Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

  Araştırma Görevlisi Gürol Yokuş
Özgeçmiş
:
Birim
:
.
DOĞUM TARİHİ
:
08 Nisan 1988 .
İş Adres
:
Mersin Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yenişehir Kampüsü 33160 Yenişehir/ Mersin .
GSM
:
+90-544-2147338 .
Telefon
:
+90-324-3412815 .
Faks
:
+90-324-3412823 .
Diğer e-mail
:
Oluşturma
:
2016-01-15 15:39:22 .
Düzenleme
:
2018-02-01 19:46:10 .
TOTAL ARTICLES IN
PUBLICATIONS LIST
0
ARTICLES WITH
CITATION DATA
0
SUM OF THE
TIMES CITED
0
AVERAGE CITATIONS
PER ARTICLE
0

Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
LİSANS İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ 2011
Yüksek Lisans Tezi

1. Eğitim fakültesi öğrencilerinin mobil öğrenmeye ilişkin görüşlerinin incelenmesi ve eğitim bilimlerine yönelik mobil uygulama geliştirme çalışması: Mobil Akademi Danışman: Dr. Prof.Dr. Tuğba YANPAR YELKEN, Mersin Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı, Mersin, Türkiye, .

Uluslararası - Uluslararası Diğer Indexlerde Taranan 400
2017
2. Yokuş, G.; Ayçiçek, B.; Yanpar yelken, T. Üniversite Öğrencilerinin Yükseköğretim Hizmet Kalite Algılarının ve Kurumsal Aidiyet Düzeylerinin İncelenmesi: Eğitim Fakültesi Örneği. KARAELMASJOURNAL OF EDUCATİONAL SCİENCES, 2017, 5, 1-18. 200 + 0
2015
1. Konokman, G.; Yelken, T.; Yokus, G. Preschool Teacher Candidates’ Research Qualifications and Anxiety Level towards Research. ANİ PUBLİSHİNG AND CONSULTİNG COMPANY, 2015, 15, 57-74. 200 + 0
http://dx.doi.org/10.14689/ejer.2015.60.4

Uluslararası - Diğer 200
2016
2. Yavuz konokman, G.; Yokuş, G. Ebeveynlerin Okul Öncesi Eğitime Katılım Düzeylerine İlişkin Algıları. MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2016, 13, 176-193. 100 + 0
1. Yavuz konokman, G.; Yokuş, G.; Yanpar yelken, T. Yenilikçi Materyal Tasarlamanın Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yenilikçilik Düzeylerine Etkisi. BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , 2016, 5, 857-878. 100 + 0
Ulusal - ULAKBİM Tarafından Taranan 200
2015
1. çocuk, H.; Yokuş, G.; Tanrıseven, I. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmenliğe İlişkin Öz-Yeterlik ve Metaforik Algıları: Mersin Üniversitesi Örneği. MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2015, 12, 373-387. 200 + 0
Uluslararası - Kitapta Bölüm Yazma 2625
1. Kılıç, F.; Yokuş, G.; Ayçiçek, B.; Boran, M. Developing Successful Strategies for Global Policies and Cyber Transparency in E-Learning, ISBN: 9781466688445, igi-global, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 200, 355 Sayfa, Almanca, USA, Amerika Birleşik Devletleri, 2015. 2375
2. Yokuş, G.; Yanpar yelken, T. Digital Tools for Seamless Learning, ISBN: 1522516921, IGI Global, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 398 Sayfa, Almanca, Hershey, Amerika Birleşik Devletleri, 2017. 250
1. şad, S.; Yokuş, G. Eğitim Bilimine Giriş, ISBN: 978-605-67316-5-5, Paradigma Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 100, 557 Sayfa, İngilizce, Ankara, Türkiye, 2017. 125
Uluslararası - Tam Metin - Sözlü 600

3. Yokuş, G.; Karakaş, A., An Analysis of Digital Native Preferences for Design of Educational Mobile Applications: Mixed Design Research. International Conference on New Horizons in Education, 2017-01-19, 2017-01-21, Berlin, Almanya, 2017. 200

2. Yokuş, G.; Yanpar Yelken, T., EĞİTSEL AMAÇLI GELİŞTİRİLEN BİR MOBİL UYGULAMANIN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN MOBİL ÖĞRENMEYE YÖNELİK TUTUMLARI VE AKADEMİK BAŞARILARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. II. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 2016-05-05, 2016-05-07, Nizip, Türkiye, 2016. 200

1. Yokuş, G.; Yanpar Yelken, T., DİJİTAL YERLİ ÖĞRENENLERİN MOBİL AKADEMİNİN EĞİTSEL ETKİLİLİĞİNE İLİŞKİN DEĞERLENDİRMELERİNİN VE E-GÜNLÜKLERİNİN İNCELENMESİ. II. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 2016-05-05, 2016-05-07, Nizip, Türkiye, 2016. 200

Uluslararası - Özet - Sözlü 580

6. YOKUŞ, G.; YANPAR YELKEN, T., EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRETİM ELEMANLARININ PERFORMANS DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMINDAN BEKLENTİLERİNİN İNCELENMESİ: KARMA YÖNTEM ARAŞTIRMASI. II. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı, 2017-10-12, 2017-10-14, Antalya, Türkiye, 2017. 100

5. YOKUŞ, G.; YANPAR YELKEN, T., DÜNYA ÜNİVERSİTE SIRALAMA İNDEKSLERİ ARASINDAKİ PUAN KORELASYONLARININ İNCELENMESİ: DÜNYANIN EN İYİ 50ÜNİVERSİTESİ SIRALAMALARI. II. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı, 2017-10-12, 2017-10-14, Antalya, Türkiye, 2017. 100

4. Konokman, G.; Yokuş, G.; Kılıç, F.; Yelken, T., The Effect of Prospective Teachers’ Innovativeness Level on Their Technological Pedagogical Content Knowledge Confidence. The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction , 2015-10-22, 2015-10-24, Adana, Türkiye, 2015. 85

3. Yokuş, G.; Konokman, G.; Yelken, T.; Kılıç, F., The Analysis of Research Resistance Behaviors of Education Faculty Undergraduate Students and Postgraduate Students. The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, 2015-10-22, 2015-10-24, Adana, Türkiye, 2015. 95

2. Konokman, G.; Yokuş, G., Ebeveynlerin Okul Öncesi Eğitime Katılım Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi. 2st Eurasian Educational Research Congress, 2015-06-08, 2015-06-10, Ankara, Türkiye, 2015. 100

1. Çocuk, H.; Yokuş, G.; Tanrıseven, I., Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmenliğe İlişkin Özyeterlik ve Metaforik Algıları: Mersin Üniversitesi Örneği. EJER CONGRESS 2015, 2015-06-08, 2015-06-10, Ankara, Türkiye, 2015. 100