Slide background
Fen - Edebiyat Fakültesi

Slide background
Fen - Edebiyat Fakültesi

Slide background
Fen - Edebiyat Fakültesi

Meü

  Araştırma Görevlisi Meriç Boz
Özgeçmiş
:
Birim
:
Fen - Edebiyat Fakültesi / Çeviri Anabilim Dalı .
DOĞUM TARİHİ
:
02 Haziran 1989 .
İş Adres
:
Mersin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yenişehir Kampüsü 33160 Yenişehir/ Mersin .
GSM
:
+90-543-8533672 .
Telefon
:
+90-- .
Faks
:
+90-- .
Diğer e-mail
:
Oluşturma
:
2015-07-14 07:33:27 .
Düzenleme
:
2017-12-20 14:27:14 .
TOTAL ARTICLES IN
PUBLICATIONS LIST
0
ARTICLES WITH
CITATION DATA
0
SUM OF THE
TIMES CITED
0
AVERAGE CITATIONS
PER ARTICLE
0

Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
LİSE SİLİFKE ANADOLU LİSESİ 2007
LİSANS MÜTERCİM TERCÜMANLIK İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ 2011
YÜKSEK LİSANS ÇEVİRİ ANABİLİM DALI MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2014
Yüksek Lisans Tezi

1. Postmodern Bilim Anlayışının Çeviribilim Araştırmalarına Yansımaları Danışman: Dr. Mehmet Gündoğdu, Mersin Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mütercim-Tercümanlık (ALMANCA) Anabilim Dalı, Mersin, Türkiye, 2014.

Uluslararası - Tam Metin - Sözlü 600

3. Boz, M.; Gündoğdu, M., YENİDEN YAZIM KAVRAMI BAĞLAMINDA YAZIN ÇEVİRİSİ ARAŞTIRMALARINA ELEŞTİREL BİR YAKLAŞIM. VI. ULUSLARARASI KARŞILAŞTIRMALI EDEBİYAT BİLİMİ KONGRESİ, 2016-10-12, 2016-10-14, Konya, Türkiye, 2016. 200

2. Boz, M.; Gündoğdu, M., ÇEVİRİ EĞİTİMİNDE ELEŞTİREL ÇEVİRİBİLİM YAKLAŞIMLARININ YANSIMALARI. ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ ‘’Gelenekten Geleceğe Eğitim ‘’, 2016-09-29, 2016-10-02, Muğla, Türkiye, 2016. 200

1. Boz, M.; Gündoğdu, M., POSTMODERN ÇAĞDA ÇEVİRİ VE ÇEVİRMENİN ROLÜ. V. ULUSLARARASI KARŞILAŞTIRMALI EDEBİYAT BİLİMİ KONGRESİ, 2014-10-15, 2014-10-17, Mersin, Türkiye, 2014. 200

Uluslararası - Özet - Sözlü 100

1. BOZ, M., THE IMPLICATIONS OF THE CULTURAL TURN FOR TRANSLATION TEACHING. THE 8th INTERNATIONAL SYMPOSIUM FOR YOUNG RESEARCHERS IN TRANSLATION, INTERPRETING, INTERCULTURAL STUDIES AND EAST ASIAN STUDIES, 2017-06-30, 2017-06-30, Barcelona, İspanya, 2017. 100
http://pagines.uab.cat/simposi/en