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 529 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2012. 250
1. çakır, Ã.; ErkuÅŸ, A.; Kılıç, F. 1999-2000 yılı Öğretmenlik Meslek Bilgisi Programının ÇeÅŸitli DeÄŸiÅŸkenler Açısından DeÄŸerlendirilmesi, ISBN: yok, Mersin Üniversitesi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 250, 67 Sayfa, Türkçe, Mersin, Türkiye, 2004. 167
7. GözüyeÅŸil, E.; Çakır, Ö., Views of English Language Student teachers on Teaching Practice. 4th International Confernce on Curriculum and Instruction, 2016-10-27, 2016-10-30, Antalya, Türkiye, 2016. 100
6. GözüyeÅŸil, E.; Çakır, Ö., Comparison of ELT Teacher Education in Turkey and the Netherlands in terms of School-Based Teaching Practice. 3rd International Eurasian Educational Research Congress, 2016-05-31, 2016-06-03, MuÄŸla, Türkiye, 2016. 100
Scientific_Meetings_002.pdf
5. Yalçın-İncik, E.; Çakır, Ö., Action Research In Solving The Problems Related With The Project-Based Learning In Teaching Language. 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, 2015-10-22, 2015-10-24, Adana, Türkiye, 2015. 100
Scientific_Meetings_003.pdf
4. Uygur, M.; Çakır, Ö., A Study on Self- Efficacy Belief of English Language teaching Undergraduate Students According to Different Variables. I. International Congress On Curriculum And Instruction, 2011-10-05, 2011-10-08, EskiÅŸehir, Türkiye, 2011. 100
Scientific_Meetings_004.pdf
3. Aksan, M.; Aksan, Y.; çakır, Ö.; Alıcı, D.; Uçar, A.; KurtoÄŸlu, Ö., MEB İlköÄŸretim Türkçe Ders Kitaplarının İçerik, Etkinlik ve Ölçme deÄŸerlendirme Ögelerinin OkuduÄŸunu Anlama Becerisi Açısından İncelenmesi. 4. Uluslararası Türkçenin EÄŸitimi- ÖÄŸretimi Kurultayı, 2011-08-08, 2011-09-08, Sakarya, Türkiye, 2011. 65
Scientific_Meetings_005.pdf
2. Çakır, Ö.; Alıcı, D.; Aksan, Y., Üniversite ÖÄŸrencilerinin Türkçe ve İngilizce Metinleri İşlemleme Sürecinde Kullandıkları Stratejiler. 2. Uluslararası Türkçenin EÄŸitimi-Ögretimi Sempozyumu, 2009-11-02, 2009-11-04, NevÅŸehir, Türkiye, 2009. 100
1. Aksan, Y.; Çakır, Ö., Pre-service Teacher Training in Teacher Education: A Case Study. 2nd International Conference on ELT and Teacher Training in the 1990s: Perspectives and Prospects, 1992-09-23, 1992-09-25, Ankara, Türkiye, 1992. 100
3. Çakır, Ö., EtkileÅŸimli Okuma Modelinin İlkokul 4. Sınıf Düzeyinde OkuduÄŸunu Anlama ÜstbiliÅŸ Stratejilerine Etkisi. 4. Ulusal EÄŸitim Bilimleri Kongresi, 1997-09-10, 1997-09-12, EskiÅŸehir, Türkiye, 1997. 100
Scientific_Meetings_007.pdf
2. Aksan, Y.; Çakır, Ö., İlkokul ÖÄŸrencilerinin Yazılı Anlatımlarının Metinsellik Ölçütleri ve Metin Konusu OluÅŸumu Açısından DeÄŸerlendirilmesi. XI. Dilbilim Kurultayı, 1997-05-22, 1997-05-23, Ankara, Türkiye, 1997. 100
Scientific_Meetings_008.pdf
1. Çakır, Ö., Büyükölçekli Kuralların Ilkokul 4. Sınıf Düzeyinde ÖÄŸretilebilirliÄŸi. X. Dilbilim Kurultayı, 1996-05-22, 1996-05-24, İzmir, Türkiye, 1996. 100
Scientific_Meetings_009.pdf
1. GözüyeÅŸil, E.; Çakır, Ö., Yabancı Dilde Paragraf Yazma Becerisi Öz-Yeterlik Algısı ÖlçeÄŸi’nin GeliÅŸtirilmesi. 24. Ulusal EÄŸitim Bilimleri Kongresi, 2015-04-16, 2015-04-18, NiÄŸde, Türkiye, 2015. 50
Scientific_Meetings_006.pdf
13. Vacide ErdoÄŸan, İlköÄŸretim birinci kademede uygulanmakta olan İngilizce ders programının deÄŸerlendirilmesi: ÖÄŸretmen ve öÄŸrenci görüÅŸleri, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_004.pdf
12. Erkin Asaman, Özel EÄŸitim Kurumlarındaki ÖÄŸretmen ve ÖÄŸrencilerin Birbirlerine Yönelik Metaforik Algıları., EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 0
Supervised_Master_Theses_002.pdf
11. Mutlu Uygur, İngiliz Dili EÄŸitimi Anabilim Dalı lisans öÄŸrencilerinin özyeterlik algılarının çeÅŸitli deÄŸiÅŸkenler açısından incelenmesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_003.pdf
10. Fatih Adıgüzel, İngilizce yazma öÄŸretimine süreç yaklaşımının Türk öÄŸrencilerin genel dil yeterlikleri ve yazma becerilerine etkileri, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_011.pdf
9. Tamer Güney Matban, Endüstri Meslek Lisesi BiliÅŸim Teknolojileri Ve Elektrik – Elektronik Teknolojileri ÖÄŸrencilerinin Staj Sürecine İliÅŸkin Bir Durum Çalışması, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_001.pdf
8. Esra Aydın, İlköÄŸretim öÄŸrencilerinin çıkarım yapma süreçlerinin çeÅŸitli deÄŸiÅŸkenler açısından söylem çözümlemesi baÄŸlamında incelenmesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_008.pdf
7. Fidel Çakmak, Adıl Çözümleme mekanizmasının öÄŸretiminin uygun göndergeyi saptamaya etkisi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
http://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
6. Filiz Kalalı, Metindeki neden sonuç iliÅŸkisi zincirinin baÄŸdaşıklık ve hatırlamaya etkisi: ÖÄŸrencilerin öykü iÅŸlemleme süreçleri üzerine bir araÅŸtırma, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_010.pdf
5. Amil Özden, İngilizce öÄŸretimi sürecinde anlamsal sözcük aÄŸları tekniÄŸinin sözcük öÄŸrenimine etkisi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_009.pdf
4. İsmail AltıntaÅŸ, Hizmet içi Teknoloji EÄŸitimi Alan ÖÄŸretmenlerin Bulut BiliÅŸim Kullanırken İşe KoÅŸtukları İşlemleme Stratejileri, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 200
3. Seval KarakuÅŸ, İki farklı dilbilgisi öÄŸretim yöntemi üzerine bir çalışma: Cümle düzeyinde ve baÄŸlam düzeyinde dilbilgisi öÄŸretiminin karşılaÅŸtırılması, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_007.pdf
2. Selvin Güven, İlköÄŸretim birinci kademede çalışan İngilizce öÄŸretmenlerinin profilleri ve yeterlik algıları üzerine bir araÅŸtırma, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_006.pdf
1. UlaÅŸ Kayapınar, A study on the qulaity of Mersin University school of foreign languages 2002-2003 acedemic year English preparatory classes final exam , Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
Supervised_Master_Theses_005.pdf
6. Eda GözüyeÅŸil, TÜRKİYE VE HOLLANDA’DAKİ İNGİLİZCE ÖÄžRETMENLİĞİ PROGRAMININ ÖÄžRETMENLİK UYGULAMALARI AÇISINDAN KARÅžILAÅžTIRILMASI, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 400
5. KürÅŸat Karasolak, ÖÄŸretmen Adaylarının Cumhuriyetin KuruluÅŸundan Günümüze ÖÄŸretmenlik mesleÄŸinin Tarihsel GeliÅŸimi Konusunda Bilgi Düzeyleri ve Bir Ders Önerisi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 0
4. Eylem Yalçın İncik, İlkokul ÖÄŸretmen ve ÖÄŸrencilerinin Proje Tabanlı ÖÄŸrenmeye İlÅŸkin Sorunlarını Çözmede Eylem AraÅŸtırması: +. Sınıf Türkçe Dersi kapsamında Bir Çalışma, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 400
3. Eylem Yalçın İncik, İlkokul ÖÄŸretmen ve ÖÄŸrencilerinin Proje Tabanlı ÖÄŸrenmeye İliÅŸkin Sorunlarını Çözmede Eylem AraÅŸtırması: 4. Sınıf Türkçe Dersi Kapsamında Bir Çalışma., EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 400
2. Eda GözüyeÅŸil, TÜRKİYE VE HOLLANDA’DAKİ İNGİLİZCE ÖÄžRETMENLİĞİ PROGRAMININ ÖÄžRETMENLİK UYGULAMALARI AÇISINDAN KARÅžILAÅžTIRILMASI, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 400
1. KürÅŸat Karasolak, ÖÄŸretmen Adaylarının Cumhuriyetin KuruluÅŸundan Günümüze ÖÄŸretmenlik mesleÄŸinin Tarihsel GeliÅŸimi Konusunda Bilgi Düzeyleri ve Bir Ders Önerisi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 400
1. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , YAYIN KURULU ÜYELİĞİ, ISSN : 1305-5429, E-ISSN : 1305-5429, 2010-12-01 - 2013-09-18. 125
2. ANKARA ÜNİVERSİTESİ TÖMER DİL DERGİSİ , DANIÅžMA KURULU ÜYELİĞİ, ISSN : 1300-3542, E-ISSN : 1300-3542, 2003-10-01 - Devam ediyor. 65
1. JOURNAL OF RESEARCH IN READING , [ 2016 : 1 ] . 5
2. KASTAMONU EÄŸITIM DERGISI , [ 2016 : 1 ] . 5
3. SYSTEM , [ 2015 : 1 ] . 5
1. MERSİN ÜNİVERSİTESİ DİL VE EDBİYAT DERGİSİ , [ 2010 : 1 ] . 1
2. MERSİN ÜNİVERSİTESİ DİL VE EDEBİYAT DERGİSİ , [ 2014 : 1 ] . 1
3. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2008 : 1 ] . 1
4. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2007 : 3 ] . 3
5. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2006 : 1 ] . 1
6. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2015 : 2 ] . 2
7. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2014 : 1 ] . 1
8. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2013 : 3 ] . 3
9. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2009 : 1 ] . 1
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | EPÖ 522 | Bilimsel Metin İnceleme ve Olu | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Programları ve ÖÄŸre... | 3-0-3 |
Bahar | İDB 705 | Uygulamalı Dilbilim | Sosyal Bilimler Enstitüsü | İngiliz Dil Bilimi ( Doktora ... | 3-0-3 |
Bahar | EPÖ 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Programları ve ÖÄŸre... | 4-0-4 |
Güz | EBD221 | ÖÄŸretim İlke ve Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | EPÖ 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Programları ve ÖÄŸre... | 4-0-4 |
Güz | EPÖ 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Programları ve ÖÄŸre... | 4-0-4 |
Güz | EPÖ 522 | Bilimsel Metin İnceleme ve Olu | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Programları ve ÖÄŸre... | 3-0-3 |
Güz | PF 06 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Güz | PF 06 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EPÖ 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Programları ve ÖÄŸre... | 4-0-4 |
Güz | EPÖ 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Programları ve ÖÄŸre... | 4-0-4 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EBD222 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
Bahar | EBD222 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
Bahar | EPÖ 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Programları ve ÖÄŸre... | 4-0-4 |
Bahar | EPÖ 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Programları ve ÖÄŸre... | 4-0-4 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | EPÖ 522 | Bilimsel Metin İnceleme ve Olu | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Programları ve ÖÄŸre... | 3-0-3 |
Bahar | PF 11 | Özel ÖÄŸretim Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-2-3 |
Güz | EBD221 | ÖÄŸretim İlke ve Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸre... | 3-0-3 |
Güz | EBD221 | ÖÄŸretim İlke ve Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸre... | 3-0-3 |
Güz | EPÖ 503 | Program GeliÅŸtirme Kuramları | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Programları ve ÖÄŸre... | 3-2-4 |
Güz | EPÖ 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Programları ve ÖÄŸre... | 4-0-4 |
Güz | EPÖ 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Programları ve ÖÄŸre... | 4-0-4 |
Güz | PF 12 | ÖÄŸretim İlke ve Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Güz | PF 12 | ÖÄŸretim İlke ve Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Güz | PF 12 | ÖÄŸretim İlke ve Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EBD222 | ÖÄŸr. Tekn. ve Mater. Tasr. | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸre... | 2-2-3 |
Bahar | EBD222 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi (... | 2-2-3 |
Bahar | EPÖ 522 | Bilimsel Metin İnceleme ve Olu | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Programları ve ÖÄŸre... | 3-0-3 |
Bahar | EPÖ 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Programları ve ÖÄŸre... | 4-0-4 |
Bahar | EPÖ 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Programları ve ÖÄŸre... | 4-0-4 |
Bahar | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-6-5 |
Bahar | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-6-5 |
Güz | EBD221 | ÖÄŸretim İlke ve Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | EBD221 | ÖÄŸretim İlke ve Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | EBD221 | ÖÄŸretim İlke ve Yön. | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | İDB 705 | Uygulamalı Dilbilim | Sosyal Bilimler Enstitüsü | İngiliz Dili ve Edebiyatı | 3-0-3 |
Güz | EPÖ 503 | Program GeliÅŸtirme Kuramları | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-2-4 |
Güz | EPÖ 522 | Bilimsel Metin İnceleme ve Olu | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Güz | PF 12 | ÖÄŸretim İlke ve Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Güz | PF 12 | ÖÄŸretim İlke ve Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Güz | PF 12 | ÖÄŸretim İlke ve Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EBD222 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
Bahar | SBE 602 | ÖÄŸretimde Planlama ve DeÄŸerlen | SaÄŸlık Bilimleri Enstitüsü | TIBBİ MİKROBİYOLOJİ | 3-2-4 |
Bahar | EPÖ 451 | Bilimsel Metin İnceleme ve Olu | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Bahar | EPÖ 503 | Program GeliÅŸtirme Kuramları | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-2-4 |
Güz | EBD221 | ÖÄŸretim İlke ve Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi (... | 3-0-3 |
Güz | EBD221 | ÖÄŸretim İlke ve Yön. | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | EPÖ 625 | Türkiye ' De İlköÄŸretimde Prog | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 2-3-4 |
Güz | EPÖ 503 | Program GeliÅŸtirme Kuramları | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-2-4 |
Güz | İDB 705 | Uygulamalı Dilbilim | Sosyal Bilimler Enstitüsü | İngiliz Dili ve Edebiyatı | 3-0-3 |
Güz | PF 07 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-2-3 |
Güz | PF 07 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EBD222 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
Bahar | EBD222 | ÖÄŸr. Tekn. ve Mater. Tasr. | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸre... | 2-2-3 |
Bahar | EBD222 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2... | 2-2-3 |
Bahar | EPÖ 625 | Türkiye ' De İlköÄŸretimde Prog | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 2-3-4 |
Bahar | EPÖ 503 | Program GeliÅŸtirme Kuramları | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-2-4 |
Bahar | PF 07 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-2-3 |
Bahar | PF 04 | Program GeliÅŸtirme ve ÖÄŸretim | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Güz | EBD221 | ÖÄŸretim İlke ve Yön. | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | EBD221 | ÖÄŸretim İlke ve Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | Fen Bilgisi ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | EBD221 | ÖÄŸretim İlke ve Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2... | 3-0-3 |
Güz | EÖD 459 | Program GeliÅŸtirme ve Uygulama | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 2-2-3 |
Güz | EPÖ 506 | Bilgiyi İşleme Stratejileri | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Güz | EPÖ 451 | Bilimsel Metin İnceleme ve Olu | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Güz | EPÖ 681 | Seminer I | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 1-0-1 |
Güz | İDB 705 | Uygulamalı Dilbilim | Sosyal Bilimler Enstitüsü | İngiliz Dili ve Edebiyatı | 3-0-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EBD222 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
Bahar | EBD222 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi (... | 2-2-3 |
Bahar | EBD222 | ÖÄŸr. Tekn. ve Mater. Tasr. | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸre... | 2-2-3 |
Bahar | EPÖ 506 | Bilgiyi İşleme Stratejileri | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Bahar | EPÖ 503 | Program GeliÅŸtirme Kuramları | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-2-4 |
Bahar | EPÖ 628 | ÖÄŸretmen YetiÅŸtirme ve Öz Yete | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Bahar | PF 07 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-2-3 |
Güz | EBD221 | ÖÄŸretim İlke ve Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | Fen Bilgisi ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | EBD221 | ÖÄŸretim İlke ve Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | EBD221 | ÖÄŸretim İlke ve Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | 3-0-3 | |
Güz | EPÖ 503 | Program GeliÅŸtirme Kuramları | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-2-4 |
Güz | EPÖ 451 | Bilimsel Metin İnceleme ve Olu | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Güz | EÖD 459 | Program GeliÅŸtirme ve Uygulama | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 2-2-3 |
Güz | EPÖ 505 | Dünya EÄŸitim Tarihi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Güz | EPÖ 611 | GeçmiÅŸten Günümüze Türkçe ÖÄŸre | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Güz | EPÖ 681 | Seminer I | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 1-0-1 |
Güz | PF 04 | Program GeliÅŸtirme ve ÖÄŸretim | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Güz | PF 03 | ÖÄŸrenme, ÖÄŸretme Kuram ve Yakl | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | RPD304 | Rehberlikte Program GeliÅŸtirme | EÄŸitim Fakültesi | 3-0-3 | |
Bahar | EBD222 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
Bahar | EBD222 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi (... | 2-2-3 |
Bahar | EBD222 | ÖÄŸr. Tekn. ve Mater. Tasr. | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸre... | 2-2-3 |
Bahar | EPÖ 610 | Etkili ÖÄŸrenme ve ÖÄŸretme | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Bahar | EPÖ-451 | EÄŸitim Sistemlerini Yaratan Gö | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Bahar | EPÖ 504 | ÖÄŸretim Yöntemleri Ile İlgili | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Bahar | İDB 705 | Uygulamalı Dilbilim | Sosyal Bilimler Enstitüsü | İngiliz Dili ve Edebiyatı | 3-0-3 |
Bahar | PF 07 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-2-3 |
Bahar | PF 07 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-2-3 |
Güz | EBD221 | ÖÄŸretim İlke ve Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | Fen Bilgisi ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | EBD221 | ÖÄŸretim İlke ve Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. ... | 3-0-3 |
Güz | EBD221 | ÖÄŸretim İlke ve Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | EBD221 | ÖÄŸretim İlke ve Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸre... | 3-0-3 |
Güz | EPÖ 451 | EÄŸitim Sistemlerini Yaratan Gö | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Güz | EPÖ 511 | Program GeliÅŸtirme Kuramları | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-2-4 |
Güz | EÖD 459 | Program GeliÅŸtirme ve Uygulama | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 2-2-3 |
Güz | PF 04 | Program GeliÅŸtirme ve ÖÄŸretim | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Güz | PF 04 | Program GeliÅŸtirme ve ÖÄŸretim | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | SNF304 | Türkçe ÖÄŸretimi | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Bahar | EBD222 | ÖÄŸr. Tekn. ve Mater. Tasr. | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸre... | 2-2-3 |
Bahar | EBD222 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. ... | 2-2-3 |
Bahar | EBD222 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
Bahar | SNF304 | Türkçe ÖÄŸretimi | EÄŸitim Fakültesi | 3-0-3 | |
Bahar | EBD222 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
Bahar | PF 07 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-2-3 |
Bahar | PF 07 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-2-3 |
Güz | EBD221 | ÖÄŸretim İlke ve Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸre... | 3-0-3 |
Güz | EBD221 | ÖÄŸretim İlke ve Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | EBD221 | ÖÄŸretim İlke ve Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. ... | 3-0-3 |
Güz | EBD221 | ÖÄŸretim İlke ve Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | Fen Bilgisi ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | EBD221 | ÖÄŸretim İlke ve Yöntemleri | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi (... | 3-0-3 |
Güz | PF 04 | Program GeliÅŸtirme ve ÖÄŸretim | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Güz | PF 03 | ÖÄŸrenme, ÖÄŸretme Kuram ve Yakl | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |