Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

  Araştırma Görevlisi Ferhat Şeker
Özgeçmiş
:
Birim
:
Turizm Fakültesi / Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı .
İş Adres
:
Mersin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yenişehir Kampüsü 33160 Yenişehir/ Mersin .
Telefon
:
+90-324-3610001 .
Dahili
:
3983 .
Oluşturma
:
2016-04-13 11:27:31 .
Düzenleme
:
2018-08-01 11:23:18 .
TOTAL ARTICLES IN
PUBLICATIONS LIST
0
ARTICLES WITH
CITATION DATA
0
SUM OF THE
TIMES CITED
0
AVERAGE CITATIONS
PER ARTICLE
0

Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
LİSE TEVFİK SIRRI GÜR LİSESİ 2008
LİSANS KONAKLAMA İŞLETMECİLİĞİ MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ 2013
Uluslararası - Uluslararası Diğer Indexlerde Taranan 400
2017
2. Atçı, D.; Kale, A.; şeker, F. Otel İşletmecilerinin Bireysel Yenilikçilik Profili ve Çift Yönlülük (Ambidexterity) Düzeyi İlişkisi. İŞLETME VE İKTİSAT ÇALIŞMALARI DERGİSİ, 2017, 5, 47-58. 200 + 0
http://www.isletmeiktisat.com/index.php/iicd/article/view/106/pdf_65

Publications_002.pdf

2016
1. şeker, F.; Yavuz, G.; Unur, K. Algılanan Hizmet Kalitesi Düzeyine Göre Tez Yemek Restoranlarını Ziyaret Etme Nedenleri: Forum Mersin AVM de Bulunan Tez Yemek Restoranlarından Hizmet Alan Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma. JOURNAL OF TOURİSM AND GASTRONOMY STUDİES, 2016, 4, 244-257. 200 + 0
http://dx.doi.org/10.21325/jotags.2016.34

Publications_001.pdf

Uluslararası - Kitapta Bölüm Yazma 166
1. Aksu, A.; şeker, F.; Unur, K. Developments in Social Sciences, ISBN: 978-954-07-4343-1, St. Kliment Ohridski University Press, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 729 Sayfa, İngilizce, Sofia, Bulgaristan, 2017. 83
2. Unur, K.; Köşker, H.; şeker, F. Global Issues and Trends in Tourism, ISBN: 978-954-07-4138-3, St. Kliment Ohridski University Press, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 716 Sayfa, İngilizce, Sofia, Bulgaristan, 2016. 83
Uluslararası - Tam Metin - Sözlü 1270

7. UNUR, K.; KINIKLI, M.; ŞEKER, F., Restoranda Akıllı Telefon Kullanım Sıklığına Göre Müşteri Deneyim Kalitesi. The First International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability (Futourism 2017), 2017-09-28, 2017-09-30, MERSİN, Türkiye, 2017. 200
http://www.futourismcongress.com/ftp/dosyalar/Futourism2017.pdf

6. UNUR, K.; ATÇI, D.; KALE, A.; ŞEKER, F., Kızkalesi’ndeki Otel İşletmecilerinin Sürdürülebilirlik Tanımları. The First International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, 2017-09-28, 2017-09-30, MERSİN, Türkiye, 2017. 130
http://www.futourismcongress.com/ftp/dosyalar/Futourism2017.pdf

5. UNUR, K.; ERDEM, A.; ŞEKER, F., Adana İlinde Bulunan Restoranlara Yönelik İnternet Üzerinden Yapılan Tüketici Şikayetlerinin İncelenmesi: Tripadvisor.com Örneği. The First International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, 2017-09-28, 2017-09-30, MERSİN, Türkiye, 2017. 200
http://www.futourismcongress.com/ftp/dosyalar/Futourism2017.pdf

4. UNUR, K.; ERDEM, A.; ŞEKER, F., Adana Portakal Çiçeği Festival Katılımcılarının #Portakalçiçeğifestivali Etiketi ile Instagramda Paylaştıkları Fotoğrafların İncelenmesi. The First International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, 2017-09-28, 2017-09-30, MERSİN, Türkiye, 2017. 200
http://www.futourismcongress.com/ftp/dosyalar/Futourism2017.pdf

3. UNUR, K.; ATÇI, D.; ŞEKER, F.; KALE, A.; KINIKLI, M., Pastane Çalışanlarının Mesleklerinin İyi ve Kötü Yanlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma. VI.Ulusal II.Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, 2017-04-14, 2017-04-15, GAZİANTEP, Türkiye, 2017. 140

2. UNUR, K.; ŞEKER, F., Lisans Düzeyinde Eğitim Alan Turizm Öğrencilerinin Etik Yargılarının İncelenmesi. VI. Ulusal II. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, 2017-04-14, 2017-04-15, GAZİANTEP, Türkiye, 2017. 200

1. UNUR, K.; ŞEKER, F., İletişim Becerisi Düzeyine Göre Lisans Turizm Öğrencilerinin Sektörde Kariyer Yapma İstekleri. 3rd International Congress of Tourism and Management Researches, 2016-05-20, 2016-05-22, Antalya, Türkiye, 2016. 200
Scientific_Meetings_001.pdf

Uluslararası - Özet - Sözlü 185

2. KALE, A.; ŞEKER, F.; ATÇI, D., Kızkalesindeki Otel İşletmecilerinin Bireysel Yenilikçiliklerinin İşletme Performasına Etkisi. Uluslararası Erdemli Sempozyumu, 2018-04-19, 2018-04-21, MERSİN, Türkiye, 2018. 100

1. ERDEM, A.; ŞEKER, F.; BEYAZGÜL, M.; UNUR, K., TÜRKİYE’DEKİ KIŞ TURİZMİ MERKEZLERİNE YÖNELİK ELEKTRONİK ORTAMDA YAPILAN ŞİKÂYETLERİN İNCELENMESİ: TRIPADVISOR ÖRNEĞİ. Uluslararası Sivas Turizmi Kongresi, 2018-02-23, 2018-02-25, Sivas, Türkiye, 2018. 85
http://stk2018.cumhuriyet.edu.tr/