Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

  Yrd. Doç. Dr. Meriç Özgeldi
Özgeçmiş
:
Birim
:
Eğitim Fakültesi / Matematik Eğitimi Anabilim Dalı
İş Adres
:
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yenişehir Kampüsü 33160 Yenişehir/ Mersin
Telefon
:
+90-324-3412815
Dahili
:
42064
Faks
:
+90--
Diğer e-mail
:
Oluşturma
:
2015-06-26 20:07:57
Düzenleme
:
2017-12-07 15:55:25
TOTAL ARTICLES IN
PUBLICATIONS LIST
0
ARTICLES WITH
CITATION DATA
0
SUM OF THE
TIMES CITED
0
AVERAGE CITATIONS
PER ARTICLE
0
Researcher ID
Puan

Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
YÜKSEK LİSANS ORTAÖĞRETİM FEN VE MATEMATİK ALANLAR EĞİTİMİ HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ 2005
DOKTORA İLKÖĞRETİM ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ 2012
Doktora Tezi

1. Middle School Mathematics Teachers’ Use of Textboooks and Integration of Textbook Tasks into Practice: A Mixed Methods Study Danışman: Dr. Erdinç Çakıroğlu, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, 2012.

Theses_001.pdf

Görev Ünvanı Görev Kurum/Diğer Yıl
BÖLÜM BAŞKAN YARDIMCISI EĞİTİM FAKÜLTESİ 2015-06-08 - 2018-06-08
Uluslararası - SCI/SCI-Expanded kategorisine giren 1000
2017
1. Aydın, U.; özgeldi, M. The PISA Tasks: Unveiling Prospective Elementary Mathematics Teachers’ Difficulties with Contextual, Conceptual, and Procedural Knowledge. SCANDİNAVİAN JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2017, 1-19. 1000 + 0
http://dx.doi.org/10.1080/00313831.2017.1324906

Uluslararası - Uluslararası Diğer Indexlerde Taranan 530
2010
3. özgeldi, M.; Esen, Y. Analysis of mathematical tasks in Turkish elementary school mathematics textbooks. ELSEVİER BV, 2010, 2, 2277-2281. 200 + 18
http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2010.03.322

Publications_003.pdf

2. Kayan fadlelmula, F.; özgeldi, M. How a learner self-regulates reading comprehension: A case study for graduate level reading. US-CHİNA EDUCATİON REVİEW, 2010, 7, 22-28. 200 + 6
Publications_002.pdf

1. Ubuz, B.; Erbaş, A.; çetinkaya, B.; özgeldi, M. Exploring the quality of the mathematical tasks in the new Turkish elementary school mathematics curriculum guidebook: the case of algebra. SPRİNGER SCİENCE + BUSİNESS MEDİA, 2010, 42, 483-491. 130 + 39
http://dx.doi.org/10.1007/s11858-010-0258-5

Publications_001.pdf

Ulusal - ULAKBİM Tarafından Taranan 600
2017
3. özgeldi, M.; Osmanoğlu, A. Matematiğin Gerçek Hayatla İlişkilendirilmesi: Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Nasıl İlişkilendirme Kurduklarına Yönelik Bir İnceleme. TURKİSH JOURNAL OF COMPUTER AND MATHEMATİCS EDUCATİON, 2017, 8, 1-21. 200 + 0
http://dergipark.gov.tr/download/article-file/359774

Publications_007.pdf

2013
2. özgeldi, M. INTERPRETATION OF UNKNOWN AND VARIABLE PRIOR TO FORMAL ALGEBRAIC INSTRUCTION. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , 2013, 21, 1317-1326. 200 + 0
Publications_005.pdf

2012
1. özgeldi, M. Explaining Dimensions of Middle School Mathematics Teachers’ Use of Textbooks. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2012, 8, 24-36. 200 + 0
Publications_004.pdf

Uluslararası - Diğer Kitap Yazma 625
1. özgeldi, M. Mathematics Teachers' Use of Textbooks: Teacher-Resource Interaction, ISBN: 978-3-639-66481-2, Scholar's Press, Baskı Sayısı: 10, Baskı Adet Sayısı: 10, 184 Sayfa, İngilizce, Saarbrücken, Almanya, 2014. 500
Uluslararası - Kitapta Bölüm Yazma 625
1. Aydın, U.; özgeldi, M. Education Research Highlights in Mathematics, Science and Technology 2016, ISBN: 978-605-66950-0-1, International Society for Research in Education and Science (ISRES), Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 100, 142 Sayfa, İngilizce, Iowa State, Amerika Birleşik Devletleri, 2016. 125
http://www.isres.org/education-research-highlights-in-mathematics-science-and-technology-7.html#.WG9IKTLBK1s
Uluslararası - Tam Metin - Sözlü 800

4. Aydın, U.; Özgeldi, M., PROSPECTIVE ELEMENTARY MATHEMATICS TEACHERS’ CONTEXTUAL, CONCEPTUAL, AND PROCEDURAL KNOWLEDGE: ANALYSIS OF SELECTED ITEMS FROM THE PISA. International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 2016-05-19, 2016-05-22, Muğla, Türkiye, 2016. 200
http://2016.icemst.com

3. Özgeldi, M.; Yakın, İ., IDENTIFYING CONSTRUCTS OF WEBQUEST LEARNING AS PERCEIVED BY PROSPECTIVE ELEMENTARY TEACHERS THROUGH DESIGN PROCESS. International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 2016-05-19, 2016-05-22, Muğla, Türkiye, 2016. 200
http://2016.icemst.com

2. Esen, Y.; Özgeldi, M.; Haser, Ç., Exploring Pre-service Early Childhood Teachers’ Pedagogical Content Knowledge for Teaching Mathematics. 12th International Congress on Mathematical Education (ICME-12), 2012-07-08, 2012-07-15, Seul, Güney Kore, 2012. 200
http://www.icme12.org/

1. Özgeldi, M.; Çakıroğlu, E., A study on mathematics teachers' use of textbooks in instructional process. Seventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME7), 2011-02-09, 2011-02-13, Rzeszów, Polonya, 2011. 200
http://www.mathematik.uni-dortmund.de/~erme/doc/cerme7/CERME7.pdf

Uluslararası - Özet - Sözlü 600

6. Özgeldi, M.; Pamuk, D.; Pamuk, S., Geometric Understanding of Preschool Children. 5.Uluslarararsı Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 2017-10-18, 2017-10-21, Ankara, Türkiye, 2017. 100
https://okuloncesikongresi2017.org/

5. Özgeldi, M.; OSMANOĞLU, A., Investigating How and Why Prospective Mathematics Teachers Build Real Life Connections. ECER 2017 - The European Conference on Educational Research, 2017-08-21, 2017-08-25, Kopenhag, Danimarka, 2017. 100
http://www.eera-ecer.de/ecer-programmes/conference/22/contribution/40829/

4. Özgeldi, M.; Yakın, İ., Exploring Pre-Service Mathematics Teachers' Technological Pedagogical Content Knowledge for Teaching of Algebra with Digital Textbooks. The European Conference on Educational Research, 2015-09-07, 2015-09-08, Budapeşte, Macaristan, 2015. 100
http://www.eera-ecer.de/ecer-programmes/conference/20/contribution/34666/

3. Özgeldi, M., Determining the Factors Affecting Mathematics Teachers' Documentational Work. The European Conference on Educational Research, 2015-09-07, 2015-09-08, Budapeşte, Macaristan, 2015. 100
http://www.eera-ecer.de/ecer-programmes/conference/20/contribution/34081/

2. Özgeldi, M.; Çakıroğlu, E., Exploring mathematics teachers’ use of textbooks: A mixed methods study. Proceedings of the 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 2011-07-10, 2015-06-15, Ankara, Türkiye, 2011. 100
http://www.pme35.metu.edu.tr/index.php/home.html

1. Özgeldi, M.; Fadlelmula, F., Case Study: How a Learner Self-regulates Reading Comprehension. The European Conference on Educational Research (ECER), 2009-09-28, 2009-09-30, Viyana, Avusturya, 2009. 100
http://www.eera-ecer.de/ecer-programmes/conference/2/contribution/1869/

Ulusal - Tam Metin - Sözlü 100

1. Özgeldi, M.; Esen, Y., 6-8 Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Öğretim Durumlarının Bilişsel İstemler Açısından İncelenmesi. , Matematikçiler Derneği, 2009-11-12, 2009-11-14, Ankara, Türkiye, 2009. 100
http://www.matder.org.tr/images/stories/tammetinler/Ozgeldi-Esen.pdf

Ulusal - Özet - Sözlü 450

9. Pamuk, D.; Özgeldi, M.; Pamuk, S., Okul Öncesi Fen ve Matematik Eğitiminde Lego Kullanımı. Eğitimde Gelecek Konferansı (EGK17), 2017-11-11, 2017-11-12, İstanbul, Türkiye, 2017. 50
https://egitimdegelecekkonferansi.com/

8. Bozkuş, D.; Özgeldi, M., ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ KESİRLERLE İLGİLİ PROBLEM KURMADA YAŞADIKLARI GÜÇLÜKLERİN İNCELENMESİ. 12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, 2016-09-28, 2016-09-30, Trabzon, Türkiye, 2016. 50
http://www.ufbmek.org

7. Çopur, A.; Yekrek, E.; Özgeldi, M., TEOG MATEMATİK SORULARININ BLOOM’UN YENİLENMİŞ TAKSONOMİSİNE GÖRE ANALİZİ. 12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, 2016-09-28, 2016-09-30, Trabzon, Türkiye, 2016. 50
http://www.ufbmek.org

6. Gökdağ, K.; Özkan, N.; Özgeldi, M., MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MOD, MEDYAN VE ARİTMETİK ORTALAMA KONUSUNDA HAZIRLADIKLARI ÇALIŞMA KÂĞITLARINA THİNKERPLOTS IN ETKİSİNİN İNCELENMESİ. 12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, 2016-09-28, 2016-09-30, Trabzon, Türkiye, 2016. 50
http://www.ufbmek.org

5. Doğan, D.; Özgeldi, M., ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ CEBİR ÖĞRETİMİNDE SANAL MANİPÜLATİF KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ. 12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, 2016-09-28, 2016-10-30, Trabzon, Türkiye, 2016. 50
http://www.ufbmek.org

4. ERASLAN YALÇIN, E.; Özgeldi, M., Ortaokul Cebir Öğretiminde Değişken Kavramına İlişkin Yanılgıların Sanal Manipülatif Kullanımı ile Değişiminin İncelenmesi. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-2), 2015-05-16, 2015-05-18, Adıyaman, Türkiye, 2015. 50
http://www.bilmat.org/turkbilmat_2015/

3. Özgeldi, M.; Kılıç, Ç.; Tokmak Sancar, H., Dijital Öyküler Yoluyla Okulöncesi Öğretmen Adaylarının Geometri Konusunda Kavram Yanılgılarının Ortaya Çıkarılması. 1.Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 2013-06-20, 2013-06-22, Trabzon, Türkiye, 2013. 50
http://www.bilmat.org/turkbilmat/

2. Ubuz, B.; Özgeldi, M.; Yayan, B., 2005 Öncesi ve Sonrası Matematik Ders Kitaplarındaki Problemlerin İncelenmesi: Ondalık Sayı Konusu Örneği. IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2010-09-23, 2010-09-25, İzmir, Türkiye, 2010. 50
Scientific_Meetings_011.pdf

1. Özgeldi, M., Statik ve Dinamik Ortamda Problem Çözme Sürecinin İncelenmesi. VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2008-08-27, 2008-08-29, Bolu, Türkiye, 2008. 50
Scientific_Meetings_012.pdf

Ulusal - Özet - Poster 25

1. TEMEL DOĞAN, D.; Özgeldi, M., Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Sanal Manipülatiflerin Cebir Öğretimine Entegrasyonu Hakkındaki Görüşleri. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-2), 2015-05-16, 2015-05-18, Adıyaman, Türkiye, 2015. 25
http://www.bilmat.org/turkbilmat_2015/

Yönetilen Yüksek Lisans Tezleri 1600

8. Onur Çetin, Yazılımı Geogebra ile Dönüşüm Geometrisi Öğrenim Sürecinin lncelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 200

7. Faruk Çoşkun, Geometrisi Öğretiminde Kullanılabilecek E-Kitap Örneği, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 200

6. Emine Eraslan Yalçın, Cumhuriyet'ten Günümüze Ortaokul Matematik Öğretim Programlarında Geometri ve Ölçme Öğrenme Alanının Belirli Değişkenler Açısından İncelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 200

5. Nazım Özkan, 7. Sınıf Öğrencilerinin Eşitlik ve Denklem Sorularının Çözümünde KullandıklarıStratejilerin Scratch Programı Aracılığıyla Değişiminin lncelemesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 200

4. Kenan Gökdağ, 6. Sınıf Öğrencilerinin Scratch Kullanarak Süsleme Etkinliklerini Oluşturma Süreçlerinin lncelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 200

3. Duygu Zeynep Özyurt, Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin PISA 2012 Matematik Okuryazarlığı Sorularına Verdikleri Cevapların lncelenmesi ve Bu Sorular Hakkındaki Görüşleri, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 200

2. Elif Yekrek, Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Hazırladığı Gerçek Hayat Etkinliklerinin 7.Sınıf Konularındaki Kavram Öğretimi Çerçevesinde Analizi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 200

1. Dilan Temel Doğan, Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Sanal Manipülatifleri Ders Planına Entegre Etme Süreçlerinin İncelenmesi: Cebir Kazanımlarına Yönelik Örnekler, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2017, Tamamlandı. 200

Uluslararası 2000
1. THE INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS, SCIENCE AND TECHNOLOGY (IJEMST) , SECTION EDITOR, ISSN : 2147-611X, E-ISSN : 2147-611X, 2017-07-15 - 2017-10-15. 250
2. THE INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS, SCIENCE AND TECHNOLOGY (IJEMST) , SECTION EDITOR, ISSN : 2147-611X, E-ISSN : 2147-611X, 2017-04-15 - 2017-07-15. 250
3. THE INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS, SCIENCE AND TECHNOLOGY (IJEMST) , SECTION EDITOR, ISSN : 2147-611X, E-ISSN : 2147-611X, 2017-01-15 - 2017-04-15. 250
4. THE INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS, SCIENCE AND TECHNOLOGY (IJEMST) , SECTION EDITOR, ISSN : 2147-611X, E-ISSN : 2147-611X, 2016-10-15 - 2017-01-15. 250
5. THE INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS, SCIENCE AND TECHNOLOGY (IJEMST) , SECTION EDITOR, E-ISSN : 2147-611X, 2016-07-15 - 2016-10-15. 250
6. THE INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS, SCIENCE AND TECHNOLOGY (IJEMST) , SECTION EDITOR, E-ISSN : 2147-611X, 2016-04-15 - 2016-07-15. 250
7. THE INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS, SCIENCE AND TECHNOLOGY (IJEMST) , SECTION EDITOR, E-ISSN : 2147-611X, 2016-01-15 - 2016-04-15. 250
8. INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS, SCIENCE AND TECHNOLOGY (IJEMST) , SECTION EDITOR, E-ISSN : http://www.ijemst.net/, 2015-10-15 - 2016-01-15. 250
Uluslararası Dergi [Yıl, Adet] 9
1. INTERNATIONAL JOURNAL OF ACADEMIC RESEARCH IN EDUCATION , [ 2015 : 1 ] . 4
2. THE EURASIA J. MATH., SCI. & TECH. ED. , [ 2016 : 1 ] . 5
Ulusal Dergi [Yıl, Adet] 14
1. BAŞKENT UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON , [ 2017 : 1 ] . 1
2. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ , [ 2016 : 1 ] [ 2017 : 1 ] . 2
3. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , [ 2016 : 1 ] [ 2017 : 2 ] . 3
4. MATDER MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ , [ 2014 : 1 ] . 0
5. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2014 : 3 ] . 3
6. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2016 : 1 ] [ 2017 : 1 ] . 2
7. PEGEM EĞİTİM VE ÖĞRETİM DERGİSİ , [ 2017 : 1 ] . 1
8. TURKİSH JOURNAL OF EDUCATİON , [ 2017 : 1 ] . 1
9. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2017 : 1 ] . 1
Ulusal 0
1. Hacettepe Üniversitesi, 2005-09-05, Ankara, Türkiye. 0
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar MÖP310 Özel Öğretim Yöntemleri II Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 2-2-3
Bahar OÖÖ206 Okulöncesinde Matematik Eğitim Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 2-2-3
Bahar OÖÖ206 Okulöncesinde Matematik Eğitim Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-2-3
Bahar MÖP406 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 2-6-5
Bahar MÖP314 Sanat ve Matematik Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 3-0-3
Bahar MÖP308 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 1-2-2
Bahar MÖP310 Özel Öğretim Yöntemleri II Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 2-2-3
Bahar MÖP 535 Matematik Eğitiminde Materyal Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Matematik Eğiti... 3-0-3
Bahar MÖP 519 Matematik Eğitimi Araştırmalar Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Matematik Eğiti... 3-0-3
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar Bilimsel Etik Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 2-0-0
Bahar MÖP 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Matematik Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar MÖP 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Matematik Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz MÖP313 Özel Öğretim Yöntemi I Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 2-2-3
Güz MÖP313 Özel Öğretim Yöntemi I Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 2-2-3
Güz MÖP403 Okul Deneyimi Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 1-4-3
Güz MÖP 314 Sanat ve Matematik Fen - Edebiyat Fakültesi Sanat Tarihi 2-0-2
Güz MÖP 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Matematik Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz Bilimsel Etik Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 2-0-0
Güz MÖP 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Matematik Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz MÖP 538 Matematik Eğitiminde Bilimsel Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Matematik Eğiti... 3-0-3
Güz MÖP 537 Matematik Eğitiminde Teknoloji Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Matematik Eğiti... 3-0-3
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-6-5
Güz PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-2-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar MÖP314 Sanat ve Matematik Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 3-0-3
Bahar MÖP406 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 2-6-5
Bahar MÖP310 Özel Öğretim Yöntemleri II Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 2-2-3
Bahar MÖP310 Özel Öğretim Yöntemleri II Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 2-2-3
Bahar MÖP308 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 1-2-2
Bahar OÖÖ206 Okulöncesinde Matematik Eğitim Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 2-2-3
Bahar OÖÖ206 Okulöncesinde Matematik Eğitim Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-2-3
Bahar OÖP206 Matematik Eğitimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Bahar MÖP 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Matematik Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar MÖP 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Matematik Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar Bilimsel Etik Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 2-0-0
Bahar MÖP 535 Matematik Eğitiminde Materyal Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Matematik Eğiti... 3-0-3
Bahar MÖP 519 Matematik Eğitimi Araştırmalar Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Matematik Eğiti... 3-0-3
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-6-5
Bahar PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-2-3
Güz MÖP313 Özel Öğretim Yöntemi I Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 2-2-3
Güz MÖP313 Özel Öğretim Yöntemi I Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 2-2-3
Güz MÖP403 Okul Deneyimi Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 1-4-3
Güz OÖP411 Bilimsel Araştırma Yöntemleri Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 2-0-2
Güz OÖP411 Bilimsel Araştırma Yöntemleri Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-0-2
Güz Bilimsel Etik Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 2-0-0
Güz MÖP 537 Matematik Eğitiminde Teknoloji Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Matematik Eğiti... 3-0-3
Güz MÖP 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Matematik Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz MÖP 538 Matematik Eğitiminde Bilimsel Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Matematik Eğiti... 3-0-3
Güz MÖP 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Matematik Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Güz PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-2-3
Güz PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-2-3
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-6-5
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-6-5
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar BOTE-108 Matematik II Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknol... 2-2-3
Bahar OÖP206 Matematik Eğitimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Bahar OÖP206 Matematik Eğitimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 3-0-3
Bahar MÖP314 Sanat ve Matematik Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 3-0-3
Bahar MÖP406 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 2-6-5
Bahar MÖP308 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 1-2-2
Bahar MÖP310 Özel Öğretim Yöntemleri II Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 2-2-3
Bahar MÖP310 Özel Öğretim Yöntemleri II Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 2-2-3
Bahar MÖP 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Matematik Eğitimi Bilim Dalı 4-0-4
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar MÖP 537 Matematik Eğitiminde Teknoloji Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Matematik Eğiti... 3-0-3
Bahar Bilimsel Etik Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 2-0-0
Bahar MÖP 519 Matematik Eğitimi Araştırmalar Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Matematik Eğiti... 3-0-3
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-6-5
Bahar PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-2-3
Bahar PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-2-3
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-6-5
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-6-5
Güz MÖP313 Özel Öğretim Yöntemi I Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 2-2-3
Güz BOTE-107 Matematik - I Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknol... 2-2-3
Güz MÖP315 Bilgisayar Destekli Matematik Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 2-0-2
Güz MÖP403 Okul Deneyimi Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 1-4-3
Güz MÖP313 Özel Öğretim Yöntemi I Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 2-2-3
Güz MÖP415 Bilimsel Araştırma Yöntemleri Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 2-0-2
Güz MÖP 538 Matematik Eğitiminde Bilimsel Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Güz MÖP 581 Seminer Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 1-0-1
Güz MÖP 537 Matematik Eğitiminde Teknoloji Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar OÖP206 Matematik Eğitimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Bahar SNF102 Temel Matematik II Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Bahar OÖP206 Matematik Eğitimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 3-0-3
Bahar SNF102 Temel Matematik II Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Bahar MÖP406 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 2-6-5
Bahar MÖP308 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 1-2-2
Bahar MÖP314 Sanat ve Matematik Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 3-0-3
Bahar BOTE-108 Matematik II Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknol... 2-2-3
Bahar MÖP 518 Matematik Eğitiminde Araştırma Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Bahar MÖP 581 Seminer Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 1-0-1
Bahar MÖP 519 Matematik Eğitimi Araştırmalar Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Bahar PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-2-3
Güz MÖP415 Bilimsel Araştırma Yöntemleri Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 2-0-2
Güz BOTE-107 Matematik - I Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknol... 2-2-3
Güz MÖP415 Bilimsel Araştırma Yöntemleri Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 2-0-2
Güz SNF101 Temel Matematik I Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Güz MÖP403 Okul Deneyimi Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 1-4-3
Güz MÖP315 Bilgisayar Destekli Matematik Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 2-0-2
Güz SNF101 Temel Matematik I Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Güz MÖP 518 Matematik Eğitiminde Araştırma Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Güz PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-2-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar SNF102 Temel Matematik II Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Bahar OÖP206 Matematik Eğitimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Bahar SNF102 Temel Matematik II Eğitim Fakültesi 2-0-2
Bahar OÖP206 Matematik Eğitimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 3-0-3
Bahar SNF308 Matematik Öğretimi II Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 3-0-3
Bahar MÖP308 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 1-2-2
Bahar MÖP406 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 2-6-5
Bahar SNF308 Matematik Öğretimi II Eğitim Fakültesi 3-0-3
Bahar MÖP104 Geometri I Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 3-0-3
Bahar MÖP310 Özel Öğretim Yöntemleri II Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 2-2-3
Bahar MÖP 519 Matematik Eğitimi Araştırmalar Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-6-5
Güz MÖP313 Özel Öğretim Yöntemi I Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 2-2-3
Güz MÖP403 Okul Deneyimi Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 1-4-3
Güz SNF307 Matematik Öğretimi I Eğitim Fakültesi 3-0-3
Güz SNF307 Matematik Öğretimi I Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 3-0-3
Güz SNF101 Temel Matematik I Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Güz SNF101 Temel Matematik I Eğitim Fakültesi 2-0-2
Güz ÜYG101 Üniversite Yaşamına Giriş Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 1-0-1
Güz MÖP 509 Matematik Eğitiminde Araştırma Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Güz MÖP 518 Matematik Eğitiminde Araştırma Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar MÖP310 Özel Öğretim Yöntemleri II Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 2-2-3
Bahar OÖP206 Matematik Eğitimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 3-0-3
Bahar MÖP202 Analiz II Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 4-2-5
Bahar SÖB102 Temel Matematik II Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Bahar OÖP206 Matematik Eğitimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Bahar SNF102 Temel Matematik II Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Bahar SNF102 Temel Matematik II Eğitim Fakültesi 2-0-2
Bahar SNF102 Temel Matematik II Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Bahar MÖP310 Özel Öğretim Yöntemleri II Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 2-2-3