Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

Slide background
Mersin Üniversitesi

Meü

  Arş. Gör. Dr. Anıl Dal
Özgeçmiş
:
Birim
:
İletişim Fakültesi / Reklamcılık ve Halkla İlişkiler Anabilim Dalı
İş Adres
:
Mersin Üniversitesi Iletişim Fakültesi Çiftlikköy Kampüsü 33343 Yenişehir/ Mersin
Telefon
:
+90--
URL
:
VCARD
:
Oluşturma
:
2016-03-03 10:22:21
Düzenleme
:
2017-11-10 08:26:13
TOTAL ARTICLES IN
PUBLICATIONS LIST
0
ARTICLES WITH
CITATION DATA
0
SUM OF THE
TIMES CITED
0
AVERAGE CITATIONS
PER ARTICLE
0

Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
LİSANS REKLAMCILIK VE HALKLA İLİŞKİLER ANADOLU ÜNİVERSİTESİ 2004
YÜKSEK LİSANS REKLAMCILIK VE HALKLA İLİŞKİLER ANADOLU ÜNİVERSİTESİ 2007
DOKTORA HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK ANADOLU ÜNİVERSİTESİ 2015
Doktora Tezi

1. İnternet reklamlarında kabul ya da kaçınma davranışını etkileyen güdüler ve reklam türlerine yönelik bir araştırma Danışman: Dr. Rasime Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık ve Halkla İlişkiler Anabilim Dalı, Eskişehir, Türkiye, 2015.

Theses_001.pdf

Yüksek Lisans Tezi

1. Kulaktan kulağa iletişimin işleyişine yönelik betimsel bir araştırma Danışman: Dr. Rasime Ayhan Yılmaz, Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık ve Halkla İlişkiler Anabilim Dalı, Eskişehir, Türkiye, 2007.

Theses_002.pdf

Görev Ünvanı Üniversite/Kurum Yıl
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ ANADOLU ÜNİVERSİTESİ 2005-01-03 - 2016-01-18
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ DOKTOR MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2016-01-18 - Devam ediyor
Uluslararası - Uluslararası Diğer Indexlerde Taranan 0
2016
2. Dal canbazoğlu, A. REKLAMLARDA ANLAMLARIN YARATILMASI: ALKOLLÜ İÇECEK REKLAMLARININ GÖSTERGEBİLİMSEL ÇÖZÜMLEMESİ. ULUSLARARASI HAKEMLI İLETİŞİM VE EDEBİYAT ARAŞTIRMALARI DERGISI, 2016, 108-127. 0 + 0
http://http://www.uhedergisi.com/

1. Dal canbazoğlu, A. KULAKTAN KULAĞA İLETİŞİMİN İŞLEYİŞİNE YÖNELİK BETİMSEL BİR ARAŞTIRMA. ULUSLARARASI HAKEMLI İLETİŞİM VE EDEBİYAT ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2016, 49-72. 0 + 0
10.17361/UHIVE.20161324491

Ulusal - ULAKBİM Tarafından Taranan 0
2016
1. Dal canbazoğlu, A. FARKLI MARKA SADAKAT DÜZEYLERİNDEKİ TÜKETİCİLERİN OLUMSUZ KULAKTAN KULAĞA İLETİŞİMİ YAYMA DAVRANIŞLARI. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ ELEKTRONİK DERGİSİ, 2016, 1, 135-156. 0 + 0
http://dergipark.ulakbim.gov.tr/inifedergi

Publications_002.pdf

Ulusal - Diğer 50
2017
2. Dal canbazoğlu, A. İNTERNET REKLAMLARI KABULÜNÜ ETKİLEYEN FAKTÖRLER. KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2017, 4, 25-47. 0 + 0
http://http://www.ktu.edu.tr/iletisimarastirmalari

2006
1. Dal, A.; şener, G. Cinsel Öğelerin Reklamlarda Kullanımı. GLOBAL MEDİA JOURNAL, 2006, 1, 1-18. 50 + 0
http://globalmediajournaltr.yeditepe.edu.tr/lisansustu%20calismalari/05An%C4%B1l%20Dal%20ve%20G%C3%BClcan%20%C5%9Eener.pdf

Publications_003.pdf

Ulusal - Kitapta Bölüm Yazma 1000
1. Dal, A. İletişim Bilgisi, ISBN: 978-975-06-1377-7, T.C. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ YAYINI NO: 2712 AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINI NO: 1675 , Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 50000, 20 Sayfa, Türkçe, Eskişehir, Türkiye, 2012. 250
2. Dal, A. KURUMSAL KİMLİK ve İMAJ YÖNETİMİ, ISBN: 978-975-06-1977-9, Anadolu Üniversitesi , Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 7500, 18 Sayfa, Türkçe, Eskişehir, Türkiye, 2016. 250
3. Dal , A. KURUMSAL KİMLİK ve İMAJ YÖNETİMİ, ISBN: 978-975-06-1977-9, Anadolu Üniversitesi , Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 7500, 18 Sayfa, Türkçe, Eskişehir, Türkiye, 2016. 500
Uluslararası - Özet - Sözlü 600

7. DAL CANBAZOĞLU, A., Küreselleşmeye Uyum Sağlamanın Pazarlama Stratejisine Yansımaları. Üçüncü UluslararasıKüreselleşmenin Ekonomik ve Sosyal Etkileri Konferansı, 2017-10-05, 2017-10-07, Antalya, Türkiye, 2017. 0
Scientific_Meetings_009.pdf

6. DAL, A., Validating the Impact of Factors on Acceptance of Online Advertising for Turkish Consumers. 28th International Business Research Conference, 2014-09-08, 2014-09-09, Barselona, İspanya, 2014. 100
Scientific_Meetings_005.pdf

5. DAL, A., THE RELATIONSHIP BETWEEN WORD of MOUTH COMMUNICATION and BRAND LOYALTY. 2011 Shanghai International Conference on Social Science, 2011-08-17, 2011-08-20, Şangay, Çin, 2011. 100
Scientific_Meetings_004.pdf

4. Genç, Ç.; Dal, A., Turkish University Youth Responses to the Erotic Advertisements: A Survey in Anadolu University. 5th Global Conference The Erotic: Exploring Critical Issues, 2009-11-06, 2009-11-08, Salzburg, Avusturya, 2009. 100
http://www.inter-disciplinary.net/critical-issues/the-erotic/research-streams/exploring-the-erotic/project-archives/5th/session-4a-erotics-in-advertising/

3. DAL, A., Eroticism in Advertising. 5th Global Conference The Erotic: Exploring Critical Issues, 2009-11-06, 2009-11-08, Salzburg, Avusturya, 2009. 100
http://www.inter-disciplinary.net/critical-issues/the-erotic/research-streams/exploring-the-erotic/project-archives/5th/

2. DAL, A., Harnessing Word of Mouth Communacition by Consumers. European Applied Business Research Conference 2009, 2009-06-08, 2009-06-11, Prag, Çek Cumhuriyeti, 2009. 100
http://www.cluteInstitute.com

1. Dal, A.; Yılmaz, H., Creating The Meanings: A Semiological Approach to Wine Ads in Turkey. 4. International Conference on Communication and Mass Media, 2006-05-22, 2006-05-24, Atina, Yunanistan, 2006. 100
http://www.atiner.gr/docs/2006AAAPROGRAM_MEDIA.htm

Ulusal - Özet - Sözlü 100

2. Şener, G.; Dal, A., Reklamlarda Ses ve Müziğin Kullanımının Etkileri. 2. Ulusal İletişim Öğrencileri Sempozyumu, 2005-11-17, 2005-11-18, Eskişehir, Türkiye, 2005. 50
Scientific_Meetings_008.pdf

1. Dal, A.; Şener, G., Cinsel Öğelerin Reklamlarda Kullanımı. 2.Ulusal İletişim Öğrencileri Sempozyumu, 2005-11-17, 2005-11-18, Eskişehir, Türkiye, 2005. 50
Scientific_Meetings_007.pdf

Ulusal 0
1. Anadolu Üniversitesi, 2005-11-18, Eskişehir, Türkiye. 0
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar GZT 332 Medyanın Ekonomi Politiği İletişim Fakültesi Gazetecilik 2-0-2
Bahar RTS312 Medya ve Toplum İletişim Fakültesi Radyo, Televizyon ve Sinema 2-0-2
Güz RTS407 Medyanın Ekonomi Politiği İletişim Fakültesi Radyo, Televizyon ve Sinema 2-0-2
Güz GZT307 Bilimsel Araştırma Yöntemleri İletişim Fakültesi Gazetecilik 2-0-2
Güz RTS109 Uygarlık ve Kültür Tarihi İletişim Fakültesi Radyo, Televizyon ve Sinema 2-0-2