Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

  Doktor Öğretim Üyesi Deniz Kahriman
Özgeçmiş
:
Birim
:
Eğitim Fakültesi / Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı .
DOĞUM TARİHİ
:
14 Kasım 1982 .
İş Adres
:
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yenişehir Kampüsü 33160 Yenişehir/ Mersin .
Telefon
:
+90-- .
Oluşturma
:
2016-12-19 15:46:16 .
Düzenleme
:
2017-09-24 10:26:52 .
TOTAL ARTICLES IN
PUBLICATIONS LIST
0
ARTICLES WITH
CITATION DATA
0
SUM OF THE
TIMES CITED
0
AVERAGE CITATIONS
PER ARTICLE
0
Researcher ID
Puan

Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
LİSANS OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANKARA ÜNİVERSİTESİ 2005
YÜKSEK LİSANS OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ 2010
DOKTORA İLKÖĞRETİM ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ 2016
Doktora Tezi

1. EKO VE EKO OLMAYAN EĞİTİM KURUMLARI ARASINDA ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMCİLERİNİN SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA EĞİTİMİ UYGULAMALARININ KARŞILAŞTIRILMASI Danışman: Dr. Refika Olgan, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, .

Theses_001.pdf

Yüksek Lisans Tezi

1. OKUL ÖNCESİ DÖNEMDEKİ ÇOCUKLARIN FARKLI ÇEVRE KONULARINA KARŞI TUTUMLARI Danışman: Dr. Refika Olgan, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, .

Theses_002.pdf

Görev Ünvanı Üniversite/Kurum Yıl
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ 2007-11-14 - 2016-09-11
Uluslararası - SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI kategorisine giren 3000
2012
3. Kahriman, D.; Olgan, R.; Güler, T. Preschool Children’s Ideas on Sustainable Development: How Preschool Children Perceive Three Pillars of Sustainability with the Regard to 7R. EDUCATİONAL SCİENCES: THEORY & PRACTİCE, 2012, Special Issue, 2987-2995. 1000 + 0
Publications_002.pdf

2011
2. Kahriman, D.; Olgan, R.; Tuncer, G. A Qualitative Study on Turkish Preschool Children s Environmental Attitudes Through Ecocentrism and Anthropocentrism. INTERNATİONAL JOURNAL OF SCİENCE EDUCATİON, 2011, 34, 629-650. 1000 + 0
Publications_001.pdf

1. Olgan, R.; Kahriman, D. An Investigation in the Playgrounds of Public and Private Preschools in Ankara. EDUCATİON AND SCİENCE, 2011, 36, 84-96. 1000 + 0
Publications_005.pdf

Uluslararası - Uluslararası Diğer Indexlerde Taranan 200
2016
1. Kahriman, D. A Study on Preservice Preschool Teachers’ Recycling Intentions in Relation to Parents’ Educational Level and Recycling Opportunities . INTERNATİONAL JOURNAL OF ENVİRONMENTAL & SCİENCE EDUCATİON, 2016, 11, 949-956. 200 + 0
Publications_004.pdf

Uluslararası - Alan endexleri 0
2019
2. Pamuk, S.; Kahriman- pamuk, D. Öğretmen Adaylarının Geri Dönüşüm ve Geri Dönüşüm Davranışı Niyeti: Geri Dönüşümün Rolü . INTERNATİONAL ELECTRONİC JOURNAL OF ENVİRONMENTAL EDUCATİON, 2019, 9, 33-45. 0 + 0
2018
1. Akyol, T.; Pamuk, D.; Elmas, R. Drama in Education for Sustainable Development: Preservice Preschool Teachers on Stage. JOURNAL OF EDUCATİON AND LEARNİNG, 2018, 7, 102-115. 0 + 0
10.5539/jel.v7n5p102

Uluslararası - publications.sections.46 0
2016
1. Kahriman öztürk, D.; Olgan, R. Analysis of Pre School Teachers Views on the Importance of Education for Sustainable Development by Means of Location and Household Type in Childhood. INTERNATİONAL JOURNAL OF ENVİRONMENTAL SCİENCE EDUCATİON, 2016, , -. 0 + 0
Ulusal - ULAKBİM Tarafından Taranan 0
2018
1. Pamuk, D.; Olgan, R. Teacher Practices and Preschool Physical Environment for Education for Sustainable Development: Eco Vs Ordinary Preschools. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2018, 14, 669-683. 0 + 0
10.17860/mersinefd.391312

Uluslararası - Kitapta Bölüm Yazma 166
1. Haktanır, G.; Güler, T.; Kahriman, D. Early Childhood Education For Sustainable Development in Turkey, in Siraj-Blatchford, J., Park, E. and Mogharreban, C. (Eds.) International Research on Education for Sustainable Development in Early Childhood, ISBN: 978-3-319-42206-0, Springer International Publishing, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 10, 211 Sayfa, İngilizce, Heidelberg , Almanya, 2016. 167
Uluslararası - Kitap Çevirme 166
1. Pamuk, D. Çeşitliliklerin Olduğu Bir Dünyada Öğrenme ve Öğretim Çocuklar İçin Çok Kültürlü Eğitim, ISBN: 605170254-7, Anı Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 227 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2018. 0
Ulusal - Ders Kitabı Yazma 0
1. Pamuk, D.; Güler yıldız, T. Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi, ISBN: 978-605-170-143-1, Anı Yayıncılık, Baskı Sayısı: 5, Baskı Adet Sayısı: , 20 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2017. 0
Ulusal - Bilimsel Kitap Yazma (Tez Hariç) 0
1. Pamuk, D.; Güler yıldız, T. Erken Çocukluk Döneminde Fen eğitimi, ISBN: 97860517237-7, Anı Yayıncılık, Baskı Sayısı: 6, Baskı Adet Sayısı: 10, 401 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2018. 0
Uluslararası - Tam Metin - Sözlü 1000

5. Karaduman, M.; Kahriman, D., Preschool Teachers' Environmental Literacy Levels: Effect of Eco­School Application. European Conference on Educational Research, 2014-09-01, 2014-09-05, Porto, Portekiz, 2014. 200

4. Kahriman, D.; Olgan, R., Content Analysis of Turkish early Childhood Education Curriculum in terms of Sustainable Development and Teacher Awareness. European Conference on Educational Research , 2013-09-01, 2013-09-03, İstanbul, Türkiye, 2013. 200

3. Olgan, R.; Kahriman, D., Preservice and Inservice Preschool Teachers’ Perceptions about Science Teaching and Learning in Preschool Years. European Conference on Educational Research , 2010-08-23, 2010-08-27, Helsinki, Finlandiya, 2010. 200

2. Olgan, R.; Kahriman, D., Expectations, Perceptions and Reflections of Preservice Preschool Teachers on Community Service Training. European Conference on Educational Research , 2010-08-23, 2010-09-27, Helsinki, Finlandiya, 2010. 200

1. Kahriman, D.; Karaarslan, G., Effect of a Short Term Intervention on Preschool Children’s Attitudes towards Recycling and Reusing. European Conference on Educational Research , 2010-08-23, 2010-08-27, Helsinki, Finlandiya, 2010. 200

Uluslararası - Özet - Sözlü 485

10. PAMUK, D.; OLGAN, R., Teacher Practices and Preschool Physical Environment for Education for Sustainable Development: Eco vs. Non-Eco Preschools.. American Educational Research Association (AERA), 2018-04-13, 2018-04-17, , Amerika Birleşik Devletleri, . 0

9. Pamuk, S.; Özgeldi, M.; Pamuk, D., Geometric Understanding of Preschool Children. 5th International Early Childhood Education Congress, 2017-10-18, 2017-10-21, Ankara, Türkiye, 2017. 0

8. PAMUK, S.; PAMUK, D., Mentoring Needs of Preservice Preschool Teachers. 5th INTERNATIONAL EARLY CHILDHOOD EDUCATION CONGRESS, 2017-10-18, 2017-10-21, Ankara, Türkiye, 2017. 0

7. PAMUK, D., An investigation of Educational Settings of Eco- Non-eco Preschools with the Lens of Education for Sustainable Development. 5th INTERNATIONAL EARLY CHILDHOOD EDUCATION CONGRESS, 2017-10-18, 2017-10-21, Ankara, Türkiye, 2017. 0

6. PAMUK, D.; PAMUK, S., Preservice Preschool Teachers’ Recycling Intentions. 69th OMEP World Assembly and Conference, 2017-06-19, 2017-06-24, Opatija, Hırvatistan, 2017. 0

5. Kahriman, D.; Olgan, R., Education for Sustainable Development Practices in Early Childhood Settings: A Turkish Sample. 14th International Teacher Education for Sustainable Development, Culture and Education, 2016-05-12, 2016-05-14, Konya, Türkiye, 2016. 100

4. Akyol, T.; Kahriman, D.; Elmas, R., Children at Work: Education for Sustainable Development through Creative Drama. 14. International Teacher Education for Sustainable Development, Culture and Education, 2016-05-12, 2016-05-14, Konya, Türkiye, 2016. 100

3. Kahriman, D.; Olgan, R., Preschool Teachers’ Opinions Related to Importance of Education for Sustainable Development.. 4th International Early Childhood Education Congress, 2015-09-14, 2015-09-18, Ankara, Türkiye, 2015. 100

2. Cengizoğlu, S.; Kahriman, D.; Olgan, R.; Teksöz, G., Early Childhood Educatıon for Sustainable Development: Experiences in Sweden and Inferences for Turkey. Applied Education Congress, 2012-09-13, 2012-09-15, Ankara, Türkiye, 2012. 85

1. Kahriman, D.; Olgan, R.; Tuncer, G., How Do Preschool Children See their Environment: Attitudes towards Environmental Issues. 26.OMEP World Congress, 2010-08-11, 2010-08-13, Göteborg, İsveç, 2010. 100

Ulusal - Tam Metin - Poster 0

1. OLGAN, R.; KAHRİMAN ÖZTÜRK, D., Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Sürdürülebilir Tüketim kalıplarına Yönelik Tutumları. 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,, 2016-09-28, 2016-09-30, , Türkiye, . 0

Ulusal - Özet - Sözlü 50

2. ÖZGELDİ, M.; PAMUK, D.; PAMUK, S., Okul Öncesi Fen ve Matematik Eğitiminde Lego Kullanımı. Eğitimde Gelecek Konferansı (EGK17), 2017-11-11, 2017-11-12, , Türkiye, . 0

1. Kahriman, D.; Olgan, R., Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Çevresel Deneyimlerinin, Çevre Konuları Üzerindeki Etkisi. 9. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2010-09-23, 2010-09-25, İzmir, Türkiye, 2010. 50

Ulusal - Özet - Poster 25

1. Kahriman, D.; Olgan, R., Çocuk, Aile, Sağlık Çalışanı ve Eğitimci Gözüyle Kronik Hastalıklı Çocukların Oyun Hakkı. 1. Ulusal Gelişimsel Pediatri Kongresi, 2011-04-07, 2011-04-09, Ankara, Türkiye, 2011. 25

Uluslararası Dergi [Yıl, Adet] 21
1. EDUCATIONAL SCIENCES: THEORY & PRACTICE , [ 2016 : 1 ] . 5
2. ERKEN ÇOCUKLUK ÇALışMALARı DERGISI , [ 2017 : 1 ] . 4
3. EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , [ 2017 : 1 ] . 0
4. INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATION AND SCIENCE (IJRES) , [ 2016 : 1 ] . 4
5. UNIVERSAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , [ 2018 : 1 ] . 4
6. İLKöğRETIM ONLINE , [ 2018 : 1 ] . 4
Ulusal Dergi [Yıl, Adet] 6
1. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2018 : 3 ] . 3
2. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2017 : 2 ] . 2
3. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2017 : 1 ] . 1
Ulusal 0
1. Tübitak, 2012-01-28, Ankara, Türkiye. 0
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar OÖÖ206 Okulöncesinde Matematik Eğitim Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 2-2-3
Bahar OÖÖ408 Okulöncesi Eğitimde Kalite ve Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-0-2
Bahar OÖÖ410 Öğretmenlik Uygulaması - II Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-6-5
Bahar OÖÖ404 Okulöncesi Eğitimde Araştırma Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 1-2-2
Bahar OÖÖ302 Okulöncesi Eğitimde Program Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-2-3
Bahar OÖÖ206 Okulöncesinde Matematik Eğitim Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-2-3
Bahar GKS009 Kariyer Planlama ve Geliştirme Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-0-2
Bahar OÖÖ408 Okulöncesi Eğitimde Kalite ve Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 2-0-2
Güz OÖÖ315 Çevre Eğitimi ve Sürdürülebili Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-0-2
Güz OEB101 Erken Çocukluk Eğitimine Giriş Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Güz OÖP213 Okul Öncesi Fen Deneyleri Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Güz OÖÖ203 Okulöncesinde Fen Eğitimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-2-3
Güz OÖÖ203 Okulöncesinde Fen Eğitimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 2-2-3
Güz OÖÖ203 Okulöncesinde Fen Eğitimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-2-3
Güz OÖP307 Fen Eğitimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-2-3
Güz OÖP213 Okul Öncesi Fen Deneyleri ( Se Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 3-0-3
Güz OÖP411 Bilimsel Araştırma Yöntemleri Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 2-0-2
Güz OÖÖ315 Çevre Eğitimi ve Sürdürülebili Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 2-0-2
Güz OÖP307 Fen Eğitimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 2-2-3
Güz OÖP409 Çevre ve Doğa Eğitimi ( Seçmel Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 3-0-3
Güz OÖÖ209 Okul Deneyimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 1-4-3
Güz OÖÖ209 Okul Deneyimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 1-4-3
Güz OÖP411 Bilimsel Araştırma Yöntemleri Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-0-2
Güz OÖÖ409 Öğretmenlik Uygulaması - I Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 2-6-5
Güz OÖÖ403 Okulöncesi Eğitimde Araştırma Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 1-2-2
Güz OÖÖ409 Öğretmenlik Uygulaması - I Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-6-5
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar OÖÖ304 Okulöncesinde Kaynaştırma Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 1-2-2
Bahar OÖP206 Matematik Eğitimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Bahar OÖP206 Matematik Eğitimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 3-0-3
Bahar OÖP408 Öğretmenlik Uygulaması II Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 2-6-5
Bahar OÖÖ312 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 1-2-2
Bahar OÖP408 Öğretmenlik Uygulaması II Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-6-5
Bahar OÖP406 Eğitimde Kaynaştırma ( Seçmeli Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Bahar OÖP404 Araştırma Projesi II Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 1-2-2
Bahar OÖÖ310 Bilimsel Araştırma Yöntemleri Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 2-0-2
Bahar OÖÖ310 Bilimsel Araştırma Yöntemleri Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-0-2
Bahar OÖÖ206 Okulöncesinde Matematik Eğitim Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-2-3
Bahar OÖÖ206 Okulöncesinde Matematik Eğitim Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 2-2-3
Bahar OÖP414 Değerler Eğitimi ( Seçmeli - 4 Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-0-2
Bahar OÖÖ304 Okulöncesinde Kaynaştırma Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 1-2-2
Bahar PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-2-3
Güz OÖP307 Fen Eğitimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 2-2-3
Güz OÖP213 Okul Öncesi Fen Deneyleri Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Güz OÖP405 Araştırma Projesi I Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 1-2-2
Güz OÖP411 Bilimsel Araştırma Yöntemleri Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-0-2
Güz OÖP411 Bilimsel Araştırma Yöntemleri Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 2-0-2
Güz OÖÖ315 Çevre Eğitimi ve Sürdürülebili Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-0-2
Güz OÖÖ209 Okul Deneyimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 1-4-3
Güz OÖÖ209 Okul Deneyimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 1-4-3
Güz OÖP403 Öğretmenlik Uygulaması I Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-6-5
Güz OÖÖ203 Okulöncesinde Fen Eğitimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-2-3
Güz SNF313 İstatistik ( Seçmeli Genel Kül Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Güz SNF313 İstatistik ( Seçmeli Genel Kül Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-0-2
Güz OÖÖ203 Okulöncesinde Fen Eğitimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-2-3
Güz OÖÖ203 Okulöncesinde Fen Eğitimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 2-2-3
Güz SNF309 Drama Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-2-3
Güz OÖP213 Okul Öncesi Fen Deneyleri ( Se Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 3-0-3
Güz OÖÖ315 Çevre Eğitimi ve Sürdürülebili Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 2-0-2
Güz OÖP403 Öğretmenlik Uygulaması I Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 2-6-5
Güz OÖP307 Fen Eğitimi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-2-3
Güz PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-2-3
Güz PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-2-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar SNF410 Öğretmenlik Uygulaması II Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-6-5
Bahar OÖP408 Öğretmenlik Uygulaması II Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 2-6-5
Bahar OÖP408 Öğretmenlik Uygulaması II Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-6-5
Bahar OÖÖ214 Okulöncesinde Sanat Etkinlikle Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 2-0-2
Bahar OÖP202 Erken Çoc. Dön. Gelişim II Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 3-0-3
Bahar SNF314 Okul Deneyimi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 1-4-3
Bahar OÖÖ202 Erken Çocukluk Döneminde Geliş Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 3-0-3
Bahar SNF312 Toplum Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 1-2-2
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-6-5
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-6-5