Slide background
Faaliyetler

Faaliyetler

ALT BİRİMLERİMİZ VE GÖREVLERİ


  • Performans programı hazırlıklarının koordinasyonunu sağlamak
  • Bütçeyi hazırlamak
  • Ayrıntılı harcama programını hazırlamak
  • Bütçe işlemlerini gerçekleştirmek ve kayıtlarını tutmak
  • Ödenek gönderme belgesi düzenlemek
  • Yatırım programı hazırlıklarının koordinasyonunu sağlamak
  • Yatırım uygulama sonuçlarını izlemek
  • Yıllık yatırım değerlendirme raporunu hazırlamak
  • Bütçe uygulama sonuçlarını raporlamak; sorunları önleyici ve etkiliği artırıcı tedbirler üretmek
  • İdare faaliyetlerinin stratejik plan, performans programı ve bütçeye uygunluğunu izlemek ve değerlendirmek
  • Görev alanına ilişkin mali istatistikleri hazırlamak


  • Stratejik Planlamaya İlişkin Görevler:

  • İdarenin stratejik planlama çalışmalarına yönelik bir hazırlık programı oluşturmak.
  • İdarenin stratejik planlama sürecinde ihtiyaç duyulacak eğitim ve danışmanlık hizmetlerini vermek veya verilmesini sağlamak.
  • Stratejik planlama çalışmalarını koordine etmek.
  • Stratejik planlamaya ilişkin diğer destek hizmetlerini yürütmek
  • İdare faaliyet raporunu hazırlamak
  • İdarenin misyonunun belirlenmesi çalışmalarını yürütmek
  • Yeni hizmet fırsatlarını belirlemek, etkililik ve verimliliği önleyen tehditlere tedbirler almak
  • Kurum içi kapasite araştırması yapmak, hizmetlerin etkililiğini ve yararlanıcı memnuniyetini analiz etmek ve genel araştırmalar yapmak
  • İdarenin üstünlük ve zayıflıklarını tespit etmek
  • İdarenin görev alanıyla ilgili araştırma-geliştirme faaliyetlerini yürütmek
  • İdare faaliyetleri ile ilgili bilgi ve verileri toplamak, tasnif etmek, analiz etmek
  • İdarenin görev alanına giren konularda, hizmetleri etkileyecek dış faktörleri incelemek.

  • Yönetim Bilgi Sistemine İlişkin Görevler:

  • İdarenin görev alanına giren konularda performans ve kalite ölçütleri geliştirmek
  • İdarenin yönetimi ile hizmetlerin geliştirilmesi ve performansla ilgili bilgi ve verileri toplamak, analiz etmek ve yorumlamak
  • İdarenin ve/veya birimlerin belirlenen performans ve kalite ölçütlerine uyumunu değerlendirerek üst yöneticiye sunmak
  • Yönetim bilgi sistemlerine ilişkin hizmetleri, ilgili birimlerle işbirliği içinde yerine getirmek
  • Yönetim bilgi sisteminin geliştirilmesi çalışmalarını yürütmek
  • İstatistiki kayıt ve kalite kontrol işlemlerini yapmak


  • İç kontrol sisteminin kurulması, standartlarının uygulanması ve geliştirilmesi konularında çalışmalar yapmak
  • İdarenin görev alanına ilişkin konularda standartlar hazırlamak
  • Amaçlar ile sonuçlar arasındaki farklılığı giderici ve etkililiği artırıcı tedbirler önermek
  • Ön mali kontrol görevini yürütmek
  • İç ve dış denetim raporlarını izlemek


  • Muhasebe hizmetlerini yürütmek.
  • Bütçe kesin hesabını hazırlamak.
  • Mal yönetim dönemine ilişkin icmal cetvellerini hazırlamak.
  • Malî istatistikleri hazırlamak.