Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

  Yrd. Doç. Dr. Fazilet Karakuş
Özgeçmiş
:
Birim
:
Eğitim Fakültesi / Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı
Ev Adresi
:
Karahan Mah. Yeşil Vadi Konutları Sevgi Sitesi No:12 Çukurova / Adana
İş Adres
:
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yenişehir Kampüsü 33160 Yenişehir/mersin
GSM
:
+90-505-3765657
Telefon
:
+90-324-6274804
Dahili
:
42066
Faks
:
+90-324-6274805
Diğer e-mail
:
Oluşturma
:
2015-10-06 13:30:02
Düzenleme
:
2017-10-18 16:44:37
TOTAL ARTICLES IN
PUBLICATIONS LIST
0
ARTICLES WITH
CITATION DATA
0
SUM OF THE
TIMES CITED
0
AVERAGE CITATIONS
PER ARTICLE
0

Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
LİSANS SINIF ÖĞRETMENLİĞİ MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ 1993
YÜKSEK LİSANS EĞİTİM BİLİMLERİ ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ 2000
DOKTORA EĞİTİM BİLİMLERİ ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ 2006
Doktora Tezi

1. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE YAPICI ÖĞRENME VE OTANTİK DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARI, KALICILIK VE SOSYAL BİLGİLER DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ Danışman: Dr. Ahmet DOĞANAY, Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı, Adana, Türkiye, .

Yüksek Lisans Tezi

1. DRAMA YÖNTEMİNİN İLKÖĞRETİM BEŞİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÖYKÜ YAZMA BECERİLERİNE ETKİSİ Danışman: Dr. Ülkü Köymen, Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı, Adana, Türkiye, .

Görev Ünvanı Üniversite/Kurum Yıl
YRD. DOÇ. DR. MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2013-11-04 - 2013-11-04
Görev Ünvanı Görev Kurum/Diğer Yıl
YRD. DOÇ. DR. TEKNİK EĞİTİM FAKÜLTESİ /EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜM BAŞKANI 2011-08-01 - 2013-09-16
Uluslararası - Uluslararası Diğer Indexlerde Taranan 530
2017
3. Karakuş, F. Sosyal Bilgiler Dersinde Çokkültürlü Öğretime Yönelik Öğretmen Görüşleri. ULUSLARARASI ONLİNE EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ, 2017, 9, 00-00. 200 + 0
http://www.iojes.net//userfiles/Article/IOJES_2596.pdf

2. Karakuş, F. 6. Sınıf Sosyal Bilgiler Öğretmen Kılavuz Kitabının Kazanım, Etkinlik, Beceri, Değer ve Değerlendirme Açısından İncelenmesi. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ÇALIŞMALARI DERGİSİ, 2017, 7, 37-66. 200 + 0
2012
1. çapri, B.; özkendir, O.; özkurt, B.; Karakuş, F. General Self-Efficacy Beliefs, Life Satisfaction and Burnout of University Students. PROCEDİA- SOCİAL AND BEHAVİORAL SCİENCES, 2012, 47, 968-973. 130 + 0
Publications_005.pdf

Ulusal - ULAKBİM Tarafından Taranan 1600
2016
8. Kanadlı, S.; Karakuş, F. Formasyon Programının Öğretmen Adaylarının Mesleki Öz Yeterlik İnançlarına ve Tutumlarına Etkisi: . İNSAN BİLİMLERİ DERGİSİ, 2016, 13, 3807-3826. 200 + 0
http://www.scilit.net/journals/78276http://

Publications_004.pdf

2015
7. Kanadlı, S.; ünal, K.; Karakuş, F. Kuantum Öğrenme Modelinin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması. MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2015, 00, 00-00. 200 + 0
Publications_003.pdf

6. Karakuş, F. Felsefe Öğrencilerinin Ürün Dosyası Değerlendirme Yöntemine İlişkin Algıları. MARMARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ, 2015, 41, 117-138. 200 + 0
Publications_002.pdf

2014
5. Karakuş, F. Üstün Yetenekli Çocukları Olan Anne Babaların Çocuklarının Eğitimine Yönelik Algıları . ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2014, 33, 289-304. 200 + 0
DOI: 10.7822/egt208

Publications_001.pdf

2012
4. Karakuş, F. Oluşturmacı Öğrenme ve Otantik Değerlendirme Yaklaşımlarının Sosyal Bilgiler Öğretiminde Öğrencilerin Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜ DERGİSİ, 2012, 21, 101-116. 200 + 0
http://sosyalbilimler.cukurova.edu.tr/Tr/detay.aspx?pageId=1500ttp://

2010
3. Karakuş, F. Üstün Yetenekli Çocukların Anne Babalarının Karşılaştıkları Güçlükler. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2010, 6, 127-144. 200 + 0
2009
2. Karakuş, F. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Oluşturmacı Öğrenme Sürecine İlişkin Öğrenci Algıları. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜ DERGİSİ, 2009, 18, 481-496. 200 + 0
1. Karakuş, F. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Oluşturmacı Öğrenme ve Otantik Değerlendirme Yaklaşımlarının Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Tutumları. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2009, 3, 124-141. 200 + 0
Ulusal - Kitapta Bölüm Yazma 500
1. Karakuş, F. Öğretim İlke ve Yöntemleri, ISBN: 12345678910, Anı Yayıncılık, Baskı Sayısı: 3, Baskı Adet Sayısı: 1000, 30 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2016. 250
2. Karakuş, F. Öğretim İlke ve Yöntemleri, ISBN: 978-605-170-045-8, Anı Yayıncılık, Baskı Sayısı: 0, Baskı Adet Sayısı: 0, 434 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2015. 250
Uluslararası - Özet - Sözlü 1000

10. KARAKUŞ, F.; ULUSOY, A., Lise Öğrencilerinin Özyönetimli Öğrenmeye Hazırbulunuşlukları İle Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi. Uluslararası Eğitimde Yeni Ufuklar Konferansı, 2017-07-17, 2017-07-19, Berlin, Almanya, 2017. 100
http://www.int-e.net/

9. KARAKUŞ, F.; KUYUBAŞIOĞLU, R., Lise öğrencilerinin eğitim ortamlarında çokkültürlü eğitime ilişkin algıları . Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI, 2017-05-04, 2017-05-06, Eskişehir, Türkiye, 2017. 100
http://usbes6.com/

8. Karakuş, F.; Kuyubaşıoğlu, R., Sosyal bilgiler öğretim programının temel aldığı çokkültürlü eğitim ilkeleri ve bu ilkelerin uygulama düzeyinin incelenmesi . Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI, 2017-05-04, 2017-05-06, Eskişehir, Türkiye, 2017. 100
http://usbes6.com/

7. Karakuş, F.; Yıldırım, M.; Özkale, U., Öğretmenlerin çokkültürlü eğitime ilişkin tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. 4. Uluslararsı Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 2016-10-27, 2016-10-30, Antalya, Türkiye, 2016. 100
http://www.icci-epok-.org

6. KARAKUŞ, F., ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERE İLİŞKİN ALGILARINI GELİŞTİRMEYE YÖNELİK ALTERNATİF BİR UYGULAMA . VI. ULUSLARARASI ELEŞTİREL EĞİTİM KONFERANSI, 2016-08-10, 2016-08-13, lONDRA, İngiltere / Birleşik Krallık, 2016. 100
http://icce-2016.weebly.com/

5. KARAKUŞ, M.; KARAKUŞ, F., SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ DERSİNİN OLUŞTURMACI ÖĞRENME AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: INDIANA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ. V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Kongresi, 2016-04-28, 2016-04-30, Denizli, Türkiye, 2016. 100

4. KANADLI, S.; KARAKUŞ, F., Formasyon Eğitiminin Öğretmen Adaylarının Mesleki Öz-Yeterlik İnançlarına ve Öğretmenlik Mesleğine Karşı Tutumlarına Etkisi. Üçüncü Uluslararası Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 2015-10-22, 2015-10-24, Adana, Türkiye, 2015. 100

3. KARAKUŞ, F., Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Otantik Değerlendirmeye İlişkin Görüşleri. Üçüncü Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim , 2015-10-22, 2015-10-24, Adana, Türkiye, 2015. 100
Scientific_Meetings_002.pdf

2. Kanadlı, S.; Ünal, K.; Karakuş, F., Kuantum Öğrenme Modelinin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması. VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2014-05-28, 2015-05-31, Muğla, Türkiye, 2015. 100

1. KARAKUŞ, F.; KARAKUŞ, M., İlkokulda Sosyal Bilgiler Dersinin Öğretimine Yönelik Gözlemler:Indiana Üniversitesi Örneği. III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Kongresi, 2014-04-28, 2014-04-30, Ankara, Türkiye, 2014. 100

Uluslararası - Özet - Poster 100

2. KARAKUŞ, F., Anne Babaların Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimlerinde Karşılaştıkları Sorunlara Yönelik Görüşleri. 9. Uluslararası Eğitim Ve Yeni Öğrenme Teknolojileri Konferansı, 2017-07-03, 2017-07-05, Barselona, Türkiye, 2017. 50
https://iated.org/edulearn/

1. KARAKUŞ, F., Anne babaların üstün yetenekli öğrencilerin eğitimlerine yönelik görüşleri. 4. Uluslararsı Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 2016-10-27, 2016-10-30, Antalya, Türkiye, 2016. 50
http://www.icci-epok.org

Ulusal - Tam Metin - Sözlü 400

4. KARAKUŞ, F., Otantik Değerlendirme Yaklaşımına İlişkin Öğrenci Algıları. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme II. Ulusal Kongresi, 2010-05-05, 2010-05-07, Mersin, Türkiye, 2010. 100

3. Karakuş, F., Sosyal Bilgiler Öğretiminde Otantik Değerlendirme Yöntemi Olarak Otantik Kağıt Kalem Testleri. 4. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, 2009-10-07, 2009-10-09, İstanbul, Türkiye, 2009. 100

2. Karakuş, F., İlköğretim Programlarında Değerlendirmeye İlişkin Öğretmen Görüşleri. I. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, 2008-05-14, 2008-05-16, Ankara, Türkiye, 2008. 100

1. Karakuş, F., Sosyal Bilgilerde Öğrenci Ürün Dosyalarının Değerlendirmesi Ve Bu Sürece Yönelik Öğrenci Algıları. 3. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, 2007-06-18, 2007-06-20, Adana, Türkiye, 2014. 100

Ulusal - Özet - Sözlü 100

2. KARAKUŞ, F., Öğretmen Adaylarının Öğrenci Ürün Dosyası Değerlendirme Yöntemine İlişkin Algıları. III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 2014-10-22, 2014-10-24, Gaziantep, Türkiye, 2014. 50

1. KARAKUŞ, F., Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Fen ve Matematik Öğretim Programlarına Yönelik Öğretmen Görüşleri. XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik, 2014-09-11, 2015-12-14, Adana, Türkiye, 2014. 50

Yönetilen Yüksek Lisans Tezleri 600

3. Ayşe Burcu Ulusoy, Lise öğrencilerinin öz yönetimli öğrenmeye hazırbulunuşlukları ile eleştirel düşünme eğilimlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (Mersin örneği), Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp

2. Murat Boran, Üstün zekâlı ve yetenekli öğrencilerin algılanan problem çözme becerilerinin üstbilişsel farkındalıkları ve eleştirel düşünme eğilimleri açısından incelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp

1. Sibel Günay Ceylaner Günay Ceylaner, Dokuzuncu Sınıf İngilizce Öğretiminde Ters Yüz Sınıf Yönteminin Öğrencilerin Öz Yönetimli Öğrenmeye Hazırbulunuşluklarına Ve İngilizce Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200

Uluslararası Dergi [Yıl, Adet] 0
1. INTERNATIONAL JOURNAL OF LEARNING&TEACHING , [ 2016 : 1 ] . 0
Ulusal Dergi [Yıl, Adet] 2
1. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2012 : 1 ] . 1
2. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2013 : 1 ] . 1
1. Sosyal Bilgiler Eğitimcileri Derneği , Üye No: 0, Türkiye, 2014-03-15-Devam ediyor.
2. Eğitim Programları ve Öğretim Derneği , Üye No: 221, Türkiye, 2014-03-15-Devam ediyor.
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 3-0-3
Güz EBD161 Eğitim Bilimine Giriş Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 3-0-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 3-0-3
Güz EBD161 Eğitim Bilimine Giriş Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 3-0-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 3-0-3
Güz EPÖ 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğre... 4-0-4
Güz EPÖ 510 Oluşturmacılık ve Program Geli Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğre... 3-0-3
Güz SOBE 602 Öğretimde Planlama ve Değerlen Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Enstitüsü 3-2-0
Güz SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar EBD222 Öğr. Tekn. ve Mater. Tasr. Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 2-2-3
Bahar EBD222 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Bahar EPÖ 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğre... 4-0-4
Bahar EPÖ 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğre... 4-0-4
Bahar SOBE 602 Öğretimde Planlama ve Değerlen Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Enstitüsü 3-2-0
Bahar EPÖ 510 Oluşturmacılık ve Program Geli Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğre... 3-0-3
Bahar PF 11 Özel Öğretim Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-2-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 3-0-3
Güz EBD161 Eğitim Bilimine Giriş Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 3-0-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Güz EBD161 Eğitim Bilimine Giriş Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 3-0-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yön. Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Güz EPÖ 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğre... 4-0-4
Güz EPÖ 510 Oluşturmacılık ve Program Geli Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğre... 3-0-3
Güz SOBE 602 Öğretimde Planlama ve Değerlen Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Enstitüsü 3-2-0
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Yaz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Yaz PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-2-3
Yaz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Yaz PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-2-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar EBD222 Öğr. Tekn. ve Mater. Tasr. Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 2-2-3
Bahar EBD222 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 2-2-3
Bahar EBD222 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-2-3
Bahar EPÖ 510 Oluşturmacılık ve Program Geli Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğre... 3-0-3
Bahar EPÖ 641 Program Geliştirmede Güncel Eğ Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğre... 3-0-3
Bahar TEZ Tez Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar SOBE 602 Öğretimde Planlama ve Değerlen Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Enstitüsü 3-2-0
Bahar EPÖ 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğre... 4-0-4
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-6-5
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-6-5
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 3-0-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 3-0-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 3-0-3
Güz EPÖ 510 Oluşturmacılık ve Program Geli Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 31 Eğitimde Eylem Araştırması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar EBD222 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Bahar EBD222 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-2-3
Bahar İDE312 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 1-2-2
Bahar EPÖ 622 Öğrenme ve Öğretme Süreçleri Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Bahar EPÖ 452 Program Geliştirmeye Giriş Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Bahar EPÖ 510 Oluşturmacılık ve Program Geli Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Bahar PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi 3-0-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği ( 2... 3-0-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 3-0-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 3-0-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 3-0-3
Güz EPÖ 510 Oluşturmacılık ve Program Geli Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Güz EPÖ 641 Program Geliştirmede Güncel Eğ Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-2-3
Güz PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-2-3
Güz PF 01 Eğitim Bilimine Giriş Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar EBD422 Karşılaştırmalı Eğitim* Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği ( 2... 2-0-2
Bahar EBD222 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi 2-2-3
Bahar EBD222 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. ... 2-2-3
Bahar EBD222 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Bahar EBD222 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-2-3
Bahar EBD422 Karşılaştırmalı Eğitim * Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-0-2
Bahar EBD222 Öğr. Tekn. ve Mater. Tasr. Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 2-2-3
Bahar PF 04 Program Geliştirme ve Öğretim Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Bahar PF 04 Program Geliştirme ve Öğretim Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Bahar PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-2-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 3-0-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 3-0-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 3-0-3
Güz EPÖ 510 Yapılandırmacılık ve Program G Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Güz OAÖ-555 Program Geliştirme ve Öğretim Eğitim Bilimleri Enstitüsü Ortaöğretim Fen ve Matematik... 2-0-2
Güz FBE-505 Öğretimde Planlama ve Değerlen Fen Bilimleri Enstitüsü Fen Bilimleri Enstitüsü 3-2-4
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar EBB404 Öğretmenlik Uygulaması Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Bilgisayar Öğretmenliği ( 2... 2-6-5
Bahar EBB302 Sınıf Yönetimi Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Kontrol Öğretmenliği 2-2-3
Bahar EBB304 Özel Öğretim Yöntemleri - I Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Bilgisayar Öğretmenliği ( 2... 2-2-3
Bahar EBB302 Sınıf Yönetimi Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Bilgisayar Öğretmenliği ( 2... 2-2-3
Bahar EBB302 Sınıf Yönetimi Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Elektronik Öğretmenliği 2-2-3
Bahar EBB404 Öğretmenlik Uygulaması Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... 2-6-5
Bahar EBB302 Sınıf Yönetimi Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Bilgisayar Öğretmenliği 2-2-3
Güz EBB301 Öğretim Teknolojileri ve Mater Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Bilgisayar Öğretmenliği ( 2... 2-2-3
Güz EBB401 Okul Deneyimi - II Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Bilgisayar Öğretmenliği ( 2... 1-4-3
Güz EBB403 Özel Öğretim Yöntemleri - II Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Bilgisayar Öğretmenliği ( 2... 2-2-3
Güz EBB301 Öğretim Teknolojileri ve Mater Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Bilgisayar Öğretmenliği 2-2-3
Güz EBB401 Okul Deneyimi - II Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Otomotiv Öğretmenliği 1-4-3
Güz EBB301 Öğretim Teknolojileri ve Mater Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Elektronik Öğretmenliği 2-2-3
Güz EBB401 Okul Deneyimi - II Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Elektronik Öğretmenliği 1-4-3
Güz EBB301 Öğretim Teknolojileri ve Mater Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Kontrol Öğretmenliği 2-2-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 3-0-3
Güz EBB401 Okul Deneyimi - II Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Kontrol Öğretmenliği 1-4-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği ( 2... 3-0-3
Güz EBB301 Öğretim Teknolojileri ve Mater Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... 2-2-3
Güz EPÖ 621 Programda Toplam Kalite Yaklaş Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Güz PF 08 Özel Öğretim Yöntemleri* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 3-2-4
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar EBB202 Öğretimde Planlama ve Değerlen Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Telekomünikasyon Öğretmenli... 3-2-4
Bahar EBB404 Öğretmenlik Uygulaması Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Telekomünikasyon Öğretmenli... 2-6-5
Bahar EBB302 Sınıf Yönetimi Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Telekomünikasyon Öğretmenli... 2-2-3
Bahar EBB202 Öğretimde Planlama ve Değerlen Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Elektronik Öğretmenliği 3-2-4
Bahar EBB302 Sınıf Yönetimi Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Elektronik Öğretmenliği 2-2-3
Bahar EBB202 Öğretimde Planlama ve Değerlen Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Kontrol Öğretmenliği 3-2-4
Bahar EBB404 Öğretmenlik Uygulaması Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Elektronik Öğretmenliği 2-6-5
Bahar EBB404 Öğretmenlik Uygulaması Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Otomotiv Öğretmenliği 2-6-5
Bahar EBB302 Sınıf Yönetimi Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Bilgisayar Öğretmenliği 2-2-3
Bahar EBB404 Öğretmenlik Uygulaması Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... 2-6-5
Bahar EBB202 Öğretimde Planlama ve Değerlen Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Bilgisayar Öğretmenliği 3-2-4
Bahar EBB302 Sınıf Yönetimi Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Bilgisayar Öğretmenliği ( 2... 2-2-3
Bahar EBB202 Öğretimde Plan ve Değerlendirm Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Otomotiv Öğretmenliği 3-2-4
Bahar EBB302 Sınıf Yönetimi Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Kontrol Öğretmenliği 2-2-3
Bahar EBB202 Öğretimde Plan ve Değerlendirm Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... 3-2-4
Bahar PF 04 Program Geliştirme ve Öğretim Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Bahar PF 04 Program Geliştirme ve Öğretim Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz EBB401 Okul Deneyimi - II Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Otomotiv Öğretmenliği 1-4-3
Güz EBB301 Öğretim Teknolojileri ve Mater Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Telekomünikasyon Öğretmenli... 2-2-3
Güz EBB301 Öğretim Teknolojileri ve Mater Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Otomotiv Öğretmenliği 2-2-3
Güz EBB401 Okul Deneyimi - II Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Elektronik Öğretmenliği 1-4-3
Güz EBB301 Öğretim Teknolojileri ve Mater Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Bilgisayar Öğretmenliği 2-2-3
Güz EBB401 Okul Deneyimi - II Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Telekomünikasyon Öğretmenli... 1-4-3
Güz EBB401 Okul Deneyimi - II Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Kontrol Öğretmenliği 1-4-3
Güz EBB301 Öğretim Teknolojileri ve Mater Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... 2-2-3
Güz EBB401 Okul Deneyimi - II Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... 1-4-3
Güz EBB301 Öğretim Teknolojileri ve Mater Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Kontrol Öğretmenliği 2-2-3
Güz EBB301 Öğretim Teknolojileri ve Mater Tarsus Teknik Eğitim Fakülte... Elektronik Öğretmenliği 2-2-3
Yaz PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-2-3