Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

  Doktor Öğretim Üyesi Feride Ercan Yalman
Özgeçmiş
:
Birim
:
Eğitim Fakültesi / Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı .
İş Adres
:
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yenişehir Kampüsü 33160 Yenişehir/ Mersin .
Telefon
:
+90-324-3412815 .
Dahili
:
1716 .
URL
:
.
VCARD
:
Oluşturma
:
2016-09-09 14:34:26 .
Düzenleme
:
2018-12-21 07:52:54 .
TOTAL ARTICLES IN
PUBLICATIONS LIST
0
ARTICLES WITH
CITATION DATA
0
SUM OF THE
TIMES CITED
0
AVERAGE CITATIONS
PER ARTICLE
0

Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
LİSANS FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ ABANT IZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ 2004
YÜKSEK LİSANS FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ ABANT IZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ 2007
DOKTORA FENEĞİTİMİ ABANT IZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ 2013
Doktora Tezi

1. Fen Alanında Üstün Yetenekli Öğrencilerin Tanılanmasına Yönelik Bir Model Geliştirme Önerisi Danışman: Dr. Prof. Dr. Salih Çepni, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, Bolu, Türkiye, .

Yüksek Lisans Tezi

1. 2004 Fen ve Teknoloji Dersi 4.ve 5. Sınıflar Öğretim Programına İlişkin Görüşler Danışman: Dr. Prof. Dr. Salih Ateş, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, Bolu, Türkiye, .

Görev Ünvanı Görev Kurum/Diğer Yıl
BOLOGNA KOORDİNATÖRLÜĞÜ İLKÖĞRETİM BÖLÜMÜ BOLOGNA KOORDİNATÖRLÜĞÜÜ MERSİN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ 2014-09-05 - 2015-12-05
Uluslararası - Uluslararası Diğer Indexlerde Taranan 0
2018
2. Ulum, E.; Yalman, F. Fen Bilimleri Dersinde Dijital Hikaye Hazırlamanın Ders Başarısı Düşük ve Bilgisayarla Fazla Vakit Geçiren Öğrenciler Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi . NECATİBEY EĞİTİM FAKÜLTESİ ELEKTRONİK FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ, 2018, 12, 1-31. 0 + 0
http://http://www.nef.balikesir.edu.tr/~dergi/index.

2011
1. Ercan, F. Identification of Teacher Candidates’ Skills In Designing Experiments with Various Assessment Tools. WESTERN ANATOLİA JOURNAL OF EDUCATİONAL SCİENCES, 2011, Special Issue, 231-238. 0 + 0
Publications_002.pdf

Uluslararası - Diğer 100

1. Emel, U.; Ercan yalman, F. Fen Bilimleri Dersinde Dijital Hikaye Hazırlamanın Ders Başarısı Düşük ve Bilgisayarla Fazla Vakit Geçiren Öğrenciler Üzerindeki Etkisinin İncelenmes. NECATİBEY EĞİTİM FAKÜLTESİ ELEKTRONİK FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ, , 12, 1-31. 100 + 0
Ulusal - Diğer 0
2016
2. Oğurlu, . Üstün Yetenekli Öğrencilere Küresel Vatandaşlık Eğitimi. MERSİN UNİVERSİTY JOURNAL OF THE FACULTY OF EDUCATİON, 2016, 12, 0-0. 0 + 0
http://dx.doi.org/10.17860/efd.98468

Publications_003.pdf

2010
1. Ercan, F. Kelime ilişkilendirme testi aracılığıyla bilişsel yapının ve kavramsal değişimin gözlenmesi. TÜRK FEN EĞİTİMİ DERGİSİ, 2010, 7, 136-154. 0 + 0
Publications_001.pdf

Uluslararası - Tam Metin - Sözlü 0

5. TAŞDERE, A.; ERCAN, F., Reflections of New Approaches Adopted in the Field of Assessment and Evaluation in Science and Technology Teaching Programs. 4th World Conference on Educational Sciences, 2012-02-02, 2012-02-05, Barselona, İspanya, . 0

4. ERCAN, F., School Administrators’ Views Regarding Science and Technology Teaching Programs. The International Conference on Measurement and Evaluation in Education, 2011-10-09, 2011-10-12, Penang, Malezya, . 0

3. TAŞDERE, A.; YALMAN, F., An Alternative Method in Identifying Misconceptions: Structured Communication Grid. 3rd World Conference on Educational Sciences, 2011-02-04, 2011-02-07, İSTANBUL, Türkiye, 2011. 0

2. ERCAN, F., Student Perceptions and Solutions About the Matters of Environment. The 2nd International Geography Symposium, 2010-06-02, 2010-06-05, Antalya, Türkiye, . 0

1. TAŞDERE, A.; ERCAN, F., Identiying The Skills of Classrom Teacher Candidates in Identification and Control of Variables by Using Various Assessment Tools. World Conference on Educational Sciences, 2009-02-04, 2009-02-07, Girne, KKTC, . 0

Uluslararası - Tam Metin - Poster 0

1. TAŞDERE, A.; ERCAN, F., The Effect of Laboratory Teaching Designed on Inquiry-Based Learning on The Views Regarding Science Process Skills: Turkey Sample. Science and Mathematics Education Conference, 2010-09-16, 2010-09-17, Dublin, İrlanda, . 0

Uluslararası - Özet - Sözlü 200

6. KIIÇ, M.; ERCAN YALMAN, F.; TAŞDERE, A., Fen Eğitiminde Sosyobilimsel Konulara Yönelik Bir Literatür Taraması: Türkiye Örneklemi. Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2018-05-02, 2018-05-05, ANTALYA, Türkiye, 2018. 100

5. TEMEL, A.; ERCAN, F.; TAŞDERE, A., Ortaokul 8.Sınıf Öğrencilerinin Fen Alanındaki Sosyobilimsel Konularla ilgili Argümantasyon Kalitelerinin İncelenmesi. III. INES Education and Social Science Congress, 2018-04-28, 2018-05-01, ANTALYA, Türkiye, . 0

4. TEMEL, A.; ERCAN YALMAN, F.; TAŞDERE, A., Ortaokul 8.Sınıf Öğrencilerinin Fen Alanındaki Sosyobilimsel Konularla ilgili Argümantasyon Kalitelerinin İncelenmesi. III. INES Education and Social Science Congress, 2018-04-28, 2018-05-01, ANTALYA, Türkiye, 2018. 100

3. CENK, A.; TEMEL, A.; YALMAN, F., İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Çevre Eğitiminde İkilem Kartları ve Eğitsel Oyunlar Kullanılarak Kavramsal Değişimlerinin Belirlenmesi. 1.ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, 2017-09-11, 2017-09-14, UŞAK, Türkiye, 2017. 0
http://www.ertecongress.org/tr_TR/

2. Kılıç, M.; Yalman, F.; Taşdere, A., Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Sosyobilimsel Konuları Algılama Biçimlerinin İncelenmesi. 26. UluslararasıEğitimBilimleriKongresi, 2017-04-20, 2017-04-23, Antalya, Türkiye, 2017. 0
http://ices-uebk.org

1. Kılıç, M.; ERCAN, F.; TAŞDERE, A., Investigation How Science Teachers Perceive Socio-Scientific Issues. 26th International Conference on Educational Sciences, 2017-04-20, 2017-04-23, ANTALYA, Türkiye, . 0

Ulusal - Tam Metin - Sözlü 0

2. ERCAN, F., İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersi 4. ve 5. Sınıflar Öğretim Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri. ğitimde Yansımalar: VIII. Yeni İlköğretim Programlarının Değerlendirilmesi, 2005-11-14, 2005-11-16, KAYSERİ, Türkiye, 2005. 0

1. ERCAN, F.; AKBABA ALTUN, S., İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersi 4. ve 5. Sınıflar Öğretim Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri. Eğitimde Yansımalar: VIII. Yeni İlköğretim Programlarının Değerlendirilmesi, 2005-11-14, 2005-11-16, , Türkiye, . 0

Ulusal - Özet - Sözlü 192

11. GÜÇLÜ ÖNEL, S.; ERCAN YALMAN, F., Türkiye’de Fen Eğitimi Alanında FETEMM ile Yapılan Çalışmaların Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi. 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2018-10-04, 2018-10-06, DENİZLİ, Türkiye, 2018. 50

10. GÜÇLÜ ÖNEL, S.; ERCAN, F., Türkiye’de Fen Eğitimi Alanında FETEMM ile Yapılan Çalışmaların Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi. 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2018-10-04, 2018-10-06, Denizli, Türkiye, . 0

9. KILIÇ, M.; ERCAN, F., Heyelan ve Erozyon Konusunda Geliştirilen Rehber Materyallerin Öğrencilerin Bilişsel Yapılarına Etkisi. 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2018-10-04, 2018-10-06, Denizli, Türkiye, . 0

8. ERCAN, F.; ÇİMEN, R.; İSTANBULLU, Y., Öğretmenlerin Kavram Yanılgılarını Gidermede Kullanılan Teknikler Hakkındaki Bilgilerin İncelenmesi. 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2018-10-04, 2018-10-06, Denizli, Türkiye, . 0

7. CENK, A.; ERCAN, F., Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Konularda Mikro Öğretim Uygulaması ve Uygulama Süreci İle İlgili Görüşleri. 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2018-10-04, 2018-10-06, Denizli, Türkiye, 2018. 0

6. ERCAN YALMAN, F.; ÇEPNİ, S., ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN FEN ALANINDA YETENEKLERİNİ BELİRLEME TESTİNİN GELİŞTİRİLMESİ. XII.ULUSAL FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, 2016-09-28, 2016-09-30, Trabzon, Türkiye, 2016. 50

5. KAVACIK, İ.; ERCAN YALMAN, F.; ÇİMEN, R.; ÖZDEMİR, H., FEN EĞİTİMİ ALANINDA KAVRAM YANILGILARI İLE İLGİLİ 2000-2016 YILLARI ARASINDA YAPILAN ULUSAL ÇALIŞMALARIN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ: BİR LİTERATÜR TARAMASI. XII.ULUSAL FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, 2016-09-28, 2016-09-30, Trabzon, Türkiye, 2016. 42

4. ERCAN, F.; ÇEPNİ, S., Üstün Yetenekli Öğrencilerin Fen Alanında Yeteneklerini Belirleme Testinin Geliştirilmesi. XII. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2016-09-28, 2016-09-30, , Türkiye, . 0

3. KAVACIK, İ.; ERCAN, F.; ÖZDEMİR, H.; ÇİMEN, R., Fen Eğitimi Alanında Kavram Yanılgıları ile İlgili 2000 2016 Yılları Arasında Yapılan Ulusal Çalışmaların Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi Bir Literatür Taraması. XII. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2016-09-28, 2016-09-30, Trabzon, Türkiye, . 0

2. ERCAN, F.; ÇEPNİ, S., Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilimsel Yaratıcılıkları. XI. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi., 2014-09-11, 1914-09-14, ADANA, Türkiye, . 0

1. ERCAN YALMAN, F.; ÇEPNİ, S., ÜSTÜN YETENEKLİLİK VE BİLİMSEL YARATICILIK. XI.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, 2014-09-11, 2014-09-14, Adana, Türkiye, 2014. 50

Yönetilen Yüksek Lisans Tezleri 600

3. Emel ULUM, Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Konularında Dijital Öykü Hazırlama Deneyimleri, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200

2. RABİA ÇİMEN, Tımss Soruları İle Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Mantıksal Düşünme (Akıl Yürütme) Becerilerinin Belirlenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200

1. Özge Gül ELMAS, 6. Sınıf Öğrencilerinin “Yenilenebilir Enerji” Konusundaki Bilişsel Yapılarının İncelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2018, Tamamlandı. 200

Uluslararası Dergi [Yıl, Adet] 8
1. JOURNAL OF TURKISH SCIENCE EDUCATION , [ 2018 : 1 ] . 4
2. TURKISH SCIENCE EDUCATION , [ 2017 : 1 ] . 4
Ulusal Dergi [Yıl, Adet] 9
1. ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2017 : 4 ] . 4
2. ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2018 : 3 ] . 3
3. MİLLİ EĞİTİM DERGİSİ , [ 2017 : 1 ] . 1
4. ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2017 : 1 ] . 1
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar FEN422 Fen Eğitiminde Özel Konular Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Bahar FEN408 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-6-5
Bahar FEN310 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 1-2-2
Bahar FEN314 Özel Öğretim Yöntemleri I Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Bahar FEN 538 Fen Eğitiminde Karma Yöntem Ar Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi ( Yüksek... 3-0-3
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar FEN 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dal... 4-0-4
Güz FEN407 Okul Deneyimi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 1-4-3
Güz FEN405 Özel Öğretim Yöntemleri II Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Güz SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz FEN 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dal... 4-0-4
Güz FEN 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dal... 4-0-4
Güz FEN 528 Fen Eğitiminde Kavram Yanılgıl Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi ( Yüksek... 3-0-3
Güz FEN 529 Fen Eğitiminde Nitel Araştırma Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi ( Yüksek... 3-0-3
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-6-5
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar FEN408 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-6-5
Bahar FEN310 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 1-2-2
Bahar FEN422 Fen Eğitiminde Özel Konular Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Bahar FEN314 Özel Öğretim Yöntemleri I Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Bahar FEN 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dal... 4-0-4
Bahar FEN 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dal... 4-0-4
Güz FEN405 Özel Öğretim Yöntemleri II Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Güz FEN407 Okul Deneyimi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 1-4-3
Güz FEN409 Bilimsel Araştırma Yöntemleri Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Güz SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz FEN 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dal... 4-0-4
Güz FEN 529 Fen Eğitiminde Nitel Araştırma Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi ( Yüksek... 3-0-3
Güz FEN 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dal... 4-0-4
Güz FEN 528 Fen Eğitiminde Kavram Yanılgıl Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi ( Yüksek... 3-0-3
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-6-5
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar FEN422 Fen Eğitiminde Özel Konular Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Bahar FEN310 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 1-2-2
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar FEN 528 Fen Eğitiminde Kavram Yanılgıl Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi ( Yüksek... 3-0-3
Bahar FEN 529 Fen Eğitiminde Nitel Araştırma Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi ( Yüksek... 3-0-3
Bahar FEN 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dal... 4-0-4
Bahar FEN 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dal... 4-0-4
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-6-5
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-6-5
Güz OÖP307 Fen Eğitimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 2-2-3
Güz FEN407 Okul Deneyimi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 1-4-3
Güz OÖP307 Fen Eğitimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-2-3
Güz OÖP307 Fen Eğitimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 2-2-3
Güz OÖP307 Fen Eğitimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-2-3
Güz FEN 529 Fen Eğitiminde Nitel Araştırma Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi ( Yüksek... 3-0-3
Güz FEN 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dal... 4-0-4
Güz FEN 528 Fen Eğitiminde Kavram Yanılgıl Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi ( Yüksek... 3-0-3
Güz FEN 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dal... 4-0-4
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-6-5
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-6-5
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar FEN310 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 1-2-2
Bahar FEN422 Fen Eğitiminde Özel Konular Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-0-2
Bahar FEN408 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-6-5
Bahar SNF302 Fen ve Teknoloji Öğretimi II Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 3-0-3
Bahar FEN408 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-6-5
Bahar FEN 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dal... 4-0-4
Bahar FEN 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dal... 4-0-4
Bahar TEZ Tez Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar FEN 528 Fen Eğitiminde Kavram Yanılgıl Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi ( Yüksek... 3-0-3
Bahar FEN 529 Fen Eğitiminde Nitel Araştırma Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi ( Yüksek... 3-0-3
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-6-5
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-6-5
Güz SNF301 Fen ve Teknoloji Öğretimi I Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 3-0-3
Güz FEN407 Okul Deneyimi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 1-4-3
Güz OÖP307 Fen Eğitimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-2-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar FEN408 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-6-5
Bahar SNF302 Fen ve Teknoloji Öğretimi II Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 3-0-3
Bahar FEN310 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 1-2-2
Bahar FEN 529 Fen Eğitiminde Nitel Araştırma Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Bahar FEN 528 Fen Eğitiminde Kavram Yanılgıl Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Güz ÜYG101 Üniversite Yaşamına Giriş Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 1-0-1
Güz SNF301 Fen ve Teknoloji Öğretimi I Eğitim Fakültesi 3-0-3
Güz FEN407 Okul Deneyimi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 1-4-3
Güz OÖP307 Fen Eğitimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 2-2-3
Güz SNF301 Fen ve Teknoloji Öğretimi I Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 3-0-3
Güz OÖP307 Fen Eğitimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-2-3
Güz FEN 581 Seminer Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 1-0-1
Güz FEN 529 Fen Eğitiminde Nitel Araştırma Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Güz FEN 528 Fen Eğitiminde Kavram Yanılgıl Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim 3-0-3
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-6-5
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-6-5