Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

  Doktor Öğretim Üyesi Cenk Akay
Özgeçmiş
:
Birim
:
Eğitim Fakültesi / Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı .
İş Adres
:
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yenişehir Kampüsü 33160 Yenişehir/ Mersin .
Telefon
:
+90-324-3412815 .
Dahili
:
2555 .
URL
:
.
VCARD
:
Oluşturma
:
2015-10-23 05:51:19 .
Düzenleme
:
2017-10-18 14:33:09 .
TOTAL ARTICLES IN
PUBLICATIONS LIST
0
ARTICLES WITH
CITATION DATA
0
SUM OF THE
TIMES CITED
0
AVERAGE CITATIONS
PER ARTICLE
0

Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
LİSANS İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ 2000
YÜKSEK LİSANS EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ZONGULDAK KARAELMAS ÜNİVERSİTESİ 2005
DOKTORA EĞİTİM BİLİMLERİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2010
Doktora Tezi

1. Andragojik temellere dayalı kolaylaştırılmış okuma-yazma eğitimi (KOYE) / Danışman: Dr. EMEL ÜLTANIR, Mersin Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Mersin, Türkiye, 2010.

https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp">https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp

Yüksek Lisans Tezi

1. Ortaöğretim İngilizce dersinde okuma ve yazma becerilerinin kazandırılmasında oluşturmacılık (constructivism) temelli sosyal etkileşim modelinin öğrenciler üzerindeki etkilerinin incelenmesi Danışman: Dr. BAKİ HAZER, Zonguldak Karaelmas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, ZONGULDAK, Türkiye, 2005.

https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp">https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp

Görev Ünvanı Görev Kurum/Diğer Yıl
PROGRAM KOORDİNATÖRÜ EĞİTİM BİLİMLERİ KOORDİNATÖRÜ 2015-04-21 - Devam ediyor
PROGRAM KOORDİNATÖRÜ EĞİTİM BİLİMLERİ KOORDİNATÖRÜ 2015-04-21 - Devam ediyor
PROGRAM KOORDİNATÖRÜ EĞİTİM BİLİMLERİ KOORDİNATÖRÜ 2015-04-21 - Devam ediyor
Uluslararası - Uluslararası Diğer Indexlerde Taranan 1000
2017
5. Işyar, .; Akay, C. The Use of "Drama in Education" in Primary Schools from the Viewpoint of the Classroom Teachers: A Mixed Method Research, Journal Of Education and Practice. JOURNAL OF EDUCATİON AND PRACTİCE, 2017, 9, 0-1. 200 + 0
http://iiste.org/Journals/index.php/JEP/issue/archive?issuesPage=8#issues

Publications_016.pdf

4. Yalçın incik, E.; Akay, C. A Comprehensive Analysis on Technopedagogical Education Competency and Technology Perception of Pre-service Teachers: Relation, Levels and Views,. CONTEMPORARY EDUCATİONAL TECHNOLOGY, 2017, 8, 232-248. 200 + 0
http://www.cedtech.net/

Publications_015.pdf

3. Akay, C. Turkish High School Students’ English Demotivation and Their Seeking for Remotivation: A Mixed Method Research. CANADİAN CENTER OF SCİENCE AND EDUCATİON, 2017, 10, 107-122. 200 + 0
http://dx.doi.org/10.5539/elt.v10n8p107

Publications_014.pdf

2. Akyıldız sarıbaş, .; Akay, C. ÖĞRETMEN ADAYLARININ DERS ÇALIŞMA YAKLAŞIMLARI: BİR KARMA YÖNTEM ARAŞTIRMASI . JOURNAL OF ACADEMİC SOCİAL SCİENCE STUDİES, 2017, 5, 157-175. 200 + 0
http://dx.doi.org/10.9761/JASSS7031

Publications_004.pdf

2015
1. Yalçın incik, E.; Akay, C. Mersin Üniversitesi Öğretmen Adaylarının Fatih Projesine İlişkin Görüşleri. INTERNATİONAL ONLİNE JOURNAL OF EDUCATİONAL SCİENCES, 2015, 7, 142-154. 200 + 0
http://www.iojes.net//article/abstract.aspx?ID=1556

Publications_003.pdf

Uluslararası - Diğer 100
2. Volkan, P.; Cenk, A. EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN GİRİŞİMCİLİK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ. E-JOURNAL OF NEW WORLD SCİENCES ACADEMY, 2015, 10, 125-138. 0 + 0
http://www.newwsa.com/makale_detay.asp?d=2&makale_detay_id=4492&dergi_id=2&sayi_id=481

Publications_005.pdf

2010
1. ültanır, Y.; Akay, C. MEB Hizmet-içi Eğiticilerinin Eğitim Uygulamalarının Oluşturmacılık ve Doğrudan Öğretim Modeline Göre Yorumlanması. E-JOURNAL OF NEW WORLD SCİENCES ACADEMY, 2010, 5, 584-595. 100 + 0
http://www.newwsa.com/download/gecici_makale_dosyalari/NWSA-2105-1-4.pdf

Publications_013.pdf

Uluslararası - ESCI kapsamındaki dergilerde yayımlanan tam makale 0
2017
1. Akay, C. Turkish Jewelry Technology Pre-Service Teachers’ TPCK Integration Through Ob-Video Materials: A Pedagogical Action Research. EUROPEAN JOURNALOF CONTEMPORARY EDUCATİON, 2017, 6, 196-209. 0 + 0
10.13187/ejced.2017.2.196

Ulusal - ULAKBİM Tarafından Taranan 1800
2017
9. ünal, K.; Akay, C. Öğretmenlik Mesleği ve Yaşam Boyu Öğrenme: Öğretmen Adayları Penceresinden. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2017, 13, 821-838. 200 + 0
http://dergipark.gov.tr/mersinefd/issue/33016/339943

Publications_002.pdf

2016
8. Pan, V.; Akay, C. ÖĞRETMEN ADAYLARININ VE ÖĞRETİM ELEMANLARININ “HER YERDE HER ZAMAN” EĞİTİM İÇİN MOBİL İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNİN KULLANIMINA DAİR GÖRÜŞLERİ. MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2016, 13, 219-237. 200 + 0
http://http://sbed.mku.edu.tr/article/viewFile/5000160065/5000168949

Publications_006.pdf

7. Demircioğlu, T.; Yavuz konokman, G.; Akay, C. Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Yenilikçilik Düzeylerinin Avrupa Birliği Hayat Boyu Öğrenme Projelerine Yönelik Tutumlarına Etkisi. ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2016, 15, 1120-1137. 200 + 0
http://http://dergipark.ulakbim.gov.tr/esosder/issue/archive

Publications_019.pdf

2015
6. Yalçın incik, E.; Akay, C. Eğitim Fakültesi ve Pedagojik Formasyon Sertifika Programlarında Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği Yeterliklerine Yönelik Görüşleri*. AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2015, 16, 179-197. 200 + 0
http://http://kefad2.ahievran.edu.tr/arsiv.html

Publications_022.pdf

5. Pan, V.; Akay, C. Eğitim Fakültesinde Yabancı Dil Dersi Alan Öğrencilerin Yabancı Dil Dersine Yönelik Tutumlarının Ve Sınıf Kaygılarının İncelenmesi. ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2015, 14, 79-97. 200 + 0
http://http://dergipark.ulakbim.gov.tr/esosder/issue/archive

2014
4. özsırkıntı, D.; Akay, C.; Yılmaz bolat, E. Okul öncesi öğretmenlerinin okul öncesi eğitim programı hakkındaki görüşleri (Adana ili örneği).. AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ (KEFAD), 2014, 15, 311-331. 200 + 0
http://kefad.ahievran.edu.tr/archieve/pdfler/Cilt15Sayi1/JKEF_15_1_2014_313-331.pdf

Publications_009.pdf

2013
3. Akay, C. Ortaokul Öğrencilerinin TÜBİTAK “4004 Yapıyorum Öğreniyorum Yaz Bilim Okulu” Projesi Sonrası Bilim Kavramına Yönelik Görüşlerİ. MERSİN ÜNV EĞT. FAK DERGİSİ, 2013, 9, 326-338. 200 + 0
http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/view/1002000423/1002000310

Publications_010.pdf

2. Kamışlı, H.; Yanpar yelken, T.; Akay, C. Hastane Okullarının Mevcut Durumlarına İlişkin Öğretmen Görüşleri. VAN YYÜ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, 10, 321-351. 200 + 0
http://efdergi.yyu.edu.tr/

Publications_007.pdf

2010
1. Akay, C.; ültanır, E. Andragojik Temellere Dayalı Kolaylaştırılmış Okuma-Yazma Eğitimi (KOYE) Sürecine Yönelik KOYE Eğiticilerinin Görüşleri. MERSİN ÜNV EĞT. FAK DEG., 2010, 6, 75-88. 200 + 0
http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/view/1002000069/1002000061

Publications_011.pdf

Ulusal - Diğer 300
2016
3. Kamisli, H.; Yelken, T.; Akay, C. Hastane Okullarına Yönelik Geliştirilen Eğitici Eğitimi Programının Öğretmenler Üzerindeki Etkisi. DİCLE UNİVERSİTESİ ZİYA GOKALP EGİTİM FAKULTESİ DERGİSİ, 2016, 12, 141-141. 100 + 0
http://dx.doi.org/10.14582/DUZGEF.705

Publications_012.pdf

2015
2. Yavuz konokman, G.; Akay, C.; Demircioğlu, T. Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Avrupa Birliği Hayat Boyu Öğrenme Projelerine Bakışı. ULUSLARARASI SOSYAL ARATIRMALAR DERGİSİ, 2015, 8, 773-790. 100 + 0
http://http://www.sosyalarastirmalar.com/yeni/anasayfa.html

Publications_001.pdf

2012
1. Akay, C.; Yanpar yelken, T. Avrupa Birligi Ülkelerine Hareketlilik Gerçeklestirmis Ögretmenlerin Avrupa Birligi Egitim ve Gençlik Programlarına Yönelik Görüsleri. GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMA DERGİSİ, 2012, 6, 277-294. 100 + 0
http://sbad.gop.edu.tr/OncekiSayilar.aspx

Publications_017.pdf

Ulusal - Ders Kitabı Yazma 13500
1. Akay, C. Fen ve Matematik Eğitiminde Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi, ISBN: 978-605-5213-17-6, ANI YAYINCILIK, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 257 Sayfa, İngilizce, ANKARA, Türkiye, 2013. 6500
2. Akay, C. Öğretim İlke ve Yöntemleri, ISBN: 978-605-170-045-8, Anı, Baskı Sayısı: 3, Baskı Adet Sayısı: 1000, 402 Sayfa, İngilizce, Ankara, Türkiye, 2016. 500
http://www.aniyayincilik.com.tr/
3. Akay, C. ÖĞRETİM iLKE VE YÖNTEMLERİ, ISBN: 978-605-170-045-8, ANI YAYINCILIK, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 5000, 433 Sayfa, İngilizce, ANKARA, Türkiye, 2015. 6500
Uluslararası - Özet - Sözlü 1000

13. GÜLLE, A.; YANPAR YELKEN, T.; AKAY, C., SINIF ÖĞRETMENLERİNİN LİSANSTA ALMIŞ OLDUKLARI MÜZİK EĞİTİMİNE YÖNELİK BİR ANALİZ. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2017-09-28, 2017-10-01, MUĞLA, Türkiye, 2017. 100
http://cead2017.org/

12. GÜLLE, A.; AKAY, C., SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MÜZİK ÖĞRETİMİ ÖZ YETERLİKLERİNİN VE MÜZİK KAVRAMINA YÖNELİK METAFORLARININ İNCELENMESİ. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2017-09-28, 2017-10-01, MUĞLA, Türkiye, 2017. 100
http://cead2017.org/

11. UYGUR, M.; AKAY, C.; YANPAR YELKEN, T., Eğitimde Artırılmış Gerçeklik (Ag) Uygulamaları Ve Öğretmen Adaylarının Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi. 4TH INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2017-05-11, 2017-05-14, DENİZLİ, Türkiye, 2017. 100
http://www.ejercongress.org/

10. AKAY, C.; UYGUR, M.; YANPAR YELKEN, T., Suriye’li Üniversite Öğrencilerine Yönelik Uygulanan Türkçe Öğretim Programı: Görevli Öğretim Elemanlarıyla Bir Odak-Grup Görüşmesi. 4TH INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESAERCH CONGRESS, 2017-05-11, 2017-05-14, DENİZLİ, Türkiye, 2017. 100
http://www.ejercongress.org/

9. Akay, C.; KARATEPE, R.; YANPAR YELKEN, T., İngilizce Öğretmeni Adaylarını Dil Öğrenme Sürecinde De-motive Eden Faktörlerin İncelenmesi. 26th International Conference on Educational Sciences, 2017-04-20, 2017-04-23, ANTALYA, Türkiye, 2017. 100
http://ices-uebk.org/

8. KARATEPE, R.; AKAY, C.; YANPAR YELKEN, T., Öğretmen Adaylarının Dijital Sunumlara İlişkin Yazılı ve Görsel Metaforik Algıları. 26th International Conference On Educational Sciences, 2017-04-20, 2017-04-23, ANTALYA, Türkiye, 2017. 100
http://ices-uebk.org/

7. Yavuz Konokman, G.; Akay, C.; Demircioğlu, T., Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Yenilikçilik Düzeylerinin Avrupa Birliği Hayat Boyu Öğrenme Projelerine Yönelik Tutumlarına Etkisi. 3. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 2016-05-31, 2016-06-03, Muğla, Türkiye, 2016. 100
http://ejercongress.org/pdf/bildiriozetleri2016ejer.pdf

6. ÖZKALE, U.; YILDIRIM, M.; AKAY, C., Türkiye ve Japonya'da İlköğretim Düzeyinde Görülen Okul Devamsızlığını Önleyici Tedbirlerin Karşılaştırılması. 3. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARŞ. KONG. , 2016-05-31, 2016-06-03, MUĞLA, Türkiye, 2016. 100
http://ejercongress.org/pdf/bildiriozetleri2016ejer.pdf

5. ÖZSIRKINTI, D.; ÖZET, S.; AKAY, C., Türkiye ve Fransa Eğitim Sistemlerinin Karşılaştırılarak Türkiye’de Okul Öncesi Eğitimde Düşük Okullaşma Oranının Sebeplerinin Belirlenmesi. 3. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARŞ KONGRESİ, 2016-05-31, 2016-06-03, MUĞLA, Türkiye, 2016. 100
http://ejercongress.org/pdf/bildiriozetleri2016ejer.pdf

4. ALTINTAŞ, Y.; AKAY, C., TÜRKİYE'DE YAPILAN KARŞILAŞTIRMALI MATEMATİK EĞİTİMİ ÇALIŞMALARININ BİR İNCELEMESİ. Dünya Eğitim Bilimleri Derneği’nin (AMSE-AMCE-WAER) XVIII. Dünya Kongresi, 2016-05-30, 2016-06-02, ESKİŞEHİR, Türkiye, 2016. 100
http://www.amseconference.org/tr

3. Kamışlı, H.; YANPAR YELKEN, T., Hastane Okulları. 3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 2015-10-22, 2015-10-24, ADANA, Türkiye, 2015. 0
http://www.icci-epok.org/ozetkitapcik.pdf

2. YALÇIN İNCİK, E., Öğretmen Adaylarının Teknopedagojik Eğitim ve Teknolojiye Yönelik algıları Arasında İlişkinin İnhcelenmesi ve Adayların Eğitim Teknolojilerine Yönelik Bakışları . 2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2015-06-08, 2016-01-10, ANKARA, Türkiye, 2015. 0
http://ejercongress.org/pdf/BildiriKitab%C4%B12015.pdf

1. PAN, V., Öğretmen Adaylarının ve Öğretim Elemanlarının “Her Yerde Her Zaman” Eğitim İçin Mobil İletişim Teknolojilerinin (internet erişimi sağlayan akıllı telefon, tablet, laptop vb.) Kullanımına Dair Görüşleri. 2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2015-01-08, 2016-01-10, ANKARA, Türkiye, 2015. 0
http://ejercongress.org/pdf/BildiriKitab%C4%B12015.pdf

Uluslararası - Araştırmacı 0

1. ERASMUS ANAHTAR EYLEM 2 INOVASYON VE İYİ UYGULAMALRIN DEĞİŞİMİ İÇİN İŞBİRLİĞİ, SEKTÖREL BECERİ ORTAKLIKLARI PROJELERİ "AVRUPA'DA İŞ ÜZERİNDE YETİŞTİRME MODELLERİ VE EĞİTİCİLERİN EĞİTİMİ", AB, Proje No: 2014-1-TR01-KA200-013401, 199400 EUR, Araştırmacı, 2017,Tamamlandı. 0
http://www.otmett.com

Ulusal - Yürütücü 100

1. ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKİYE YETERLİLİKLER ÇERÇEVESİ ANAHTAR YETKİNLİKLERİNİN İNCELENMESİ VE TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI DERSİNE YÖNELİK PROGRAM MODÜLÜ GELİŞTİRME, BAP, Proje No: 2018-3-TP3-3079, 6250 TL, Yürütücü, Devam ediyor... 100

Yönetilen Yüksek Lisans Tezleri 400

2. VOLKAN LÜTFİ PAN, Eğitim fakültesinde yabancı dil dersi alan öğrencilerin yabancı dil dersine yönelik tutumlarının ve sınıf kaygılarının incelenmesi /, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp

1. Özge Özgür İşyar, Sınıf Öğretmenlerinin Eğitimde Drama Kullanımına İlişkin Yeterlilik Algıları Ve Drama Kavramına Yönelik Metaforları İle Görüşlerinin İncelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200

Yönetilen Doktora Tezleri 300

1. HALİL KAMIŞLI, Türkiye'deki hastane okullarının mevcut durumu ve geliştirilen eğitici eğitimi programının öğretmenler üzerindeki etkisi / , Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 300
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp

Uluslararası Dergi [Yıl, Adet] 9
1. INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES (IOJES) , [ 2017 : 1 ] . 4
2. THE ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER , [ 2017 : 1 ] [ 0 : 0 ] . 5
Ulusal Dergi [Yıl, Adet] 11
1. MERSİN ÜİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2016 : 5 ] [ 0 : 0 ] . 5
2. MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , [ 2016 : 1 ] . 1
3. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2015 : 4 ] [ 0 : 0 ] . 4
4. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2016 : 1 ] . 1
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Güz EBD323 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Güz EBD-221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknol... 3-0-3
Güz EBD309 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-2-3
Güz EPÖ 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğre... 4-0-4
Güz EPÖ 509 Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğre... 3-0-3
Güz Öğretimde Planlama ve Değerlen Sağlık Bilimleri Enstitüsü Sağlık Bilimleri Enstitüsü 3-2-4
Güz EPÖ 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğre... 4-0-4
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-6-5
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar EBD222 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-2-3
Bahar EBD422 Karşılaştırmalı Eğitim * Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-0-2
Bahar EBD422 Karşılaştırmalı Eğitim * Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-0-2
Bahar EPÖ 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğre... 4-0-4
Bahar EPÖ 519 Karşılaştırmalı Eğitim Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğre... 3-0-3
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar EPÖ 621 Karşılaştırmalı Eğitim Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğre... 3-0-3
Bahar EPÖ 509 Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğre... 3-0-3
Bahar EPÖ 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğre... 4-0-4
Güz EBD323 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Güz EBD161 Eğitim Bilimine Giriş Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Güz EBD161 Eğitim Bilimine Giriş Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 3-0-3
Güz EBD-221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknol... 3-0-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 3-0-3
Güz SEM DR Seminer ( Dr ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz EPÖ 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğre... 4-0-4
Güz EPÖ 519 Karşılaştırmalı Eğitim Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğre... 3-0-3
Güz EPÖ 612 Türkiye'de ve Dünyada Yetişkin Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğre... 3-0-3
Güz EPÖ 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğre... 4-0-4
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-6-5
Yaz PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-2-3
Yaz PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-2-3
Yaz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar EBD422 Karşılaştırmalı Eğitim * Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-0-2
Bahar EBD324 Rehberlikte Program Geliştirme Eğitim Fakültesi 3-0-3
Bahar EBD422 Karşılaştırmalı Eğitim * Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-0-2
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar EPÖ 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğre... 4-0-4
Bahar EPÖ 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğre... 4-0-4
Bahar SEM DR Seminer ( Dr ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar EPÖ 519 Karşılaştırmalı Eğitim Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğre... 3-0-3
Bahar Öğretimde Planlama ve Değerlen Sağlık Bilimleri Enstitüsü Sağlık Bilimleri Enstitüsü 3-2-0
Güz EBD161 Eğitim Bilimine Giriş Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 3-0-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 3-0-3
Güz EBD323 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği 2-2-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 3-0-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 3-0-3
Güz EPÖ 612 Türkiye'de ve Dünyada Yetişkin Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğre... 3-0-3
Güz SEM DR Seminer ( Dr ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz EPÖ 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğre... 4-0-4
Güz Öğretimde Planlama ve Değerlen Sağlık Bilimleri Enstitüsü Sağlık Bilimleri Enstitüsü 3-2-0
Güz EPÖ 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğre... 4-0-4
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Yaz PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-2-3
Yaz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Yaz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Yaz PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-2-3
Yaz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Yaz PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-2-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar EBD428 Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 2-0-2
Bahar EBD222 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-2-3
Bahar EBD424 Eğitimde Avrupa Birliği Projel Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 2-0-2
Bahar EBD222 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-2-3
Bahar Öğretimde Planlama ve Değerlen Sağlık Bilimleri Enstitüsü Sağlık Bilimleri Enstitüsü 3-2-0
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar EPÖ 509 Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğre... 3-0-3
Bahar EPÖ 514 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğre... 3-0-3
Bahar EPÖ 629 Eğitimde Avrupa Birliği Projel Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğre... 3-0-3
Bahar SEM DR Seminer ( Dr ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar EPÖ 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğre... 4-0-4
Bahar EPÖ 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğre... 4-0-4
Güz EBD-221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknol... 3-0-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 3-0-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 3-0-3
Güz İDE411 Bilimsel Araştırma Yöntemleri Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-0-2
Güz İDE411 Bilimsel Araştırma Yöntemleri Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği ( 2... 2-0-2
Güz SBE 602 Öğretimde Planlama ve Değerlen Sağlık Bilimleri Enstitüsü TIBBİ MİKROBİYOLOJİ 3-2-4
Güz EPÖ 519 Karşılaştırmalı Eğitim Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Güz FBE-505 Öğretimde Planlama ve Değerlen Fen Bilimleri Enstitüsü Fen Bilimleri Enstitüsü 3-2-4
Güz EPÖ 629 Eğitimde Avrupa Birliği Projel Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Güz PF 31 Eğitimde Eylem Araştırması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 31 Eğitimde Eylem Araştırması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar EBD422 Karşılaştırmalı Eğitim* Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği ( 2... 2-0-2
Bahar EBD222 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği ( 2... 2-2-3
Bahar EBD222 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-2-3
Bahar EBD428 Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 2-0-2
Bahar İDE312 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 1-2-2
Bahar EBD222 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-2-3
Bahar EBD422 Karşılaştırmalı Eğitim * Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-0-2
Bahar EPÖ 509 Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Bahar OAÖ-548 Öğrenme Öğretme Kuram ve Yakla Eğitim Bilimleri Enstitüsü Ortaöğretim Fen ve Matematik... 2-0-2
Bahar EPÖ 514 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Bahar PF 14 Eğitimde Program Geliştirme Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Bahar PF 14 Eğitimde Program Geliştirme Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 3-0-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 3-0-3
Güz EPÖ 514 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Güz OAÖ-555 Program Geliştirme ve Öğretim Eğitim Bilimleri Enstitüsü Ortaöğretim Fen ve Matematik... 2-0-2
Güz EPÖ 519 Karşılaştırmalı Eğitim Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Güz EPÖ 621 Karşılaştırmalı Eğitim Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Güz SBE 602 Öğretimde Planlama ve Değerlen Sağlık Bilimleri Enstitüsü TIBBİ MİKROBİYOLOJİ 3-2-4
Güz FBE-505 Öğretimde Planlama ve Değerlen Fen Bilimleri Enstitüsü EĞİTİM FAKÜLTESİ 3-2-4
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 01 Eğitim Bilimine Giriş Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 12 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-2-3
Güz PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-2-3
Güz PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-2-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar EBD222 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-2-3
Bahar EBD222 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği ( 2... 2-2-3
Bahar GSE 524 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Bilimleri Enstitüsü Güzel Sanatlar Eğitimi 2-2-3
Bahar EPÖ 581 Seminer Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 1-0-1
Bahar EPÖ 612 Türkiye'de ve Dünyada Yetişkin Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Bahar EPÖ 629 Eğitimde Avrupa Birliği Projel Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Bahar EPÖ 509 Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Bahar SBE 602 Öğretimde Planlama ve Değerlen Sağlık Bilimleri Enstitüsü TIBBİ MİKROBİYOLOJİ 3-2-4
Bahar EPÖ 454 Eğitim Tarihi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Bahar EPÖ 519 Karşılaştırmalı Eğitim Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Bahar PF 03 Öğrenme, Öğretme Kuram ve Yakl Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Bahar PF 04 Program Geliştirme ve Öğretim Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Bahar PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-2-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 3-0-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği ( 2... 3-0-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 3-0-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 3-0-3
Güz EPÖ 629 Eğitimde Avrupa Birliği Projel Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Güz SBE 602 Öğretimde Planlama ve Değerlen Sağlık Bilimleri Enstitüsü TIBBİ MİKROBİYOLOJİ 3-2-4
Güz EPÖ 454 Eğitim Tarihi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Güz EPÖ 514 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Güz GSE 541 Program Geliştirme ve Öğretim Eğitim Bilimleri Enstitüsü Güzel Sanatlar Eğitimi 2-0-2
Yaz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 3-0-3
Yaz EBD222 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-2-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar RPD304 Rehberlikte Program Geliştirme Eğitim Fakültesi 3-0-3
Bahar EBD222 Öğr. Tekn. ve Mater. Tasr. Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 2-2-3
Bahar EBD222 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi 2-2-3
Bahar EBD222 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Bahar EBD222 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2-2-3
Bahar EBD222 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. ... 2-2-3
Bahar EB 214 Ebelikte Öğretim İçel Sağlık Yüksekokulu Ebelik 3-0-3
Bahar EB206 Ebelikte Öğretim İçel Sağlık Yüksekokulu Ebelik 4-0-4
Bahar EPÖ 454 Eğitim Tarihi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Bahar EPÖ 509 Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Bahar EPÖ 514 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Bahar EPÖ 454 Eğitim Tarihi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Bahar OAÖ-548 Öğrenme Öğretme Kuram ve Yakla Eğitim Bilimleri Enstitüsü Ortaöğretim Fen ve Matematik... 2-0-2
Bahar PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-2-3
Bahar PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-2-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 3-0-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. ... 3-0-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 3-0-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. ... 3-0-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi 3-0-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 3-0-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yöntemleri Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 3-0-3
Güz EBD221 Öğretim İlke ve Yön. Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Güz EPÖ 629 Eğitimde Avrupa Birliği Projel Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Güz OSA 523 Program Geliştirme ve Öğretim Eğitim Bilimleri Enstitüsü Ortaöğretim Sosyal Alanlar E... 2-0-2
Güz SBE 602 Öğretimde Planlama ve Değerlen Sağlık Bilimleri Enstitüsü TIBBİ MİKROBİYOLOJİ 3-2-4
Güz EPÖ 454 Eğitim Tarihi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Güz EPÖ 509 Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Güz EPÖ 615 Eğitimde Proje Hazırlama Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Güz OAÖ-555 Program Geliştirme ve Öğretim Eğitim Bilimleri Enstitüsü Ortaöğretim Fen ve Matematik... 2-0-2
Güz FBE-505 Öğretimde Planlama ve Değerlen Fen Bilimleri Enstitüsü Fen Bilimleri Enstitüsü 3-2-4
Güz PF 04 Program Geliştirme ve Öğretim Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 04 Program Geliştirme ve Öğretim Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 03 Öğrenme, Öğretme Kuram ve Yakl Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar EBD222 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 2-2-3
Bahar İDE404 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-6-5
Bahar OÖP302 Özel Öğretim Yöntemleri II Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 2-2-3
Bahar OÖP302 Özel Öğretim Yöntemleri II Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 2-2-3
Bahar OÖP302 Özel Öğretim Yöntemleri II Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 2-2-3
Bahar İDE312 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği ( 2... 1-2-2
Bahar İDE404 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 2-6-5
Bahar PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-2-3
Bahar PF 07 Öğretim Teknolojileri ve Mater Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-2-3