Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | İKTİSAT | ORTA DOÄžU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 1990 |
YÜKSEK LİSANS | İKTİSAT | ORTA DOÄžU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 1996 |
YÜKSEK LİSANS | EĞİTİM BİLİMLERİ (EĞİTİM YÖNETİMİ TEFTİŞİ PLANLAMASI VE EKONOMİSİ) | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | 1999 |
DOKTORA | EĞİTİM BİLİMLERİ (EĞİTİM YÖNETİMİ TEFTİŞİ PLANLAMASI VE EKONOMİSİ) | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | 2003 |
1. Türkiye'de çocukların eÄŸitime ve iÅŸgücüne katılımını etkileyen faktörler. Danışman: Dr. Yüksel Kavak, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, EÄŸitim Yönetimi TeftiÅŸi Planlaması ve Ek Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, 2003.
1. Türkiye'de eğitim harcamalarının analizi ve yükseköğretimde maliyetler. Danışman: Dr. Yüksel Kavak, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Teftişi Planlaması ve Ek Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, 1999.
2. Türkiye'de ekonomik büyümeye insan sermayesi yaklaşımı. Danışman: Dr. Zehra KasnakoÄŸlu, Orta DoÄŸu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İktisat Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, 1996.
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
ARAÅžTIRMA GÖREVLİSİ | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ | 1998-03-13 - 2004-05-31 |
YRD. DOÇ. DR. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2004-06-13 - Devam ediyor |
DOÇ. DR. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2018-08-15 - Devam ediyor |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
DEKAN YARDIMCISI | FAKÜLTE YÖNETİMİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2013-07-08 - 2015-04-17 |
2014
2. Ergen, H. The Sensitivity of Student Teachers' Higher Education Demand to Tuition and Support. HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 2014, 29, 93-114. 1000 + 5Publications_013.pdf
Alıntılanma Sayısı: 1
2013
1. Ergen, H. Uncertainties and Risks Determining Individual Demand for Higher Education: A Sample from Mersin University. EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE, 2013, 38, 433-446. 1000 + 0Publications_011.pdf
2004
1. Ergen, H. Türkiye'de kamu eğitim harcamalarının ulusal ekonomideki payı. EURASİAN JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH, 2004, 4, 143-154. 200 + 3http://www.ejer.com.tr/0DOWNLOAD/pdfler/eng/557860084.pdf
Publications_006.pdf
2018
2. Ergen, H.; çakıoğlu, V. Türkiye’de yükseköğretimin genişlemesinin ekonomik yönleri (1980–2016). YÜKSEKÖĞRETİM DERGİSİ, 2018, 8, 207-233. 0 + 0http://www.yuksekogretim.org/ozet_2018002009.asp
Publications_003.pdf
2017
1. Ergen, H. Private Returns to Higher Education in Turkey: An Application in Public Education Sector. INTERNATİONAL JOURNAL OF EDUCATİONAL SCİENCES, 2017, 17, 161-172. 0 + 0http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/09751122.2017.1305744
2014
4. Güngör, G.; Ergen, H. Kamu Okullarının Sosyal Sermaye Düzeyleri ve Dezavantajlılıkları ile İlgili Değişkenler Arasındaki İlişki. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2014, 10, 65-75. 200 + 0http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/view/5000039993
Publications_012.pdf
2013
3. Ergen, H. Türkiye’de Eğitimde Planlama Yaklaşımları ve Kullanılan Eğitim Göstergeleri. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, 9, 151-167. 200 + 0http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/viewFile/1002000363/1002000296
Publications_009.pdf
2007
2. Kavak, Y.; Ergen, H. Türkiye'de ilköğretime katılım ve okula gidemeyen çocuklar.. MİLLİ EĞİTİM, 2007, 35, 8-19. 200 + 2http://dhgm.meb.gov.tr/yayimlar/dergiler/Milli_Egitim_Dergisi/173/173/01.pdf
Publications_008.pdf
1999
1. Ergen, H. Türkiye'de eğitimin ekonomik büyümeye katkısı. EKONOMİK YAKLAŞIM, 1999, 10, 21-52. 200 + 15http://ekonomikyaklasim.org/pdfs2/EYD_V10_N35_A02.pdf
Publications_007.pdf
2018
4. Ergen, H. Eğitim planlaması: geçmiş, gelecek ve Türkiye için doğurgular. ÖĞRETMEN DÜNYASI, 2018, 39, 17-20. 100 + 0http://idealonline.com.tr/IdealOnline/lookAtPublications/documentIngredient.xhtml?uId=9555&ioM=JournalIssue
Publications_004.pdf
2017
3. Ergen, H.; Ince, Å. İlköğretim Kurumlarında Çalışan Öğretmenlerin Örgütsel Sinizme İliÅŸkin Görüşleri: Mersin ÖrneÄŸi. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ EĞİTİM ARAÅžTIRMALARI DERGİSİ, 2017, 3, 37-57. 100 + 0http://dergipark.ulakbim.gov.tr/huner/article/view/5000204325
Publications_002.pdf
2. Ergen, H.; EÅŸiyok, Ä. Okul Müdürlerinin Ders Denetimi Yapmasına İliÅŸkin Öğretmen Görüşleri. ÇAÄžDAÅž YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ, 2017, 3, 2-19. 100 + 0http://www.cybd-jcas.com/dergi/cybd-jcass-2017-cilt-volume-3-sayi-issue-1-5
Publications_001.pdf
2002
1. Ergen, H. Türkiye'de kamu üniversitelerinde birim harcamalar ve vazgeçilen kazançlar. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ E-DERGİ, 2002, 1, 69-83. 100 + 0https://www.academia.edu/27659886/T%C3%BCrkiyede_kamu_%C3%BCniversitelerinde_birim_harcamalar_ve_vazge%C3%A7ilen_kazan%C3%A7lar_Unit_costs_and_forgone_earnings_at_public_universities_in_Turkey
Publications_005.pdf
1. Ergen, H.; çakıoğlu, V. Eğitime dönüş, ISBN: 978-605-64247-1-7, Eyuder Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 0, 16 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2016. 125
http://www.eyuder.org/yayinlar/egitimedonus.pdf
1. Ergen, H. Eğitim Bilimine Giriş (Eğitimin Ekonomik Temelleri), ISBN: 975-00304-7-8, Lisans Yayıncılık, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 1000, 32 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2006. 250
http://lisansyayincilik.com.tr/?page=urundetay&id=153
2. Ergen, H. Orhan Özdemir’e armağan: 21. yüzyılda üniversitenin toplumsal işlevi, ISBN: 9786058155060, Akademisyen Yayınevi, Baskı Sayısı: 500, Baskı Adet Sayısı: 1, 21 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2018. 250
https://www.akademisyen.com/orhan-oezdemir-e-armagan.html?gclid=EAIaIQobChMI8ZTiy6Ow3QIVAaqaCh0iRwrQEAQYAiABEgJPjPD_BwE
3. Ergen, H. Eğitim Bilimine Giriş (Eğitimin Ekonomik Temelleri), ISBN: 978-605-5885-94-6, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 1000, 28 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2009. 250
http://www.alternatifkitap.com/egitim-bilimine-giris-cevat-elma-kasim-kiroglu-pegem-a-yayincilik.html
4. Kavak, Y.; Ergen, H.; Gökçe, F. Türkiye’de Okul Öncesi Eğitim ve İlköğretim sistemi: temel sorunlar ve çözüm önerileri, ISBN: 978-9944-5128-3-1, Türk Eğitim Derneği, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 42 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2007. 83
http://portal.ted.org.tr/genel/yayinlar/Turkiyede_Okul_Oncesi.pdf
1. Caine, R.; Caine, G. Beyin Temelli Öğrenme: insan beyni ve öğretim arasında bağlantılar kurma, ISBN: 975-591-374-2, Nobel Yayın, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 212 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2002. 150
http://www.nobelyayin.com/arama.asp?arama=beyin+temelli+%F6%F0renme
6. Ergen, H.; Altıner, T., Özel okul öÄŸrencilerine devlet desteÄŸi konusunda öÄŸretmen görüÅŸleri. 1. Uluslararsı Mersin Sempozyumu, 2018-11-01, 2018-11-03, Mersin, Türkiye, 2018. 100
http://mersinsempozyumu.mersin.edu.tr/
5. Ergen, H.; Åžahin, E., Sınıf öÄŸretmenlerinin Suriyeli öÄŸrencilerin eÄŸitimi ile ilgili yaÅŸadıkları problemler. 1. Uluslararası Mersin Sempozyumu, 2018-11-01, 2018-11-03, Mersin, Türkiye, 2018. 100
http://mersinsempozyumu.mersin.edu.tr/
4. ERGEN, H., Mersin'de ortaokul öÄŸrencileri arasında çocuk iÅŸgücüne katılım ve aile göç geçmiÅŸi. EYFOR8 Uluslarası EÄŸitim Yönetimi Forumu, 2017-10-19, 2017-10-21, Ankara, Türkiye, 2017. 100
http://www.eyfor.org
3. ERGEN, H.; ÇAKIOÄžLU, V., EÄŸitimde geçmiÅŸ ve gelecek: Türkiye’de ortalama ve beklenen eÄŸitim süreleri. EYFOR7 Uluslararası EÄŸitim Yönetimi Forumu, 2016-11-03, 2016-11-05, Girne / KKTC, Türkiye, 2016. 100
http://www.eyfor.org
2. ERGEN, H.; ÇAKIOÄžLU, V., Türkiye'de yükseköÄŸretimin geniÅŸlemesinin ekonomik yönleri. Uluslararası Avrasya EÄŸitim AraÅŸtırmaları Kongresi, 2016-05-31, 2016-06-03, MuÄŸla, Türkiye, 2016. 100
http://www.ejercongress.org/
1. Ergen, H.; Kalkan, S.; Kılınç, E., Lise öÄŸretmenlerinin öz-deÄŸerlendirmelerine göre aşırı eÄŸitim ve yetersiz eÄŸitim düzeylerinin belirlenmesi. EYFOR6 EÄŸitim Yönetimi Forumu, 2015-11-05, 2015-11-07, Girne, KKTC, 2015. 100
http://www.eyfor.org/belge/eyfor6kitap.pdf
1. Eurybase: Türk Eğitim Sisteminin Örgütlenmesi, SANTEZ, Proje No: EURYBASE, 200000 TL, Danışman (Yürütücü Tüzel Kişi), 2010,Tamamlandı. 0
http://www.edac.eu/policies_desc.cfm?v_id=12
1. Milli Eğitim Bakanlığının Bütçesinin Kontrolü ve Bütçeye Dayalı Okul Eğitim Performansının İzlenmesi Projesi, TÜBİTAK, Proje No: TÜBİTAK 1007, 1500000 TL, Araştırmacı, 2010,Tamamlandı. 50
http://sgb.meb.gov.tr/ic_kontrol/e_performans_proje_onay.pdfhttp://
4. Serpil Kalkan, EÄŸitim fakültesi öÄŸrencilerinin biliÅŸsel olmayan becerilerinin program tercihlerini belirlemedeki rolü, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
3. Emin Kılınç, ÖÄŸretmen adaylarının mizah yaÅŸantıları ve eÄŸitimle ilgili görüÅŸleri: Mersin Üniversitesi EÄŸitim Fakültesi örneÄŸi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
2. Gündüz Güngör, İlköÄŸretim okullarının öÄŸretmen görüÅŸlerine göre sosyal sermaye düzeyleri ve dezavantajlılıkları ile ilgili deÄŸiÅŸkenler arasındaki iliÅŸki (Mersin ili Mezitli ilçesi örneÄŸi)., EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
1. Eylem Uzun Denli, Genel lise yönetici ve öÄŸretmenlerinin genel liselerin amaçlarının gerçekleÅŸme düzeyi hakkındaki görüÅŸleri (Mersin merkez ilçe örneÄŸi)., Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
1. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , YARDIMCI EDİTÖR, ISSN : 1306-7850, 2005-06-01 - 2010-06-30. 500
1. EDUCATIONAL REVIEW , [ 2017 : 1 ] . 5
2. EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONALRESEARCH , [ 2014 : 1 ] [ 2013 : 1 ] [ 2012 : 1 ] [ 2011 : 1 ] . 20
3. EÄŸITIM VE BILIM , [ 2014 : 1 ] [ 2013 : 9 ] [ 2012 : 3 ] [ 2011 : 4 ] [ 2010 : 2 ] . 95
4. HACETTEPE ÜNIVERSITESI EÄŸITIM FAKüLTESI DERGISI , [ 2014 : 3 ] [ 2013 : 3 ] [ 2012 : 3 ] [ 2011 : 4 ] [ 2010 : 3 ] [ 2017 : 1 ] . 0
5. JOURNAL OF TEACHER EDUCATION AND EDUCATORS , [ 2016 : 3 ] [ 2015 : 4 ] [ 2017 : 1 ] . 0
6. STUDIES IN HIGHER EDUCATION , [ 2017 : 1 ] . 5
7. UYK 2011 - ULUSLARARASı YüKSEKöÄŸRETIM KONGRESI: YENI YöNELIKLER VE SORUNLAR , [ 2011 : 2 ] . 0
1. EĞİTİM YÖNETİMİ , [ 2012 : 1 ] [ 2011 : 1 ] . 2
2. MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2017 : 1 ] . 1
3. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2015 : 1 ] [ 2014 : 2 ] [ 2013 : 2 ] [ 2012 : 3 ] [ 2011 : 3 ] [ 2010 : 3 ] . 14
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | RPD112 | Ekonomiye GiriÅŸ* | EÄŸitim Fakültesi | 2-0-2 | |
Bahar | EYD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi, TeftiÅŸi, P... | 4-0-4 |
Bahar | Dönem Projesi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 4-0-4 | |
Bahar | TEYD 503 | EÄŸitim Yönetimi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi ( Yüksek Li... | 3-0-3 |
Bahar | EYD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi, TeftiÅŸi, P... | 4-0-4 |
Bahar | EYD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | PF 06 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Bahar | PF 06 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Bahar | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-6-5 |
Güz | EBD431 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Fen Bilgisi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | EBD331 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | EBD161 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸre... | 3-0-3 |
Güz | EBD161 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | EBD433 | Türk EÄŸitim Sistemi ve Okul Yö | EÄŸitim Fakültesi | 3-0-3 | |
Güz | EYD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | EYD459 | EÄŸitim Yönetimi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi ( Yüksek Li... | 3-0-3 |
Güz | EYD453 | AraÅŸtırma Yöntemlerine GiriÅŸ | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi ( Yüksek Li... | 3-0-3 |
Güz | EYD505 | AraÅŸtırma Yöntemleri | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi ( Yüksek Li... | 3-0-3 |
Güz | EYD503 | EÄŸitim Ekonomisi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi ( Yüksek Li... | 3-0-3 |
Güz | EYD501 | EÄŸitim Yönetimi Yaklaşımları | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi ( Yüksek Li... | 3-0-3 |
Güz | EYD517 | Örgütsel Davranış | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi ( Yüksek Li... | 3-0-3 |
Güz | EYD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi, TeftiÅŸi, P... | 4-0-4 |
Güz | EYD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi, TeftiÅŸi, P... | 4-0-4 |
Güz | TEYD 501 | AraÅŸtırma Teknikleri ve Rapor | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi ( Yüksek Li... | 3-0-3 |
Güz | TEYD 512 | Örgütsel Davranış | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi ( Yüksek Li... | 3-0-3 |
Güz | TEYD 509 | EÄŸitim Finansmanı | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi ( Yüksek Li... | 3-0-3 |
Güz | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-6-5 |
Güz | MBD001 | EÄŸitime GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu... | 2-0-2 |
Güz | MBD001 | EÄŸitime GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Meslek Bilgisi ( Zorunlu... | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | RPD112 | Ekonomiye GiriÅŸ* | EÄŸitim Fakültesi | 2-0-2 | |
Bahar | Dönem Projesi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 4-0-4 | |
Bahar | EYD 524 | EÄŸitimin Finansmanı | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi, TeftiÅŸi, P... | 3-0-3 |
Bahar | TEYD 503 | EÄŸitim Yönetimi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi, Planlaması... | 3-0-3 |
Bahar | EYD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi, TeftiÅŸi, P... | 4-0-4 |
Bahar | EYD 520 | Uluslararası ve KarşılaÅŸtırmal | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi, TeftiÅŸi, P... | 3-0-3 |
Bahar | EYD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi, TeftiÅŸi, P... | 4-0-4 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | EBD-161 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknol... | 3-0-3 |
Güz | EBD331 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | EBD161 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸre... | 3-0-3 |
Güz | EBD331 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | EYD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi, TeftiÅŸi, P... | 4-0-4 |
Güz | EYD 459 | EÄŸitim Yönetimi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi, TeftiÅŸi, P... | 3-0-3 |
Güz | TEYD 509 | EÄŸitim Finansmanı | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi, Planlaması... | 3-0-3 |
Güz | EYD 503 | EÄŸitim Ekonomisi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi, TeftiÅŸi, P... | 3-0-3 |
Güz | EYD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi, TeftiÅŸi, P... | 4-0-4 |
Güz | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | RPD112 | Ekonomiye GiriÅŸ* | EÄŸitim Fakültesi | 2-0-2 | |
Bahar | EYD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi, TeftiÅŸi, P... | 4-0-4 |
Bahar | EYD 524 | EÄŸitimin Finansmanı | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi, TeftiÅŸi, P... | 3-0-3 |
Bahar | EYD 459 | EÄŸitim Yönetimi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi, TeftiÅŸi, P... | 3-0-3 |
Bahar | EYD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi, TeftiÅŸi, P... | 4-0-4 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | TEYD 503 | EÄŸitim Yönetimi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi, Planlaması... | 3-0-3 |
Bahar | PF 06 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Bahar | PF 06 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Bahar | PF 06 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Bahar | PF 06 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Bahar | PF 06 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Bahar | PF 06 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Bahar | PF 06 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Bahar | PF 06 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Güz | EBD331 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | EBD331 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | EBD161 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸre... | 3-0-3 |
Güz | EBD-161 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknol... | 3-0-3 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | EYD 459 | EÄŸitim Yönetimi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi, TeftiÅŸi, P... | 3-0-3 |
Güz | EYD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi, TeftiÅŸi, P... | 4-0-4 |
Güz | EYD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi, TeftiÅŸi, P... | 4-0-4 |
Güz | EYD 503 | EÄŸitim Ekonomisi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi, TeftiÅŸi, P... | 3-0-3 |
Yaz | PF 06 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Yaz | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Yaz | PF 06 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Yaz | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Yaz | PF 06 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Yaz | PF 06 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | RPD112 | Ekonomiye GiriÅŸ* | EÄŸitim Fakültesi | 2-0-2 | |
Bahar | EBD432 | Türk EÄŸitim Sistemi ve Okul Yö | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2... | 2-0-2 |
Bahar | EBD432 | Türk EÄŸitim Sistemi ve Okul Yö | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Bahar | EYD 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi, TeftiÅŸi, P... | 4-0-4 |
Bahar | TEZ | Tez | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | EYD 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi, TeftiÅŸi, P... | 4-0-4 |
Bahar | TEYD 509 | EÄŸitim Finansmanı | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Yönetimi, Planlaması... | 3-0-3 |
Bahar | PF 06 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Bahar | PF 06 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Bahar | PF 06 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Bahar | PF 06 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Bahar | PF 06 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Güz | EBD161 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸre... | 3-0-3 |
Güz | EBD433 | Türk EÄŸitim Sistemi ve Okul Yö | EÄŸitim Fakültesi | 3-0-3 | |
Güz | EBD161 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | EYD 459 | EÄŸitim Yönetimi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Güz | TEYD 503 | EÄŸitim Yönetimi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Güz | EYD 520 | Uluslararası ve KarşılaÅŸtırmal | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Güz | GSE 527 | Türk EÄŸitim Sistemi ve Okul Yö | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Güzel Sanatlar EÄŸitimi | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Yaz | Dönem Projesi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 4-0-4 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | EBD161 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | EBD331 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Güz | EBD161 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi (... | 3-0-3 |
Güz | EBD331 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi (... | 2-0-2 |
Güz | EBD161 | EÄŸitim Bilimlerine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | 3-0-3 | |
Güz | OAÖ-563 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | OrtaöÄŸretim Fen ve Matematik... | 2-0-2 |
Güz | OAÖ-563 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | OrtaöÄŸretim Fen ve Matematik... | 2-0-2 |
Güz | EYD 503 | EÄŸitim Ekonomisi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EBD432 | Türk EÄŸitim Sistemi ve Okul Yö | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. ... | 2-0-2 |
Bahar | EBD432 | Türk EÄŸitim Sistemi ve Okul Yö | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Bahar | RPD112 | Ekonomiye GiriÅŸ* | EÄŸitim Fakültesi | 2-0-2 | |
Bahar | EYD-503 | EÄŸitim Ekonomisi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Bahar | EYD 503 | EÄŸitim Ekonomisi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Bahar | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Bahar | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Bahar | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Bahar | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Güz | EBD331 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | 2-0-2 | |
Güz | EBD161 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2... | 3-0-3 |
Güz | EBD331 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | 2-0-2 | |
Güz | EBD161 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | RPD113 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | 3-0-3 | |
Güz | EYD 459 | EÄŸitim Yönetimi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Güz | OAÖ-563 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | OrtaöÄŸretim Fen ve Matematik... | 2-0-2 |
Güz | EYD 503 | EÄŸitim Ekonomisi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Güz | GSE 537 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Güzel Sanatlar EÄŸitimi | 2-0-2 |
Güz | EYD-503 | EÄŸitim Ekonomisi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Güz | OAÖ-551 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | OrtaöÄŸretim Fen ve Matematik... | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EBD432 | Türk EÄŸitim Sistemi ve Okul Yö | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. ... | 2-0-2 |
Bahar | EBD432 | Türk EÄŸitim Sistemi ve Okul Yö | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. ... | 2-0-2 |
Bahar | EBD432 | Türk EÄŸitim Sistemi ve Okul Yö | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Bahar | RPD112 | Ekonomiye GiriÅŸ* | EÄŸitim Fakültesi | 2-0-2 | |
Bahar | EBD422 | KarşılaÅŸtırmalı EÄŸitim* | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2... | 2-0-2 |
Bahar | EBD432 | Türk EÄŸitim Sistemi ve Okul Yö | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Bahar | RPD112 | Ekonomiye GiriÅŸ* | EÄŸitim Fakültesi | 2-0-2 | |
Bahar | EBD422 | KarşılaÅŸtırmalı EÄŸitim * | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Bahar | EYD-503 | EÄŸitim Ekonomisi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Bahar | EYD 520 | Uluslararası ve KarşılaÅŸtırmal | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Bahar | EYD 455 | Örgüt ve Yönetim | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Bahar | EYD 455 | Örgüt ve Yönetim | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Güz | EBD331 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi (... | 2-0-2 |
Güz | EBD161 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸre... | 3-0-3 |
Güz | EBD161 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | RPD413 | Türk EÄŸitim Sistemi ve Okul Yö | EÄŸitim Fakültesi | 3-0-3 | |
Güz | EBD331 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | 2-0-2 | |
Güz | EYD-503 | EÄŸitim Ekonomisi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Güz | EYD 581 | Seminer | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 1-0-1 |
Güz | EYD 455 | Örgüt ve Yönetim | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Güz | EYD 503 | EÄŸitim Ekonomisi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Güz | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | RPD112 | Ekonomiye GiriÅŸ* | EÄŸitim Fakültesi | 2-0-2 | |
Bahar | EBD422 | KarşılaÅŸtırmalı EÄŸitim* | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2... | 2-0-2 |
Bahar | EBD422 | KarşılaÅŸtırmalı EÄŸitim * | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Bahar | EBD432 | Türk EÄŸitim Sistemi ve Okul Yö | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. ... | 2-0-2 |
Bahar | EBD432 | Türk EÄŸitim Sistemi ve Okul Yö | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Bahar | EYD-503 | EÄŸitim Ekonomisi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Bahar | EYD 520 | Uluslararası ve KarşılaÅŸtırmal | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Güz | RPD113 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | 3-0-3 | |
Güz | EBD161 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | RPD413 | Türk EÄŸitim Sistemi ve Okul Yö | EÄŸitim Fakültesi | 3-0-3 | |
Güz | EBD161 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | EBD161 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi (... | 3-0-3 |
Güz | EBD161 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. ... | 3-0-3 |
Güz | EYD 503 | EÄŸitim Ekonomisi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Güz | EYD 455 | Örgüt ve Yönetim | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri | 3-0-3 |
Güz | OAÖ-535 | Türk EÄŸitim Sistemi ve Okul Yö | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | OrtaöÄŸretim Fen ve Matematik... | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | EBD422 | KarşılaÅŸtırmalı EÄŸitim* | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2... | 2-0-2 |
Bahar | RPD112 | Ekonomiye GiriÅŸ* | EÄŸitim Fakültesi | 2-0-2 | |
Bahar | EBD422 | KarşılaÅŸtırmalı EÄŸitim * | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-0-2 |
Bahar | PF 06 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Bahar | PF 06 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Güz | EBD161 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | 3-0-3 | |
Güz | EBD161 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | RPD413 | Türk EÄŸitim Sistemi ve Okul Yö | EÄŸitim Fakültesi | 3-0-3 | |
Güz | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Güz | PF 06 | Sınıf Yönetimi | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |
Güz | PF 01 | EÄŸitim Bilimine GiriÅŸ | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim B... | 2-0-2 |